ℐ̇𝓎𝒾 ℴ𝓀𝓊𝓂𝒶𝓁𝒶𝓇𝓇!
🫶🏻༻Tame lmpala- New person,Same old mistakes.༺
༒
Salonda yanıbaşımızdaki çerezlerle film seyrediyorduk. Ev büyük olduğu için,biraz daha soğuktu. Ben battaniyelerin yerini bilmediğim için Murat yukarı kata çıkıp iki tane battaniye alıp gelmişti. Şimdi de korku filmi seyrediyorduk. En korkmaması gereken murat korkuyor,en korkması gereken ben korkmuyordum. ŞAKA GİBİ! Anıra anıra kaç defa içimden güldüm bilmiyorum.Murat korkuyordu. Herkesin bi kusuru vardı işte. Muratın kusuru da bu sayılırdı. Henüz tanımıyorum gerçi ama."Murat,kafanı battaniyenin altından kaldır artık. Filmin yarısını bile izlememişsindir!"
"Ne alaka kızım. Sana öyle gelmiştir,ben alttan seyrediyorum. Biraz kafam üşüdü o kadar. Korkak belledin bizi iyice."
Muratın son dediklerinden sonra yarım veya bir saattir içimde tuttuğum kahkahalarım dışarı taşmıştı. Anıra anıra gülüyor diyordum murata. Şimdi murattan daha beter gülüyordum.
"Hıhı,aynen. Öyle olmuştur kesin."
Murat kafasını battaniyenin altından çıkarmış ters bi biçimde bana bakmıştı. Ellerimi havaya kaldırıp teslim oluyormuşum gibi yaptım.
"Tamam şampiyon, birşey demedim."
Saat biraz daha ilerlemişti,çok karanlık sayılmasa da,hafif bir karanlık çökmüştü şehire. Ortam bozulmasın diye de ışıklar kapalıydı. Tabi ki de tamamen benim fikrimdi. Kapı sesi duydum. Normalde giriş kapısı bize baya uzaktı ama çelik olduğu için baya ses gelmişti. Nihat amca ve zuhal teyze gelmiş olmalıydı. Ama murata birşey demedim. Biraz oyundan zarar gelmezdi dimi? Yavaşça murata yaklaşıp,korkmuş yüz ifademi takınmaya çalıştım.
"Murat,bu korku filmi gerçek bir hayat hikayesinden esinlenerek yapılmış."
Muratın gözleri ayı görmüş gibi yerinden pörtledi. Gülmemem lazım. Hayır.
"Şaka yapıyorum de. Ciddi değilsin dimi?"
"Şaka yapıyor gibi bi halim mi var sence? Aynı şeyler bizim de başımıza gelmesin sakın."
Ellerimi vücuduma sarıp tırsmış gibi yaptım. Adım sesleri yavaş yavaş yaklaşıyordu. Büyük ihtimalle beni odamda bulamayıp buraya gelicekler. Keşke bu anı videoya alabilseydim. Filmin en heycanlı yerinde,açılan ışık ve kırılma sesi ile murat bağırarak yerinden kalmış,ve koşup bana sarılmıştı. Koşarken gördüğüm kadarıyla ALTINI ISLATMIŞTI! Bana sarılırken kendime engel olamayarak bağırarak gülüyordum. Zuhal teyze ve nihat amca yanımıza gelip olayı kavramaya çalıştılar. Televizyonda gördükleri korku filmi ve muratın altını ıslattığını onlar da fark edince gülmeye başladılar. Murat, nihat amcayı ve zuhal teyzeyi görünce bana sarılmayı kesti ve battaniyenin altına girdi. Zuhal teyze kahkahalarının içinde konuşmaya çalıştı.
"S-sen altına mı yaptın-"
Cümlesi bittiği gibi tekrar gülmeye başladı. Salondaki herkes gülüyordu,murat hariç.
"Ne, ne gülüyorsunuz. Noldu sanki!"
Birşey olmamış hali buysa birşey olmuş halini düşünemiyorum.
"Birşey olmadı oğlum,aklımıza birşey geldi ondan güldük. Siz iyi anlaşmış gibisiniz."
"Evet,iyi anlaştık muratla. Anlayışlı birisi."
"Çok sevindim tatlım, sana da arkadaş çıktı."
Zuhal teyzeye güldüm.
"Evet,arkadaş çıktı. İlk günden baya iyi anlaştık. İleride daha iyi anlaşırız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖦𝖤𝖫𝖤𝖢𝖤𝖪𝖳𝖤𝖭 𝖦𝖤𝖢̧𝖬𝖨̇𝖲̧𝖤⇜
Teen Fiction༒ Gözlerimi açtığım an,hiç birşey hatırlamıyordum. Benliğim koca evrende kaybolmuştu. ~ Bedenime gelen titremeyle iç çekip ayağa kalktım. Camın önüne gelip,camı kapatacakken karşı camda sigarasını içip odamın içine bakan adama baka kaldım. Ne zaman...