27 Nisan🐻

8 1 0
                                    

  Selamm çok heyecanlıyım, yıllardır böyle bir hesap açıp neler yaptığımı yazmak ve kendime yoldaş bulmayı çok istiyordum sonunda yaptım.

  Ben 22 yaşındayım şuan açıköğretim 2.sınıftayım kpss önlisansa giricem o yüzden full evdeyim.

  Geçtiğimiz perşembe günü tartıldım ve daha önce hiç görmediğim rakamı gördüm tartıda. 64.60.
8 yıldır 60-57arasındaydım son birkaç aydır rekorlara koşuyorum ve buna bi dur demek istiyorum. Beni mutsuz ediyor ve özgüvenimi çok etkiliyor.

  Kilo vermek istiyorum çünkü yakın arkadaşlarımın kilosu hep 40larda yani 45-47 tarzı ve yanlarında 64 kilo olan ben onların 2 katı duruyorum ve bu beni içten içe üzüyor. Her sene zayıflicam onları şok edicem diyorum ama o sene bir türlü gelmiyo vlusöyusöleyg

  Kilo vermek istiyorum çünkü sağlıksız beslendiğimi düşünüyorum. Bizim evde haftada 5 gün patates kızartması yenmesi, 5 gün pilav yenmesi hatta 2sini bir aradayken yemek çok normal bir şey. Ama aslında çok sağlıksız. Önceki kilo verme denemelerinde patates, pilav, makarna yemicem diyodum 1 gün olmadan kuralı bozuyodum öluzöyise Bu yüzden bu seferki kuralım yiyebilirim ama sayarak mesela 10 tane patates kızartması,8 kaşık pilav gibi. Kendimi sıkmayarak daha uzun süre hatta kalıcı bir kural haline getirebilirim.

  Olmak istediğim kilo 52 niye bende bilmiyorum hoş duruyo lisöygsyei Lise 3te 52 kilo olmuştum. Nasıl yaptığımı düşününce; Evin içinde yürüyüşler yaptığımı, dans ettiğimi, meyveyi haftada 1-2 kere yediğimi, aburcuburdan 1 ay uzak kaldığımı hatırlıyorum. Daha sonra okul açılmıştı ve 1 haftada 53 olmuştum ve rakam yavaş yavaş 58'e kadar çıkmıştı.

  Şuan bu günlükte ne yazıcaksın derseniz gün içinde yediklerimi ve yaptığım sporu paylaşmayı istiyorum. Belki buraya yazmak beni motive eder böylece 1-2 hafta sonra bırakmam.

  Yaş: 22
  Kilo: 64.60
  Hedef k: 52
  Sizin?

  İlk bölümde bunları yazmak istedim. Umarım yorum yaparsınız birlikte ilerleriz çok istiyorum💖
Kendinize cici bakınnn

Beraber ZayıflayalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin