Acil

260 9 4
                                    

"Çağla Akının durumu nasıl" diye sordu Yavuz.

"Ameliyat gayet başarılı geçti arkadaşlar hastayı birazdan normal odaya alırlar" Askerlerin hepsi aynı anda oh çekmişlerdi.

"Yavuz bir konuşabilir miyiz"

"Tabi " Yavuzla bir kenara geçip

"Yavuz Akın uzun bir süre eline silah alamsa çok iyi olur" Yavuz bunu duyunca yüz ifadesi allak bullak olmuştu.

"Tahmini ne kadar "

"Tam bir süre söyleyemem ama yaklaşık 1 ay o da en az "

"Tamam Çağla çok teşekkürler, Akın bizim için çok önemli biri"

"teşekkürlük bir şey yok görevim bu "

"Ben seni meşgul etmeyeyim daha fazla dikkat et kendine" dedi ve arkadaşlarının yanın gitti.

Bende acile gitmeden önce kafeterya ya uğradım. Önümde up uzun bir sıra vardı, sıradaki insanları süzerken gözüme Ardayı gördüm ve hemen yanına gittim.

"Arda sakın çaktırma araya kaynak yapacağız"

"Tamam hocam sıkıntı değil " bizim beş bilemedin altı kişi önümüzde esmer ,kıvırcık saçlı, doktor önlüğü giymiş bir kadın vardı.

"Lan Arda şu kıvırcık doktor kim" acaba çınarın dediği doktor bumu

"Hocam Azra doktor yeni çocuk doktoruymuş"

"kadına bir selam vermek lazım şimdi böyle olmaz ben bir yanına gidiyim"

"Okey hocam" büyük adımlarla yeni doktorun yanına gittim.

"Merhaba Çağla ben hastanenin beyin cerrahı" dedim ve elimi uzattım

"merhaba Azra bende yeni çocuk doktoru" dedi ve elimi sıktı.

"nasılsınız alışabildiniz mi "

"iyiyim sa olun,alıştım bayağı " o sırada sıra bize gelmişti kadınla tanışacağım ayağına altı kişiyi de sollamıştım. Aslan abi bana bir tane çay üç tanede çubuk kraker"

"bende bir tane çay alabilir miyim " dedi azra

"Seninde sıranı kapmış gibi oldum ama kusura bakma"

"yoo önemli değil"

aslan abi çayları uzattı .

"Benim kaçmam lazım acil beni bekler müsait olunca oturalım bir ara"

"Tamam olur" dedi ve ikimizde kafeteryadan çıktık

Acile doğru giderken Arda elinde vişne suyu ile koşa koşa yanima geldi.

"Hocam ne iş" dedi kaş göz yaparak ,ben bunlarq çokmu yüz vermiştim acaba ya yok yok

"Ne ne iş arda "
"Hocam valla bir askerle konuşuyordunuz "
"Yeni komşum ameliyata aldığımız askerin de komutanı"
Arda he he der gibi elini salladı
"Hocam ne derseniz deyin adam size nasil bakıyo görmeniz lazım valla bakın ben bile etkilendim" lan bu arda gay mi .
"Ardaa olm gay misin lan sen "
Arda şoke olmuş bir şekilde
"Hocam tövbe haşa ben asla katha" ikna olmuş bir şekilde kafamı salladım.
"Arda söyle bakım nasil bakıyordu yavuz" vallahi merak etmistim
Arda sırıtarak
"Hocam vallahi nasıl bakıyor biliyormusunuz sanki siz böyle hani sürekli konuşup adamı sinir ediyorsunuz ya işte onları neşeyle dinleyicek, dünyayı bir lafınızla yakıcak birine benziyor" arda bunlatı söylerken yüzüme kücük bir gülümseme oturmustu, ardanın kurduğu cümleleri tekrar ederken bana sürekli konuşup insanı sinir ettiğimi söylemişti.

"Arda ben insanı sinir mi ediyorum ARDA!!" Dedim ve ensesine bir şaplak attım.
"Hocam o kadar lafın arasından bunumu anladınız ya"
"Arda üç saniyen var" arda dediğimi anlamış olacakki koşmaya başladı,bende daha yarısını içmediğim çayı çöpe atarak ardanın peşinden koşmaya başladım.
"Arda gel lan buraya bu sefer yaktım çıranı oğlum"
"Hocam vallahi öyle demek istemedim" aramızda toplasan 15 adım vardı.
"Arda sana üst üste nöbet yazmayan ne olsun arda" ayağımdaki sarı crocslardan birini ardanın kafasına fırlattım.
"Tam isabet be" Arda eliyle kafasını ovuşturuyordu. Koşa koşa ardanın yanına gittim ve ensesine bir tane daha yapıştırdım.
"Hocam vallahi özur dilerim ama haklıydım yani yalan mı" dedi gülerek
Ve kaçmaya devam etti,bana bakarak koştuğu icin önünde duran yavuzu fark etmedi ve
"Ahh burnum " diye bağırması hir oldu.
"Helal lan helal lan yusufi" desim ve yanlarına gittim.Arda olayı idrao etmeye çalısıyordu.
"Aaaa bu yavuz enişte deyilmi ya vallahi karı koca beni öldüreceksiniz siz "dedi, bu dediklerine kendi de şaşırmıs olacakki.tekrar ağzını açacağı sırada
"Sıkıntı değil kardeş anladım ben sorun yoksen bizi bir yanlız bırakır mısın " yavuz bunu söyleyince şok icinde bir daha şok geçirdim arda tamam anlamında başını sallayıp giderken bana da kaş göz yapıyordu.
Yavuz yerden crocsumu alıp bana uzattı.
"Yaa sen ardanın kusuruna bakma o öyle kafasına göre konuşuyor"
"Sorun değilde hastane icinde bu davranışlar pek hoş karşılanmaz diye tahmin ediyorum"
"Yok ya sorun olmuyor zaten Bülent amca sağ olsun baya anlayışlı"
"Bülent amca kim"
"He sen tanımıyosun babamın arkadaşı aynı zamanda hastanenin hem yöneticisi hemde sahibi."
"Hmm anladım sorun etmiymu diğer doktorlar bunları"
"Yok be ne etcekler "
Yavuz elini cebine attı ve bir avuç erik çıkardı
"Yaa demin hava alayım diye dışarı çıkmıştım da erik ağacı vardı. Biraz aldım ama sorun olmaz herhalde "
"Niye olsun canım ya "
Yavuz biraz kızarmıştı,elimi elinin arasına koyup erikleri de içine bıraktı.
"Seversin demi erik" dedi kısık bir sesle
"Severim" dedim bende onun gibi.
"İşin varmı eve geçicem ben de "
"Bir saniye beklermisin"dedim ve telefondan çınarı aradım
*kankaaa napıyosun
*oturuyom kanka napim evde sap sap duruyprum bu yakuşuklu arkadaşına bir kız ayarlamadınya
*kanka bende onu diyecektim benim bu kadar yakuşuklu karizma bir kardesim var niye sap sap geziyor,acaba buna kızmı ayarlasam dedim.
*kanka ayarla he hadi be yaparsın sen
*tabiki yaparım ama bir şartım var .
*Çağla geçenki gibi kafanı açıp daha iyi öğrenim ayağına kafamı yarıp beynimi çekip post atmıyacaksan
Yavuz bunu duyunca güldü,bu niye bağırarak konuşuyor ya.
*yok yok sadece benim yerime şimdi gelip nöbet tutacaksın
*okey geliyorum ama bak sadece nöbeti ben alcam başka bisey yok sende yarın bana kız ayarlıyacaksın
*tamam hadi ben çıkıyorum sen acile gecersin öptüm hadi bay

"Ben de galiba eve gidiyorum"
"Hahahahaah tamam ama araba ile gelmedim motorla gidicez sorun olurmu"
"Bunu bir de soruyormusun Yavuzz "
"Taksi çağırıyorum o zaman"
"Hayır hayır motorları severim sorun olmaz
" tamam o zaman sen üstünü değiştir bende kapıda bekliyorum"

KOMŞUWhere stories live. Discover now