Hello. Nasılsınız genç ve kendini genç hissedenler? Umarım iyisinizdir. Ben çok iyiyim. Şimdi konu şu:
Ben kitaba ara vericem. 'Neden?' sorusunu cevaplıyım. Çok sıkıcı bir kitap gibi. Hem ara vermemin bir diğer sebebi ise yanlışlarımı ve olmaması gereken şeyleri düzelticem. Sizde inşAllah beni destekliyorsunuzdur.
Ve, ve, ve. Bu kitaba ara verdiğim süreçte yeni bir kitap yazıcam. Asker kurgusu olmayacak. Diğer konulardan da yazmak istiyorum. Şimdi ben çok kararsız kaldığım için size önerilerde bulunucam. Bütün konuları da sevdim ve karar veremedim.
Konular:
1. Bu kitap gerçek ailem kurgusudur. Ama normal gerçek ailem. Bir kız kendi evinin bahçesinde bir şeylerle uğraşırken evinin önünde bir araç durur. (Bunu seçmiyeceğinizi biliyorum. Yeter gerçek aile kurgusu cidden. Ben bunu zaten öneri olsun diye koydum.
2. Bu kitap öğretmen-öğrenci aşkı içerir. Çok iyi bir kitap olacağına inanıyorum. Bence çok güzel olucak. Okula gidip gelen, kendi halinde bir kız yeni gelen öğretmeniyle olaylar yaşar. (Bundan daha güzel bir tane daha var. Ve eğer az yorum gelirse kendim seçicem.)
3. Bunu diğer kitabın öneri kısmında da önermiştim. Ben bu kitabı yazmak istiyordum ama sizin önerinizi alıcam. 'Lucas' ve ya 'Linus' okuyanlar varsa bu kitabın içeriğini bilir. Gerçekten güzel kitaplar. Ne zamandır böyle bir kitap arıyom ama bulamıyorum. Bu kitabın konusuna benzer kitap varsa önerirseniz severim.
İşte arkadaşının verdiği oyuncakla eve giden kız oyuncağı inceliyordu. Gözleri tıpkı vampirler gibi kıpkırmızı ve korkutucuydu. Ama tatlı gözüküyordu. Nerden bile bilirdi bu oyuncağın tehlikeli olduğunu. (Dediğim gibi oyuncaktan insana dönüşen bir kitap arıyorum.)
4. Bu kitap benim için birinci sırada. Bu da üçüncü kitaba benziyor ama bu sefer değişik. Bu başka evrende insan olan ama yaptığı bir yasak yüzünden dünyaya bir köpek şeklinde gönderiler bir adamı anlatıyor. Gerçekten güzel olacağını biliyorum. (Dreame uygulamasındaki 'Kıskanç Kedim' kitabına benziyor. Kesinlikle çalıntı değil! Bu arada kitabı öneririm.)
Kitapların hepsi bu kadar. Bir hariç hepsini beyendim. Somut yazmak istiyorum ama sizin önerinizi anlamak istedim. Bu hafta içerisinde 20 yorum üzeri gelirse sizin istediğinizi seçerim. Çoğunluğu yani. Eğer gelmez ise kendim bir tane seçip yazarım. Hadi bayy. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem Mi?
RandomLeyla Rüya Kor. Dağların korkulu rüyası. Görevden geldiği zaman telefonuna bakar ve hayatı değişir. Güzel günler yaşanır, kötü günlerde.