Brenda yanıma geldi hiçbirşeyi belli etmedi ama gözleri dolmuş bakıyordu.Bir şey olduğunu anlamıştım ama ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.Ne olduğunu çözeceğim.Benim bir sırrım vardı kimseye söylemediğim;Özel güçlerim.Bundan Brenda'nın hatta kardeşimin bile haberi yoktu ve olmayacak.Ben özel güçlerimi sadece kendimi korumak için kullanacağım konusunda 12 yıl önce yemin ettim.2 özel gücüm vardı;İnsanları dans ettirebilmek ve Görünmez olup istediğimi yapabilmek.Biliyorum dans ettirmek komik ama cidden bazen çok işe yarıyor.Gece olmuştu Alaca karanlıkta eve gidiyordum yürüyerek.en sevdiğim şarkıyı açtım ve yürümeye devam ettim.O kadar çok dalmışım ki ağaca çarptım.Ama hayır,o ağaç değil Alex'ti.Görünce hemen yanaklarım kızardı ve ondan özür diledim.
"Özür dilerim Alex."
"Hiç sorun değil Güzellik"
Güzellik mi?Şaka olmazsın değil mi?Neden güzellik dedi?O da benden mi hoşlanıyor?Aklımda bunlar gibi birçok soru kalmıştı. Bir süre bakıştık. Sonra acelem var kusura bakma gitmem gerek deyip gitti. Hayatımda ilk defa bu kadar aşık olmuştum,daha doğrusu ilk defa aşık olmuştum. Alex hayatımda gördüğüm en yakışıklı erkekti. Sanırım kendimi ona biraz fazla kaptırdım.O gittikten sonra ben de bir süre durdum ve eve gittim.Kardeşime ve kendime yemek yapıp yedim.Ve Stella bana bir soru sordu;
"Arora,belki de aşık olma zamanı geldi,sen hala birine aşık olmadın mı?"dedi. Zaten aşık oldum diyemedim.Hatta söyleyecek çok şey vardı ama söylememeye karar verdim.Aklıma bir anda Brenda geldi.Neden bana birşey söylemedi?
Benden birşey sakladığı bariz belliydi.Ben bu gizemi çözeceğim.Telefonumdan Brendayı aradım.Bu konu hakkında konuşmak istediğimi söyledim ama beni geçiştirdi.Konular havalarda uçuştu ama bu konuya gelemedi.Ben iyice şüphelenmeye başladım.Şu ana kadar 9 kişi öldürmüştüm.Bu kadar insan hakkında bilgilerim de vardı.Evet ben bir seri katildim.Şüphelendiğiniz her şeyi ben yaptım ama elinize kanıt vermeyecek kadar akıllıyım.Bunca insanı gizlenerek,aklımın yardımıyla öldürdüm ve kimsenin bundan haberi olmadı.Adrien birden aklıma geldi.O da benim büyük düşmanım.Brenda onu nasıl sevdi aklım almıyor.Kendisi çok itici,somurtkan ve bir o kadar şımarık biri.Ben her evimi genellikle doğaya yakın yerlere yaptırırım,burda olduğu gibi.Birden sesler gelmeye başladı.Evimde bir kedi besliyordum.Kedimin yanına gittim ama o uyuyordu.Umursamadım ve su içmeye gittim.Döndüğümde Adrien beni arıyordu telefondan.
"Off Adrien ne alaka şimdi?"dedim ve telefonu istemsizce açtım.Adrien bana barışmak istediğini söyledi ve benden özür diledi.Başta inanmadım çünkü o,özür dileyecek biri değildir.Daha sonra fazla inandırıcı olmaya başladı.Bana tehtitler yağdıran ve beni öldürmeye çalışan adam neden benden bu kadar özür diliyordu?Aslında bu bir oyun olabilirdi."Neyse nasıl olsa oyun olsa bile intikamımı alırım"dedim ve onunla barışmayı kabul ettim.Yatağıma gittim ışıkları kapattım.Tekrardan bu karanlıkla yanlız kalmıştım.Tıpkı çocukluğumda ailem yüzünden odama kapandığım karanlık gibi.İşte o gün ağlamamaya ve güçlü durmaya yemin ettim ve sözümü tutuyorum.Uyumaya çalıştım ama aklıma sürekli yaşadığım acı günler geldi.Gözlerim doldu.
"Hayır Arora ağlama,hayır sakın ağlama,sen çok güçlüsün,onlar geride kaldı."dedim ve uyudum.Rüyamda Brenda'nın bana ihanet ettiğini görmüştüm.Bu rüya,gerçekten bir alıntı olacak gibi geliyordu.Ama tek güvendiğim kız bana ihanet edecek güçte değildi.Edemezdi.Yemek yedim,makyajımı yapmak için odama çıktım.Özel güçlerim olduğundan dolayı kardeşime hastalığını yenmesi için yardım etmeye çalıştım ama sadece 2 gücüm vardı.Bu imkansızdı.Onun yanağından öptüm ve şirkete gitmek için tekrardan metroya bindim.Bu metroya bindiğimde aklıma Alex geliyordu.Acaba tekrardan görür müydüm onu?Yolda yakın eski kız arkadaşım Emma'yı gördüm.Çok değişmişti.Eskiden olduğundan bin kat daha güzelleşmişti.Ona sarıldım.Nedensizce bir anda ağlamaya başladı.Ne olduğunu anlamadım.Bana annesinin bir katil tarafından öldürdürüldüğünü söylemişti.Annesinin adını sordum."Hery"dedi.Bir dakika ne?Bu 1 ay önce benim öldürdüğüm kadındı.Demek ki Emma da bana ihanet etmişti.Hemen bunu hatırlayınca ellerimi onun üstünden çektim.Gözlerine baktım.Ondan nefret ediyordum artık.Zamanında bana zorbalım yapan kızdı bu.Kırmadığım kalpler beni korkak sandı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamın Acı Zaferi
Mistério / SuspenseMerhaba Aurora ben.Neler oluyor,bir dakika ne!Başka evrene mi ışınlandık,yoksa bu bir rüya mı?Ayın yansıması yüzüme vurdu.Bu ihaneti ancak ben çözebilirdim,çözdüm.Geceleri alaca karanlıkta bana ihanet edenlere ihanet ettim.Zaferim acı oldu.Kardeşimi...