-8-

3K 144 6
                                    

  Sabah saat 06.12 de uyanmıştım. Kolum acayip derecede ağrıyordu. Üstünde uyumuştum. Kolumu hissetmiyordum.

  Hayatı sorguladıktan sonra ayağa kalkıp banyoya ilerledim. Soğuk suyu yüzüme çarptım. Şiddetiyle kendime gelmiştim. Her ne kadar eğitim alsam da uykuyu çok seviyordum. Bir gün sonsuza kadar uyuyacağımı da biliyordum. Ve bu beni asla  korkutmuyordu. Sonuçta vatan için savaşıyoz ve ölümden korkmamamız lazım. Şahsen ben ölümü dört gözle bekliyorum. Herkesin arkamdan yaş tutmasını istemesem de ölüm kaçış yolumdu. Ve Allah'ın verdiği canı kıyamazdım.

  Hım, bak günah. Düşünme öyle şeyler. Hem şehit oldun diyelim, beni özlemicen mi?

  Sen de canımdan bir parça olduğun için belki biraz.

  İçimdeki düşünceleri boş verip banyoda günlük rutinimi yaptım ve çıktım. Spor yapmam gerekiyordu. Her ne kadar izinli olsam da askerliği boş veremezdim.

  Dolabımdan sportif kıyafet çıkardım ve yatağın üstüne koydum. Telefonumu elime aldım. İki dakika önce albaydan yani babamdan mesaj gelmişti.

Babam:Her an görev çıkabilir. Hazırlıklı ol.

  Siz:Emredersiniz komutanım.

  Yazdım ve telefonu kapattım. Görev işte, beklemez. İzin de  misin, göreve gel. Gideceksin. Meşgul müsün, unut ve göreve gel. İşin çok mu, boş verip  göreve gel. Yaralımısın, hayat boş göreve git.

  Ben bayrağım, kanım, vatanım ve insanlar huzur içinde uyusun diye şehit bile olurum. Arkamdan biri ağlamasın. Ama gurur duysun.

  Düşüncelerimden kurtulup dolaptan çıkardığım sportif kıyafetlerimi giydim. Hava değişiyordu. Bugün de sıcaktı.

  (Okurlarım, beğenmediyseniz kendiniz hayal edebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  (Okurlarım, beğenmediyseniz kendiniz hayal edebilirsiniz. Devam ke.)

  Telefonumu ve kulaklığımı alıp evden çıktım. Sessizdi etraf. Bu huzur vericiydi bana göre. Bazılarına göre de yanlızlığı simgeliyordu.

  Sahilin orda koşu yapmıştım. Bitirmiştim. Evde spor salonu vardı ama benim canım spor salonuna gitmek istediği için ne yaptım Naciye?

  Gittin. Çünkü para sıçıyon değil miii?

  Ben öyle birşey mi dedim. Ne yani, spor salonum olupta spor salonuna giden para sıçmış mı oluyor.

  Evet.

  Tamam. Ama yeter artık. Be gidiyorum sen de artık susuyorsun.

Gerçek Ailem Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin