Helllooo!!! Bataklık kitabı için fazlasıyla heyecanlıyımmm başarabilir miyim? Emin degilim ama içimdeki bir ses "başarabilirsin" diyor.
{Bu kitapı 2024 20 Nisan'da yazdım 30 nisan'da paylaştım}
"Bazı küçük adımlar bazı büyük adımlardan daha hızlıdır"
Giriş;
herkesin kaderi, ailesi dünyası ve yaşadıkları farklı.Maaalesef ki kaderimizi biz seçemiyoruz Ben kaderimi seçseydim mutlu bir ailede yer almak isterdim tabii ajan yerine öğretmen olmak isterdim.
Keşke Doktor olsaydım diyorum ama şuanda ajanım.
keşke o gün ailece dışarı çıkmasaydık..
Eskileri düşündüğünde Keşkelerle dolu bir hayatın yoksa yaşıyorsun demektir.
Benim milyonlarca keşkelerim oldu, keşke keşke keşke.
Keşkeler insanın hayatını yiyip bitirir.
23 yaşında genç bir kadının hayatını keşkeler bitirdi, oysa ki daha çok gencim.
Ama tatmadıgım acı kalmadı.
Oturduğum yerde ellerim ile oynuyordum.
Ve ben kendime yemin ediyorum hikayemi güzel çizeceğim hayatımı seveceğim kendimi seveceğim.
Bu hayat benim hayatımdı ve ben hayatımı değerlendireceğim.
Pelin Şanrı sözü.
Toplantı odasında hepimiz oturmuş başkanları bekliyorduk yarım saatir bekliyorduk neden mi? Bizim yaşadığımız yer dağ evi kimse izimi bulamazsın diye buraya tıkıldık.
Yarım saatin sonunda sessizliği bozan ilk kişi uzak oldu "ayyy! Şiştim! Yemin ederim,Bunlar nerede kaldılar? 10. Elmami bitiyorum! Ve hâla yoklar!" Güldüm.
Sıla Uzaka bakarak güldü sonra"Uzak yeter! 10 tane elma yedin tabiki şişersin"
Uzak tam ağzını aralayıp birşey diyeceken kapı açıldı,İçeri Talha Bey,İdil hanım,Can Bey girdi soyadlarını biz bile bilmiyorduk sadece isimlerini biliyorduk.
Hepimiz ayağa kalktık "oturun" emri geldiğinde yerlerimize oturduk.
Talha Bey,"Bugün çok önemli bir konu için burada bulunmaktayız"dedikleri ile hepimizi meraklandırmayı başarmıstı.
İdil hanım,"Bu operasyon biraz Pelin şanrıyı etkileyebilir" dediği şey ile kaşlarımı çattım ekip bana baktı "ne operasyonu?"
"Ekrem şanrı" bu ismi duyduğumda yutkundum, küçüklüğümün katili.
Ekrem şanrı normel bir isim değildi.
Benim hayatımı yıkan insandı insan demek bile istemiyorum insan olamazdı caniydi o.
Annemi kardeşimi babamı benden alan kişiydi.
Annemi diri diri yakarak öldüren cani.
Babamı işkenceler ile öldüren cani.
Kardeşimi bana gömdüren cani.
Ve bunlar yetmezmiş gibi ben sadece bunları izledim.
Ekrem şanrı benim amcamdı.
Acımasız,merhametsiz ve korkak bir adam evet korkak bunları yaptıktan sonra kızını ve eşini alıp yurtdışına kaçtı bu olaylara şahit olan adamlarını ise öldüren adamdı.
Ben birşey yapamadım çünkü daha 10 yaşındaydım peki ya onun adamları? Eğer Ekrem şanrı adamlarını öldürmese nasıl rahatça uyuyabiliceklerdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATAKLIK
Novela Juvenil"Azay Akran, teşkilatının lideriyim" İsmet ve Azay bana baktı ne bakiyon dayı? Demek isterdim ama diyemem rezil olmak istemiyorum "ne" diye mırıldandım İsmet bana bakıp,"kendini tanıt" dediğinde 'haa tamam' bakışını attıp azaya baktım. "Ben Pelin Şa...