İREM DERİCİ- DUR YAVAŞ.
"senin ne işi var lan benim odamda "dedim yatağımın üzerinde üstü çıplak altında kısa bir şort ile duran berke bakıyordum.
"seni bekliyordum alicik belki sevişiriz diye "dediğinde kaşlarım çatıldı. üzerinde doğru yürüdüm. kolunu tutuğum gibi onu yataktan kaldırarak yüzüne baktım.
"bana belanı siktirmeden çık odadan seninle anlaşmamız falan bitti hadi yürü "dediğimde gözlerime baktı. dudakları yukarı kıvrıldı.
"yok öyle bırakıp gitmek sana yakışıyor mu alicik "diyen berke anlamsızca baktım. "ne diyorsun amına koyayım siktir git işine zaten ne olduysa senin yüzünde oldu beni daha fazla yorma "dedim. kolunu bırakıp masama doğru gidecektim ki bileğimi tutan berk ile birden kendimi yatakta bulduğumda ağzımdan kaçan küfür ile üstümde duran şerefsize baktım.
"lan "diye onu itmeye çalıştım fakat ısrarla kendi ağırlığını üstüme veriyordu piç.
"o kadar kolay değil alicik bir anlaşma yaptık öptürtmeden olmaz "diye alayla sırıtan herife baktım. piçlik yapıyordu.
"havam da değilim siktir git berk "dediğimde kolumu ondan çektiğimde bırakmadı şerefsiz.
"daha iyi ya hüzünlü sevişme en sevdiğim "dediğinde ona deli görmüş gibi baktım. bu iyice kafayı yemişti.
"olum sen haplı mısın amına koyayım siktir git çekil lan "diye kalkmaya çalışıyordum fakat hayvan herif buna izin vermiyordu.
"haplı değil azgınım sik beni ailcik "diyen herife tam küfür edecektim ki dudaklarıma yapıştığında nefesimi içime kaçtı. orospu çocuğu.
dudakları dudaklarımın üzerindeki dudakları o kadar kışkırtıcı ve baştan çıkarıcı hareket ediyordu ki bir yandan da bana sürtünmesi nasıl bir şerefsiz olduğunu gösteriyordu.
tabi benim gibi libidosu yüksek bir insanın buna dayanamayacağı için siktir ettim ona karşılık verdim.
bu onu gülümsetti. "evet böyle alicik yola gel "diyen herifi kollarından tutuğum gibi diğer tarafa attığımda bu sefer o alta ben onun üstündeydim.
"bana bulaşmamanın cezasını çekeceksin "diyen berki sert bir şekilde öperken bir yandan da onu soyuyordum.
elleri üstümdeki kıyafetlere giderek üstümü başımı soyduğunda onun bu azgın kişiliği çok tuhafıma gidiyordu. tam bir orospuydu.
"ahhh "diye inleyen berk dudaklarından kayarak boyna yöneldiğimde ikimizde çıplak kalmıştık. beyaz tenini istila eden dudaklarım aşağı inerek meme uçlarını öptüm. dişlerimi hafifçe geçirdiğimde dudaklarında kaçan inleme ile saçlarımı tutup çekti.
bu beni azdıran bir hareket oldu. daha da aşağı indiğimde bacaklarını ayırdım. beyaz pürüsüz beyaz deliğini dilimle yaladığımda saçlarımın tutuşu sıklaştı. başımı deliğine daha çok yakınlaştırdığında dilim ile deliğini yalıyor adeta dilimle onu sikiyordum.
deliğini biraz olsun gevşettikten sonra doğruldum ve sertleşmiş olan penisimi onun deliğine konumlandırdım. "ahhh "diye zevk inlemeleri çıkararak bana sırıtan berk şerefsizine bakıp birden içine girdiğimde bu sefer beni yüzümde bir sırıtış oldu.
dudaklarından kaçan büyük inleme bana zevk verdi. "ah alicik aynen böyle beni düşmanın siktiği gibi sik ahhh-ahhh"diyen herifin dileğini zevkle gerçekleştirdim. içine sert gel gitler yaparak girdiğimde hiç acımadım. bedenime yayılan zevk bir süre sonra gelmeme neden olurken içinden çıkmadan boşaldım. bu onu kızdırmadı dudaklarından yayılan gülümseme ile içinden çıktığımda elini deliğine götürerek deliğinden dışları yayılan menimi parmakları ile aldı ve dudaklarını götürüp yaladı. bu beni fena tahrik etmişti.
"ben doymadım alicik "diye sırıtan doyumsuz piçe baktım. bacak arasına girdim. "o zaman seni doyuralım doyumsuz köpek "dedim. hemen dogi pozisyonu alan herife bakıp güldüm. tam bir kaltaktı bu berk.
****************************************************************************
NASIL BULDUNUZ KJKJLKJ DEDİM BİR SMUT YAPAYIM DA OKUYUCULARIM ŞENLENSİN ELİNİZE KUVVET ŞİMDİDEN KJKJKJK BOL YORUM YAPIP BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ DİĞER ÇİFTİMİZİ YAZACAĞIM EMRE VE SIRIK KJKJK ANLADINIZ KİM OLDUIĞUNU İKŞ ÇİFT OLARAK KURGUYU YAZIYORUM İSTERSENİZ DİĞER ÇİFTLERİ DE YAZABİLİRİM NASIL OLUR. TAM DA KURGUNUN ADINA YAKIŞIR. 3 ÇİFT. ANLAMI DA BU.
NEYSE ÇOK ÇENE ÇALDIM BENİ TAKİP EDİYONUZ YORUM YAPIYONUZ ONA GÖRE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ ZÜPPESİ:-BXB
Novela JuvenilGENÇLİK DİZİSİ KURGUSU. "Senden nefret ediyorum " "Seni seviyorum" *** "Salak herif " "Bu salak sana bayılıyor alicik "