23

323 31 32
                                    



Gece eve vardığında Aleyna ile konuşmak için bin takla atmıştı. O kadar ısrarına rağmen tek bir söz etmemiş, kapısını açmamıştı. Bugün de onu yakalamak için fırsat kollamıştı ama bir saniye bile evden dışarı adımını atmamıştı. Mesajlarına zaten dönmüyordu. İnadı gerçekten inattı.

Ona bu kadar kızmasını anlayabiliyordu. Dengesiz davrandğının farkındaydı. Ondan fiziksel olarak etkilendiği kesindi, ama duygularını tanımlamakta zorlanıyordu. Başkasıyla yakınlaştığını görmek onu sinirlendiriyordu evet, ama bunun sebebi gerçekten ondan hoşlanıyor olması mı yoksa karşısındaki adamı sevmiyor oluşu mu bunu anlayabilmiş değildi.

Şimdi hava çoktan kararmış, evinde birkaç arkadaşıyla oturuyordu. Hepsi çok yakın olduğu kişilerdi ve Aleyna ile aralarında geçen diyalogları biliyorlardı.

Utku ve Ömer oyun oynarken Dara ile bu konuyu konuşuyordu Yiğit. Daha doğrusu o Yiğit'i azarlarcasına bir şeyler geveliyordu.

"Sen bu kızı kıskanıyorsun yeme bizi." Dedikleriyle saçlarını dağıtırcasına karıştırdı. "Öyle değil o iş."

Utku oradan atladı, "Siktir lan oradan, her hareketinden belli."

"Kıskanmıyorum abicim, kızın konuştuğu adam kendisinden altı yaş büyük, yavşağın teki."

"Sen kendine bir bahane bulmuşsun gelene geçene bunu sunuyorsun." Ömer de atladığında gözlerini devirdi. "Bahane değil."

Utku oyunu dondurup ona döndü sonra. Onun yaptığıyla Ömer de arkasını dönerken ikisi de Yiğit'e bayık bir şekilde bakıyordu. Sonra Utku söze girdi. "Yarın öbür gün bu kız kendi yaşında saygılı bir çocukla olduğunda ne yapacaksın?"

Aleyna'nın dediklerini tekrar ettiklerinde ofladı.

"Sonuçta o zaman bir bahanen kalmayacak, ilişkilerini desteklersin herhalde?"

"Bilmiyorum."

"Haydaaa.. Oğlum sen ne istediğini biliyor musun?"

Arkadaşlarıma karşı en azından dürüst olmalıyım diye düşündü Yiğit, zaten Aleyna'ya bir şeyleri itiraf edecek kadar cesur değildi. Bu konuda o haklıydı.

Bir süre durdu, sakallarıyla oynarken bakışları üç arkadaşım arasında gidip geliyordu.

İstedikleri basitti aslında, Aleyna'yı kendisine saklamak istiyordu, sarı saçlarına sadece o dokunsun, ince belini o kavrasın.. Dudaklarına bir başkası değsin istemiyordu. "Etkileniyorum, ama bunun ne anlamda olduğunu hala çözemedim. Beni çıkmaza sokan da bu zaten."

"Sadece vücudundan mı etkileniyorsun?"

"Hayır abi, kızı umursuyorum."

"O zaman ne amına koyayım?" Utku kaşları çatık bir şekilde sormasıyla Yiğit bir nefes verdi. Telefonuna ardı ardına gelen mesajlarla odağı arkadaşlarından ayrılmıştı. Kimden olduğunu görünce oyalanmadan eline aldı.

aleyna
YİĞİT

aleyna
acil yardım

aleyna
FARE VAR

aleyna
HATTA SIÇAN BU

aleyna
ÇOK BÜYÜK

aleyna
allahım imdat

Yazdıklarıyla güldü ve arkadaşlarına gösterdi mesajları. Utku onun ağzının kulaklarına gelmesini kastederek imayla diğerlerine baktı. Bir de hoşlanmıyorum diyordu, gerçekten salaktı.

"Fare." Yiğit yüzündeki aptal sırıtmayı fark etmesiyle hemen ciddi bir ifade takınarak ayaklandı. Arkadaşları onunla dalga geçercesine suratına bakarken o umursamayıp evden çıktı.

neighbour |alpoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin