*19.To já si přeji být jako ty*

340 45 5
                                    


Opilost ostatní pomalu unavovala a nutila vrátit se do svých domovů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Opilost ostatní pomalu unavovala a nutila vrátit se do svých domovů. Jako první odešli dva páry Mingyu s Yugyeomem a jejich přítelkyněmi, posléze Jaehyun. Všichni pak mizeli, že jsem ani nevnímal kdo tu je a není.

Jakmile jsme se vrátili s Jungkookem z balkonu, musel dávat pozor na Hobiho, který nám rozbil několik skleniček, když spadl na konferenční stolek v obýváku, ještě že se o nic nepořezal, potom začal Jaehyun zvracet, takže ho Jungkook hlídal, aby nám nezadělal celou koupelnu svým obsahem v žaludku. Následně se značně opilý Jin málem popral s Woosungem, který ho neustále pošťuchoval. Jungkook je musel držet od sebe. Ironii bylo, že nakonec Woosung zařizoval odvoz a dělal doprovod Jinovi, když usnul na podlaze, což vypadalo mimochodem velmi vtipně a Woosung si ho při tom natočil. Jin si vzal Jungkookův polštář do kuchyně a prostě si lehl na zem jako do postele. Jimin se mu smál, že několikrát spadl ze židle, načež ho Jin okřikoval, ať sklapne, že chce spát, ještě přitom stihl několik nadávek na Woosunga, než usnul. Jimin odešel chvíli po Jinovi po vlastních, ostatně od naše bytu to nemá domů daleko jako ostatní. 

Nakonec jsem se svalil do pohovky totálně vyčerpaný. Jsem na rozpacích co si mám o Jungkookově narozeninové oslavě myslet. Upřímně, byl jsem na lepších a Jungkook též nevypadá, že by si ji nějak zvlášť užil. Na druhou stranu jsem se o něm však dozvěděl spoustu nových věcí a poznal jeho přátelé, takže svá pozitiva oslava měla. 

Uslyším za sebou cinknutí a po pár vteřinách se vedle mě prohne matračka pohovky. Jungkook se zvesela usadí se skrčenými koleny směrem ke mě a v ruce drží dvě skleničky společně s lahví vína. Natáhne se ke stolku, kam je položí a obě do poloviny naplní. Následně mi jednu z nich podá a sám si vezme druhou. 

,,Jsi unavený, Taehyung-iie-hyung?" ptá se nezvykle svěže, když vezmu v potaz jak se o všechny musel starat a kolik už je hodin. Ne, že bych chodil spát se slepicemi, ale kolem půl třetí ráno už obvykle spím. 

,,Trochu." odpovím mu s povzdechem a pohlédnu na svou sklenku. ,, Jungkook-iie... jsi hodný, ale už bych neměl pít." podotknu lehce neklidným tónem. Moc jsem toho sice nevypil, ale stejně. Usměje se na mě a cinkne si se mnou.

,,Celý večer čekám, až si s tebou budu moct v poklidu přiťuknout, Taehyung-iie-hyung, tak mě teď neodmítej." dodá než upije svého nápoje. Lehce mě přivede do rozpaků, jež se snažím zapít. Cítím jak mě tváře pomalu pálí. Možná jsem přeci jen měl víc drinků. 

,,Hádám, že sis oslavu moc neužil, co?" podotknu zklamaně s pohledem na svou skleničku v ruce. Dlouhé mlčení mě však přinutí zvednout hlavu k Jungkookovi, který je zahleděný momentálně do mých očí a nevnímá. 

,,J-Jungkook-iie?" nakloním maličko hlavu na stranu, kdy po chvíli prudce zamrká. 

,,Promiň?" zeptá se rozpačitě nad svou nepřítomností. Zajímalo by mě, nad čím se zamyslel. Hleděl poněkud... okouzleně? 

|Decalcomania| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat