26

695 41 42
                                    


yiğit alp
neredesin
eve geldim yoksun?

aleyna
yoldayım

yiğit alp
saatin farkında mısın

aleyna
o kadar da geç değil

yiğit alp
hava karardı bile

aleyna
bir dahakine akşam ezanından önce evde ol dersin yiğit?

yiğit alp
olur aleyna
derim

aleyna
zaten daha kalmayı planlıyorduk
ben rica ettim beni bırakmalarını
yoksa onlar plana devam ediyor

yiğit alp
kim bırakıyor seni

aleyna
arkadaşım işte

yiğit alp
sabah fotoğrafını attığın?

aleyna
evet

yiğit alp
iyi
tanışalım bi onunla

aleyna
saçmalama
bırakıp gidecek zaten

yiğit alp
iki dakika o arabadan inmeden tanışacağım

aleyna
ne yaparsan yap
delirmişsin gerçekten

yiğit alp
kusura bakma her gün başka bir yerden çıkan arkadaşlarına yetişemiyorum

aleyna
yetişmene gerek yok zaten

yiğit alp
var

aleyna
yok?

yiğit alp
var dedim

aleyna
psikopat

yiğit alp
neredesiniz

aleyna
geldik ya geldik

yiğit alp
iyi
söyle hemen gitmesin

aleyna
allahım rezil edeceksin beni ya

Yiğit onun son yazdığını görmezden gelerek hızla merdivenlerden aşağı indi. Dışarı çıkmasıyla park alanına giren büyük araba gözüne çarpmıştı. Açık camlarından Aleyna'yı görebiliyordu.

Ellerini beline koymuş, ayağında çoraplarının üstüne geçirdiği terlikleri ve memnuniyetsiz sinirli ifadesi ile komik görünüyordu. Aleyna onun bu halini görmesiyle istemeden güldü.

Araba hemen onun önünde durunca Aleyna kapıyı açıp, yüksek arabadan zıplayarak indi. Bununla beraber Yiğit'in radarına Aleyna'nın üstündeki kısacık elbise girmişti. Bu kumaş parçalarından kopamıyordu bir türlü. Çatık kaşlarını mümkünmüş gibi daha da çatarken Aleyna'ya ters ters bakmaya başlamıştı, Aleyna bunu fark etse de önemsemeyerek onun yanına ilerlemişti.

"Şu kaşlarını düzelt." İşaret ve orta parmağıyla onun kaşlarını havalandırırken ters bakışlarından vazgeçirememişti Aleyna onu. "Elin yavşağının yanında giydiğine bak."

"Kaç yıllık arkadaşıma düzgün konuşursan yalnız."

"Tanışacağım şimdi biricik arkadaşınla."

Yiğit onun yanından ayrılıp şoför tarafına ilerlemişti, açık camdan çocukla konuşmaya başladığında Aleyna oflayarak önden apartmana girmiş, önce kendi dairesine gidip birkaç eşyasını aldıktan sonra onun evine dönmüştü.

Birkaç dakika sonra kapı açıldığında Yiğit içeri girmişti. Az önceki ifadesine nazaran daha sakindi.

"Rahatladın mı?" Onun yanına gelerek konuştu Aleyna. Sarı saçları dalgalanmış, güneşten oluşan yanık izleri ve al al olmuş yanaklarıyla merakla ona bakarken sordu. Bu hali karşısındaki adama fazlaca güzel gelmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

neighbour |alpoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin