4

399 24 3
                                    


aleyna
bir şey diyicem
sen tam olarak napıyosun?

yiğit alp
ne?

aleyna
hayır köpeğine işkence mi çektiriyosun anlamadım ki

yiğit alp
ne diyosun aleyna

aleyna
ya yan taraftan köpek sesleri geliyor
sanki böyle ağlıyomuş gibi
senin daireden diye düşündüm ama

yiğit alp
muhtemelen
köpeğim var benim

yiğit alp
ne kadar zamandır öyle

aleyna
yani bir bir buçuk saat oldu
aralıklı bir şekilde ağlıyor gibi sanki
önce ciddiye almadım ama devam edince yazayım dedim

yiğit alp
aleyna rica etsem gidip bakabilir misin
halının altında yedek bir anahtar vardı

aleyna
çok yaratıcı bir yere saklamışsın

yiğit alp
biliyorum

yiğit alp
bakınca bana yaz
yada ara
sen bilirsin

aleyna
tamam bakıyorum

Aleyna telefonunu cebine atarak dairesinden dışarıya çıktı. Hemen yan tarafındaki dairenin önünde eğilip halının altından küçük anahtarı aldı ve kapıyı açarak içeri girdi.

Kapı sesiyle köpeğin sesi birkaç saniye kesilse de aynı şekilde devam etmişti.

Sesin geldiği yöne doğru ilerlediğinde mutfakta köpeğin arka bacağının üstüne pek de küçük sayılmayacak bir kutunun düştüğünü görmüştü.

"Ayy!! Aşkım ne oldu sana?" Aleyna hızla yanına ilerlerken ona göre küçük, köpeğe göre büyük kutuyu hemen alıp başka bir yere koydu. Köpek anında ayaklanmaya çalışmış, ama arka bacağı hasar gördüğü için düşmüştü.

Aleyna köpeği kucağına alıp salona ilerlerken hayvanın sesi kesilmiş, arada kısık kısık acıdan inliyordu.

Biraz bacağını kontrol ettikten sonra pek de bir şey anlamadığı için bırakmış, daha sonra Yiğit'i aramıştı.

Hemen açıldığında telefonu kulağına götürdü.

"Alo Aleyna? Ne olmuş?" Endişeli ses tonuna gülümsedi. Daha sonra hemen cevap verdi.

"Arka bacağına.. yani ayağına sanırım. İşte küçük bir kutu tarzı bir şey düşmüş. Yani hayvana göre ağır bir şey işte."

"Ne? Nasıl şimdi?"

"Üstüne basamıyor, ve.. ağlıyor ya. Of napsak? Veterinere götüreyim mi hemen?"

"Uğraşma sen dur, ben geleceğim hemen."

"Uğraşmış olmam, canı acıyor sonuçta hayvanın. Ben götüreyim Yiğit, sen de geleceksen oraya gelirsin?"

"Tamam.. merkeze mi gideceksin?"

Aleyna bir yandan ayağa kalkmış kapıya ilerlerken diğer yandan konuşmaya devam etti. "Evet.. senin canın çok mu acıdı bebeğim? Of, nasıl düştü bu şey ya?" Aleyna'nın değişen ses tonuyla morali bozuk olsa da istemeden gülümsedi Yiğit. Hayvanlarla arası iyiydi demek ki. "Ben şimdi çıkıyorum, varınca ararım seni."

"Tamam, çok sağol Aleyna."

"Bir şey değil."

Aleyna hızla kendi dairesine ilerleyip arabasının anahtarlarını almış ve bildiği bir veterinere götürmüştü.

"Çok ciddi bir şey mi abi?" Aleyna üzgün bakışlarla sorduğunda yaşlı göbekli adam kafasını iki yana salladı.

"Merak etme sen, birkaç güne toparlar. Saracağım şimdi bacağını bir şeyciği kalmaz." Aleyna onu sessizce onayladıktan sonra köpeği izlemeye başladı. İşini hallettikten sonra ona döndü veteriner. "Senin köpeğin mi vardı ya?"

"Yok abi benim değil, komşumun köpeği."

"Gelecek mi o da?"

"Gelir herhalde birazdan.." Aleyna koridora bakınırken hızla ona yürüyen adamı gördü. "Hah geldi."

İlk ve son karşılaşmalarına göre düzgün giyinmişti. O zamandan daha kısaydı sakalları da. Aleyna ona bakmaya devam ederken ne oldu dercesine göz kırptı Yiğit. Aleyna da başıyla içeriyi gösterdi, ardından ikisi de köpeğin yanına gitmişlerdi.

Yiğit hemen köpeğinin yanında eğilip yüzünü avuçları içine alıp sevmeye başladı. "Oğlum? Ne oldu sana?"

"Ciddi bir şey yok merak etmeyin, birkaç gün sargılı gezsin hemen toparlar."

"Çok sağolun."

Köpeğini kucağına aldıktan sonra biraz konuştular. Dikkat etmesi gerekenleri tartıştıktan sonra ücreti de ödeyip oradan ayrılmışlardı.

"İstersen ben götüreyim yine? İşin falan varsa yani." Aleyna ılımlı bir şekilde yaklaştığında Yiğit hemen reddetti.

"Yeterince uğraştın. Zaten izin aldım, eve geçerim ben de."

"Peki." Aleyna önden arabasına binip gittiğinde Yiğit de hemen arkasından apartmana doğru yol almıştı.

Ardı ardına geldiklerinde merdivenlerden beraber çıktılar. Zaten aynı katta oturuyorlardı.

Aleyna kendi dairesine gitmeden önce Yiğit'in kucağındaki köpeği biraz sevip ayrıldı.

"Teşekkür ederim Aleyna."

Gülümsedi. Biraz garip bir ortam olduğu için hemen rica edip kendi dairesine kaçar gibi olmuştu.

Onunla tartışmak daha az stresliydi.

keske opusup barıssaydınız salaklar!!!!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

keske opusup barıssaydınız salaklar!!!!!!!

neighbour |alpoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin