Bir şairin gözyaşı ağlatanın
felâketi olurmuş
Ağlatanın arsızca gülüşü şairin şiirinde
lanet bulurmuş
•
____________________________________________
Gelmeyi bırakıp salonun tam ortasında yeşilleriyle bakıştık . Gözlerimi onun bedeninden sakınmadım . Korkak ya da aptal değildim . Onu sevdiğim için ben aptal olmuş olamazdım ama o beni aldattığı için kendi iç mahkemesinde aptal olarak yargılanacaktı . Beni aldattığı için mahvolacak , ayaklarıma kapanacak , hiç bir özür dileyemeyecek kadar kendinden utanacak ve bu utanç onu kendi içinde öldürecekti . Benim ondan iğrenmem yetmez onun da kendinden tiksinmesi gerekiyordu .
Gözleri benden Savaşa çıktığında bende Savaşa döndüm . Savaşla Akının bakışması bitince bu sefer de Savaşla gözlerimiz kesişti . Ne olduğunu anladığını sanmıyorum ama kesinlikle bu durumdan hoşnut olmadığına emindim . Bana o kadar duygusuz bakıyordu ki ikisinide orada bırakıp gitmek istedim .
Aklımda ki sinsi fikirle Savaşın düz yüzüne bakarak elimi onun eline çıkardım . Tutmadım , buna hakkım yoktu . Belki biraz elimi itmesinden de korkmuş olabilirim . Tam olarak amacım tutmaktı ama bunu beceremeyince kaşları çatıldı . En az seksen kiloluk adamı aşağı çekip tabureye oturmasını sağladım . Lütfen bana uyum sağla .
Gözlerim tekrar akının olduğu yere çıkınca onu bıraktığım yerde göremedim . Sağ tarafta kalan koltuklardan birine oturmuş sinirli bir şekilde bize bakıyordu . Gözünde ani duygu değişimleri oluyordu . Beni sevseydi aldatmazdı ama şu an neden kıskanıyor gibi bakıyordu ?
Ona bakmayı Savaşın elimi gerçekten tutmasıyla dizi dizime değen adama döndüm . Bir açıklama bekler gibi bakıyordu . Ne diyecektim ki ? Beni aldattığı için hayatımdan kaçmaya buraya geldim ve burada da onunla karşılaştım gibi bir şey olur muydu ? Olmazdı bu onun elini tutmam için yeterli bir sebep değil .
Kuruyan dudağımı yaladığımda Savaş hiç gözlerini kaçırmadan dudağıma baktı . Öperse şu an şurada bayılabilirdim . İşime gelirdi ama bu tanımadığım bir adamın dudağını emmem için yeterli bir ihtiyaç değildi. Eğer böyle bir şey olacaksa kesinlikle bedenine ihtiyacım olması gerekiyordu .
-" Ben"
Ne diyeceğimi bilmediğim için sustum . Konuşmam gerekiyordu .
-"Ben nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama şu an eski sevgilim burada yani zaten sen "
Cümleleri birleştiremiyordum .
-" sen yani zaten daha yeni ki bakışmadan anlamışsındır ama açıklama yapmak istedim çünkü yani senin elini ben tutunca sen biraz rahatsız olmuş oldun gibi geldi ve bende şu an işte -"
Sözüm kesildi . Sözümü kesen şey oksijenle arama girip dudaklarımı öpmeye başladı . Daha yeni aptalca olduğunu düşündüğüm bütün duygular şu an uçup gitmişti.
Savaşın öpüşlerine karşılık vermediğim bir kaç saniye sonunda ellerini belime koyup beni sandalyeden kaldırmıştı. Bunları yaparken soluksuz beni öpüyordu . Ben ayakta o ise taburede , bacaklarını yanlara açmış beni oraya yerleştirmeye çalışıyordu .
Dudakları yavaş ve tahrik edici şekilde öperken dayanamadım . Daha yeni dudaklarıma bakması bile beni rahatsız eden adamla şu an zevki bir şekilde öpüşüyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANİLYA +18
Short Story-" Elinde ki yüzükle birlikte benim altıma yatamazsın küçük hanım..." Sağ elimde değerini yitirmiş yüzüğümü çıkarıp bar tezgahına koydum . Akına son vedamı içimden yaparken Savaş çoktan dudaklarıma gömülmüştü ... ๑๑๑...