Emin: Ne konuşacaksınız?
Aleyna: Of bende bilmiyorum aşırı gerginim.
Emin: Öncelikle şu gerginliğini at ve sakin konuşmaya çalış olacağı da varsa senin şu sinirli tavrından dolayı olmayacak.
Aleyna: Emin yine ters bir şey derse diye korkuyorum.
Emin: Demez onunda kafası karışmış belli sen sadece mantıklı konuş atarlanmadan adam akıllı dinle.
Aleyna: Sanırım yapacağım.
Emin: Hiç umudum yok senden ama neyse.
Aleyna: Moral ver diye aradım sıçtın içine.
Emin: Görevimiz efendim.
Aleyna: Kapatıyorum.
Emin: Eve gelince haber ver.
Aleyna: Tamam.
Emini kapattığım an Poyraz geldiğine dair bir mesaj attı eşyalarımı toplayıp kantinden çıktım. Çıkış kapısında onu görünce yürümeye başladım beni görünce arabadan indi.
Poyraz: Selam.
Aleyna: Selam.
Poyraz: Nasıl geçti günün?
Aleyna: Güzeldi senin?
Poyraz: Yorucu.
İkimizde ne diyeceğimizi bilmediğimiz için saçmalıyorduk.
Poyraz: Gitsek mi?
Aleyna: Gidelim.
Arabaya geçtiğimizde sessizlik kaplamıştı ilk defa ne diyeceğimi ben bile bilmiyordum.
Poyraz: Aç mısın?
Aleyna: Hayır.
Poyraz: Peki.
1 saat süren yolun ardından açık alanda bir kafeye gelmiştik.
Aleyna: Dışarıda oturalım mı?
Poyraz: Olur.
Karşılıklı oturmuştuk stresten ellerimle oynuyordum.
Garson: Ne alırsınız?
Aleyna: Ben bir sade kahve.
Poyraz: Bana da aynısından.
Garson uzaklaşınca konuşması için ona baktım.
Poyraz: Nasıl gidiyor?
Aleyna: Yiğit gerçekten bunları mı konuşacağız?
Poyraz: Stresliyim şu an konuyu toparlamaya çalışıyorum kafamda.
Aleyna: Tahmini ne zaman toparlarsın?
Poyraz: Ben çok düşündüm hatta bu aralar o kadar çok düşünüyorum ki kafayı yiyecek durumdayım. Yemek yiyorum sen, çalışıyorum sen, dün abinlerle otururken bile aklımda sen vardın.
Derin bir nefes aldı.
Poyraz: Sürekli seni düşünüyorum kafamda bir şeyleri oturtmaya çalışıyorum nasıl olur diye, bir tarafım bas bas olmayacağını bağırıyor o tarafa uymaya çalışıyorum ama senden uzakta kalamıyorum ben hayatımda ilk defa ne yapacağımı bilmiyorum.
Aleyna: Yiğit be-
Poyraz: Önce beni dinle bu yanlış hala bunu söylüyorum ama bende yapamıyorum içimde anlam veremediğim bu his senden kaçarken bile senin yanında bitiriyor bu korkaklıksa evet korkağım.