3.Bölüm

81 19 10
                                    

DÜZENLENDİ 🚫❗️❗️❗️❗️
2 bölümü birleştirdim..

❗️❗️Not aysu yu 4 yaşında olarak değiştirdim. ️❗️

Beğeni ve satırarası yorum yapmayı unutmayın 🙈😇

Sabah saatlerinde gelen telefonla demir hızla üniformasını giyip hazırlandı. Ne olduğunu bilmiyordu belkide acil bir görev gelmişti. Çalan kapı ile hızla açtığında karşısında Ayşe teyzeyi görünce rahatladı. Iyi ki aynı apartmanda oturuyordu yok sa bu kadar hızlı gelemezdi.

" kusura bakma Ayşe teyze bu saatte rahatsız ettim" dedi.

" vatan beklemez evladım " dedi kadın içten bir sesle.

Demir hızla vedalaşıp evden ayrıldı.  Arabasında karargah a giderken dün geldi aklına, Ayşe teyzenin söyledikleri, cevap vermemişti  zatne ne diyeceğini de bilmiyordu. Hem sanki kız onu kabul edecekti de , etmez dedi içinden niye etsindi.

Arabasını park edip hızla toplanma odasına gitti.

Saatler süren toplantı sonunda tim'ini alıp eğitim alanına gitti.
Bugünkü toplantıda her an goreve gidebileceklerini öğrenmişlerdi ve her an hazır olmalılardı. Sınır bölgesindeki ekip destek istediği icin cagirilmislardi fakat son anda onlara daha yakın olan bir tim görevlendirilmişti.

Yine hayat hatırlatmasını yapmıştı.  Her an kızımı bırakıp göreve gidebilirdi.

Şimdilik düşüncelerimi bir kenara bırakıp eğitime odaklandım.

Koşu yapan askerlerime baktığımda yine kaşlarım çatıldı.

"Askeer" diye bağırdım yine işi gücü eglence olan askerime.

Anında durup bana döndüklerinde hep bir ağızdan " emret komutanım " diye bağırdılar.

""Serkan çık öne " dedim sert sesimle.

Timin gevezesi serkan öne çıkıp selam verdiğinde "Koşu mu yapıyorsun dedikodu mu asker" diye bağırdım, Koşarken bile çenesi durmayan askerime.

"Koşu komutanım " dedi.

"Kaç tur koştunuz asker" dedim.

" 15 komutanım " dedi. Sadece 5 turları kalmıştı Koşunun bitmesine Bugün Koşu ağırlıklı oldugu icin devamında çok bir sey yaptırmayı düşünmüyordum.

" yanlış cevap tekrar soruyorum kaç tur koştunuz asker" dedim.

" sıfır komutanım " Dediğinde,  istediğim cevabi almıştım.

" o zaman koşmaya başlayın " dediğimde " emredersiniz diyip yerine geçti ve tipi geri kalanı ile birlikte koşmaya başladılar.

Artık serkan konuşamıyor en önde, çünkü tim arkadaşları ona yetişince söylenip bir tane patlatiyorlardi kafasına.

Saatler süren eğitimden sonra askeriyeden çıkıp eve doğru yola çıktım.

Kafam o kadar doluydu kızımı görüp rahatlamam gerekiyordu.

🇹🇷🥰🇹🇷

Terleyen avuç içlerini pantolonuma silip binaya baktım.

Şu an Ayşe sultanın oturduğu binanın önündeydim. Dün onu göndermeye çalışırken kaşla göz arasında bugün buraya gelmem için benden söz almıştı.

Aslında bende gelip minik aysu ile tanışmak istemiştim ama son söylediği şeyden sonra çekiniyordum. Ayşe sultan haklıydı ama tanımadığım biri ile nasıl evlenirdim.

Kalbi Vatanım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin