İLAHİ BAKIŞ AÇISINDAN...
Berk elindeki bira şişesi ile altında sadece mayoyla havuzun başında oturmuş kafasını dinliyordu.
dışardan ne kadar sıradan zengin ve bir o kadar yüzeysel bir herif olarak görünse de genç oğlan hiç te öyle biri değildi.
kafasının içindeki dünya çok geniş. hisler çok büyük ve derindi. anlık yaşayan biri olarak uzun zamandır aynı duyguları tek bir kişiye karşı hissediyordu. ve bu onun yapabileceği bir şey değildi.
berk anlık hisler yaşardı kafası o an neye güzelse ya da nasıl mutluysa öyle yaşardı fakat aradan geçen dört ayın içinde hep bir kişiyi düşünüyordu. ona bakıyordu. onunla konuşuyordu onunla birlikte oluyordu ve bu genç oğlanı müthiş mutlu ediyordu.
"yine mi içmeye başladın "diyen genç oğlanın sesini duyduğunda yüzünde piçimsi bir sırıtış belirdi.
"aynen öyle "dedi birasından bir yudum daha aldı. yanına oturan genç oğlana baktı berk. "ne o alicik sen benim yanıma oturur muydun "dediğinde ali ona ters bir bakış atarak altındaki eşofmanını çıkarttığında beyaz baksırı ile kaldı. berk için bu nefis bir görüntüydü. üstündeki beyaz tişörtten kurtulan ali vakit kaybetmeden havuza atladı. u damlaları berkin yüzüne gelirken "siktir "dedi genç oğlan. havuzun içinde yüzen aliden çok tahrik olmuştu.
suyun içinden yüzeye çıkan oğlanın saçlarını sağa sola savrulması onu çok fena azdırmıştı.
ali ona yiyecekmiş gibi bakan berke bakıp hafif sırıttı. "bana bu kadar mı çok tahrik oluyorsun berkcik "dediğinde berk içkisinden bir yudum daha alıp güldü.
"beni çok fena azdırıyorsun alicik "dedi şişeyi kenara bıraktı kendini havuzun içine attığında ali yanına gelen oğlanı izliyordu.
aralarındaki mesafeyi sıfırlayan berk havuzun yüzeyine çıktığında alinin yüzü arasında sıfır mesafe vardı.
suyun içinde elini genç oğlanın beline koydu. "ali"dediğinde genç oğlan gözlerini karşısındaki sarışın oğlana bakıyordu.
"sarhoşsun "dediğinde biraz daha yaklaştı berk. "beni sikmemek için bahane mi arıyorsun "dediğinde yüzünü alinin yüzüne yaklaştırdı.
"berk yapma "dediğinde genç oğlan aliyi duymazlıktan geldi. dudakları genç oğlanın dudaklarına temas ettiğinde suyun altında alinin eli berkin beline gitti.
"aliçik becer beni "diye fısıldadığında ali berke dayanamadı. ilk günden beri o bunu yeni fark etse de aralarından çekim çok kuvvetliydi. bu bir yerde patlak verecekti ne kadar onların kullandığı yöntem biraz acı olsa da.
alinin dudakları hoyratça berkin dudaklarında buluştuğunda bir eli genç oğlanın belini tutarken diğer eli ensesine kaydı.
suyun altında bacaklarından sıyırdığı şortu ile bacaklarını alinin beline sardığında genç oğlan berki daha sert ve doyumsuz öpmeye başladı.
"seni çok arzuluyorum ahhh-ali ahhh-hımmm"genç oğlanı havuzun kenarına yaslayan ali eli suyun altından berkin kalçalarını buldu. parmaklarını yavaşça genç oğlanın deliğine soktuğunda göğüsü yükselen berk çok fena tahrik olmuştu.
"devam ett" berkin arzulu sesi ile onu parmaklamaya devam eden ali bir yandan genç oğlanın boynunu öpüyordu.
"ahh-aliii-ahhıımmm"berkin inlemesi aliyi daha çok tahrik ediyordu. sertleşmiş penisini genç oğlanın deliğine yerleştirdiğinde bir an nefesi kesildi berkin.
"rahatla "dediğinde berk sırıtarak alinin dudaklarına yapıştı. yavaş yavaş içine giren ali bir süre sonra bacaklarını senkronize bir şekilde sert vuruşlarla berkin içinde gel git yaptığında genç oğlanın inlemesi bahçede yankılanıyordu.
"daha hızlı "genç oğlanın tahrik edici inlemesi aliyi daha da hızlandırdığında bir kaç saniye sonra genç oğlanın içine boşaldı.
aradan bir kaç saniye sonra berkte rahatlayarak boşaldığında ikisi de birbirine bakıyordu.
"ali "diyen berke bakan ali gözlerini genç oğlanın gözlerinden ayırmıyordu.
"hı " gözleri pür dikkatle berke bakan ali genç oğlanın belini suyun altında tuhaf bir şekilde okşuyordu.
"ben sana aşık oldum galiba "diye bir itirafta bulunan berke bakan ali anlamayarak ona baktı.
"burada neler oluyor "diye bahçeye giren alinin annesi ve berkin babası ile birlikte havuzun içindeki ikilinin bakışları onlara döndü.
"sıçtık "diyen berkten başkası değildi.
****************************************************************************
SEZON FİNALİNİ NASIL BULDUNUZ. BU KURGUYA NEDEN BU KADAR AZ İLGİ YA. TAM BİR GENÇLİK DİZİSİ LÜTFEN KURGUNUN HAKKINI VERELİM. BOL YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ ZÜPPESİ:-BXB
Novela JuvenilGENÇLİK DİZİSİ KURGUSU. "Senden nefret ediyorum " "Seni seviyorum" *** "Salak herif " "Bu salak sana bayılıyor alicik "