0.4

157 6 0
                                    

"Sıkıntıdan ölmek üzereyim heralde" diyip elimi Serhatın bacağında gezdirdim piçlik olsun diye.

"Sus be oğlum ders dinliyorum bi söylenme be adam" Diyip elimi ittirince kalkıp başkasının yanına geçmek için gözlerimle etrafı süzdüm.

İşte bu bugünkü hedefimi buldum, sen varya Arel hayatta sıkılmazsın oğlum kafa zehir maşallah.

Sadece kalem ve ufak bir defter alıp benim dövmeli sırığın yakın arkadaşı olan Caferin yanına geçtim.

"Selam Cafer"

"S-selam Arel adımı biliyor muydun?"

"Ahhh saçmalama istersen sınıf arkadaşıyız beni o kadar yabancılaştırma" diyip hafifçe yanağına vurup gülümsedim.

Gülümsememden cesaret almış olacak ki o da gülümseyip "pardon pek takılmıyoruz da ondan dedim bir de sen biraz popülersin ya çok tanıdığım vardır diye işte bir de sen genelde bizim guruba pek pas atmazsın" diyip imalıca gülümseyince biraz sinirlendim.

"Sakin ol şampiyon nefes al" dedim ve bir süre düşünür gibi yaptım. "Sizin gurupla pek konuşmuyorum eve çünkü içimi bunaltıyorsunuz" diyip bu sefer imalı gülümseyen taraf ben oldum.

Bu da sana kapak olsun dede isimli yürüyen Yunan tanrısı.

Biraz havadan sudan konuştuktan sonra zil çaldığını duydum ama kalkmaya üşendiğim için yanımdaki çocukla konuşmaya devam ettim.

İçten bir kahkaha patlattığım anda yanımda tanıdık bir koku hissettim.

"Cafer" biraz bekledi "Ne yapıyorsun burada kardeşim" kardeşimin altını bastırarak söylemişti.

"Utkuuu birader gel Arelle sosyalleş" diyip kaş göz yaptı.

Rahatsız edici.

"Yok ben almıyım, kendisi ortamcı bizi istemez ezik bulur " diyip o gün ona dediğim laflara gönderme yaptı.

" milyon tane lise hayatın olsa bile benim gibi biri ile konuşma fırsatın olmaz kaçırmak istemiyorsan otur" diyip sırıttım.

Ne fakir edebiyatıydı bu yahu

"Milyon tane hayata ihtiyacım yok" dedi ve kulağıma eğilip "sağlam bir alet işini görüyor" dedi.

Ben az önce dumrul mu olmuştum.

Hızlıca ayağa kalkıp "ben gidiyorum Cafercim sen istersen yanıma gelebilirsin her zaman ama sakın ucube arkadaşlarını getirme" diyip serçe parmağımla Utkuyu gösterip kahkaha attım.

Saate baktım 12.30 öğle arasının bitmesine 30 dakika vardı Barışları aramak yerine kantine inip kendime bir kahve aldım ve instayı açıp bir post attım.
__________________________________

3 saat sonra

Sonunda okul bitiş zilini duyunca telefonu yeniden cebimden çıkartıp öğlen paylaştığım post'a bir göz attım.

Sonunda okul bitiş zilini duyunca telefonu yeniden cebimden çıkartıp öğlen paylaştığım post'a  bir göz attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Arel (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin