•1•

70 8 1
                                    

2. Dönem başlamıştı ve Finney hiçte heyecanlı değildi, tekrar zorbalık başlayacaktı, tekrar tuvalette saklanmak zorunda kalacaktı. Onun için zor bir dönem tekrardan başlıyordu.

Evden çıkmadan önce üstünü giyinip aşağı mutfağa indi babası oradaydı. "Günaydın baba" dedi, babası elinde gazeteyle gülümseyip "günaydın çocuğum" dedi.

Finney kendine krem peynir ve salamlı tost yapıp tostu ağzına aldı, daha torbaya bile geçirmeden evden çıkmayı planlıyordu, babası durumu fark etti "Finney ne bu acele, otur yemeğini ye" dedi garipseyerek, Finney ayakkabısını ağzında tostla giymeye çalışıyordu, "afedersin baba ama oturamam hemen şimdi çıkıyorum görüşürüz!" ardından kapıyı kapatıp koşar adımlarla evden çıktı. Babası "görüşürüz" diyebilmişti arkasından.

Finney heyecanlı değil aksine gergindi, sınıfa geç girerse ona bakacaklardı ve ortam gerilicekti, hemen gidip sıraya oturması lazımdı.

Okula yaklaştığında henüz çok az kişi vardı. Erken gelip okulda uyuyan tayfalardı, kimseye zararları olmayan sakin tipler, şanslıydı. Sınıfına geçip oturdu ve iç çekti daha yeni gelmişken hemen eve gitmek istiyordu.

Yarım saat sonra sınıf dolmaya başladı zorbaları neyseki farklı sınıftaydı.

Finney eşyalarını çıkarırken hoca geldi "2. Dönemdeyiz çocuklar, öncelikle günaydın notlarınıza ve hareketlerinize dikkat edin!" Aptal kadın, bu okulda hareketlerine dikkat eden tek bir kişi bile yoktu. Saçmalıyordu.

5 dakika sonra kapı çaldı ve müdür içeri geldi "Merhaba bayan Flame dersinizi bölüyorum afedersiniz ama aranıza yeni bir delikanlı katıldı, kendi sınıfından ayrılıp 2. dönem farklı sınıfta olmak istediğini söyledi"

Finney içeri girecek çocuğu çok merak ediyordu ve gördükleri karşısında şok olmuştu, Robin Arellano'ydu bu çocuk, kafasında kahverengi bandana koyu mavi pantolon ve siyah sıfır kollu vardı, herkese çok sert bakıyordu.

"Merhaba ben Robin 10/B sınıfından geliyorum, artık bu sınıfta olacağım." dedi nazik bir ses tonuyla, Finney şaşkınlıkla onu izliyordu. Hoca konuşup Robin'e yer ayarlamaya baktı, "evet Robin tatlım, oturmak istediğin bir yer var mı?" Robin etrafa bakarken Finney kendi yanının boş olduğunu hatırladı, heyecanla bekliyordu onun yanına gelmesini.

Arkadan bir çocuk seslendi ve hocanın dikkatini dağıttı "benim yanıma gelsin istiyorum hocam" Finney çok üzülmüştü, Robin hiç tereddüt edeceğe benzemiyordu. "Ah süper, hadi geç bakalım Robin" dedi hoca ve sıraya gönderdi. Robin Finney'e bakmamıştı bile, sanırım onu tanımadı.

Finney önüne dönüp dersin bitmesini bekledi, bir yandan da Robin'e bakıyordu, kıvırcık sarı saçlı derin okyanus gözlü çocuğun yanına oturmuş tanışmışlardı bile. Daha fazla bakmak istemedi ve kafasını sıraya koyup uyumaya karar verdi.

Tenefüste Finney gözleri bulanık bir şekilde uyanmıştı, sınıf bomboştu herkes sınıftan çıkmıştı, öğle tenefüsü olduğunu fark etti, eskiz defterini çıkarıp kara kalem yapmaya başladı, sınıfın kapısı açıldı. Finney ürkek gözlerle kapıya bakarken defterini sakladı ve gelen kişileri tanımıyordu, derin nefes alıp defterini çıkarttı ve çizmeye daldı.

O kadar resime odaklanmıştı ki onu izleyen çocukları fark etmemişti bile.
"Hey beyinsiz yine napıyorsun orda?" Kızıl saçlı çocuk adeta Finney'in üstüne koştu. Diğerleri de gelip onu duvara sıkıştırınca Finney dayak yiyeceğini anlamıştı, ve yemişti de, karnına 3 tekme yemişti. Yerde kıvranırken zorbalar neyseki defteri umursamamıştı, yerden kalktı ve çocuklara baktı, hepsi gülüyordu.

Sınıftan çıktıklarında ise Finn hala yerden kalkamıyordu, canı çok acıyordu oracıkta oturup ağlamak istedi, sessiz kaldığı için kendinden nefret ediyordu, kendini savunamıyordu, eziğin teki olduğunu sayıklayıp duruyordu.

Okul bitti ve eve gelip kendini yatağa attı, öylece yatarken telefonuna bildirim gelmişti, önce tehdit mesajı sandı ama daha sonra sınıf grubundan geldiğini gördü, Robin'i kıvırcık olan gruba almıştı ve mesajlaşıyorlardı.

10/A (hocasız)

~0552 *** ** ** ~0543 *** ** ** kişisini ekledi.

0543 *** ** **
-sağol Vance

0552 *** ** **
-Rica ederim dostum

Finney hemen Robin ve Vance'ı kaydetmişti, Vance'ı neden kaydetti bilmiyordu ama kaydetmişti. İkisi bir konuşmaya devam ediyordu

~Tarzan- Ders programını atacak olan var mı?

~Vance (tehlikeli)- bende yok
Olan var mı arkadaşlar?

~Tarzan- kimse mi aktif değil ya

Siz- Bende var
*Tarzan ve Vance (tehlikeli) gördü.*

~Tarzan- atar mısın?

Siz- tabi ki
*Tarzan gördü*

Finney neden bilmiyordu heyecanlanmıştı, ders programını panikle attı ve Robin'den cevap bekliyordu.

Siz- *fotoğraf*
Buyur Robin

~Tarzan- Çook teşekkür ederim

Siz- Rica ederim her zaman
*Tarzan mesajı beğendi❤️*

Finney'in yüzü gülmüştü, tekrar onunla konuşmak çok güzeldi. Ama Robin nasıl hatırlamıyordu onu anlamamıştı, "neyse boşver" diyip kendini sırt üstü yatağa bırakmıştı, kendini hatırlatmak istiyordu, zaman alacağı belliydi ama sonuçta Robin'di ve aynı sınıftalardı, sorun yoktu uzun sürebilirdi.

Finney bunları düşünürken uyuyakaldı.

----------------------------- -----------------------------

Merhabaa bitanelerim, ilk bölümü sevdiniz mi?

Çok fazla Robin ve Finney kitabı yok o yüzden yazmak istedim, ve daha bir sürü yazmayı planlıyorum daha ilk kitabı bitirmeden ikinciyi düşüncem aidöwşm sizleri seviyorum❤️

Tarzan (Rinney)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin