0.6

56 4 0
                                    

Caferden;

Koşar adımlarla sınıftan çıktıktan sonra direkt kendimi tuvalete attım ve kapıyı kilitledim.

Yüzüm kıpkırmızı olmuştu, kalbim deli gibi çarpıyordu.

Terlemeye bile başladım, vücudum reaksiyon gösteriyordu resmen.

Hayatımın ilk temasları değildi çok daha ilerisini bile yaşamıştım başkalarıyla  fakat Arelden gelen böyle bir temas her erkeği manyak edebilirdi.

Kalp ritmim düzelip kendime gelmeye başlayınca aklıma Utkunun Arele hoşlantısı geldi, yakın arkadaşıma bunu yapmak istemiyorum Arelle arama mesafe koyacağım.

Arelden:

Cafer koşarak uzaklaştıktan sonra boşalan yerine hışımla oturan kişi tabikide Serhattı, sinirle bana bakıyordu, göz ucumdan kibirle ona bakıp gülümsedim.

"Bana bir açıklama borçlusun farkındasın değil mi ?" Diyip kafama yumuşakça vurdu.

Dayanamayıp kollarımı boynuna doladım "Götümle ödeme yapabilir miyim Serhat bey" diyip yılışıklığa vurdum kendimi yoksa gerçekten herkesten sır gibi sakladığım ilişkimi anlatmak zorunda kalacaktım.

"Arel bir ciddi ol be , ne bu hallerin yoksa sen bu kirli don kılıklı çocuktan mı hoşlanıyorsun" dediğinde Caferi kast ettiğini anlamıştım, canım arkadaşım çarpılacaktı yürüyen Yunan heykeline kirli don demişti.

Kafamı hızlıca sağa sola sallayıp "ıy hayır tabikide sadece takılıyoruz" dedim ve ellerimi serhatın omzuna koyup ittirdim.

Ani hamlemle yere düşünce kahkaha attım ve "git artık kocam gelecek" diyip bornozumun önünü örtüyorum gibi yaptım.

"Eşek seni" dedi ve beni süzdükten sonra "fark etmedim zannetme Arel altına don giymemişsin" diyip çıplak tenime şaplak atttı.

"Aptal canım acıdı" diye bağırıp üstümdeki kıçımı zor örten kırmızı şortumu gösterdikten sonra "bak giydim işte" dedim .

Göz devirip sırasına gitti, Batuhanın gülümsediğini görünce Batuşuma bir öpücük attım ve önüme döndüm ben de.

Aradan biraz zaman geçtikten sonra sınıfa yürüyen bir çöp kovası girdi ismini vermek istemediğim baş harfi Ege olan şahıs aman Allahım ilk defa yürüyen çöp kovası görenler beğendinde sayımızı bilelim kendi düşüncelerime kıkırdadım.

Sırık çocuk Ege önümden geçerken çapkın bir gülümseme sununca bacağımı uzatıp çelme taktım.

Sendelesede düşmedi maalesef, sabır dileyip yerine oturdu.

Bizimkileri yoklamak için arkama bakınca serhatla göz göze geldik ağzımı 'deli o deli' diye oynatarak salla işareti yaptım elimle.

Sonunda Cafer geri dönünce  'Arel her zaman kazanır'  adlı planımı devreye sokmak için yavaşça çocuğa sırnaşıp elimdeki kalemle koluna bir şeyler yazıp çizdim.

Şaşkın bakışlarına flörtöz  bir gülümseme ile karşılık verip önüme döndüm ve ilk derse matematik koyan müdürden başlayıp matematiği bulanlarla sonlanan küfürümü ettikten sonra ders bitene kadar uyudum.

"Arel,Arel,kalksana Arel öldün mü" hafiften duyduğum tanıdık sesle gözlerimi açmak istedim ama resmen vücudum bana karşı iş birliği yapıyordu.Uyanırken hep böyle olurdu zaten biraz kendime zaman verip yavaşça kafamı kaldırınca karşımdaki serhatın hafiften çatılmış kaşlarını görünce tanıdık sesin serhat olduğunu anladım.

Arel (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin