3.BÖLÜM SIR

283 20 4
                                    



Sabah uyandığımda önce ılık bir duş aldıktan sonra bizim tayfaya mesaj attıp onları alacağımı söyledim.

sonra da kahvaltı için aşağı indiğimde havuzun başında kahvaltı sofrasının kurulduğunu gördüm. bahçeye çıktığımda "ali oğlum gelsene seni uyandırmaya geliyordum ben de "dedi annem. berk meymeletsizin yanındaki sandalyeyi çekip oturduğumda bana umursamaz bir bakış atarak kahvaltısını yaparken "arkadaşların alıştı mı ali "diyen alp amcaya bakıp tebessüm ettim.

"çok teşekkür ederim tekrar "dediğimde "nasıl alışmasınlar çölden çıkan bedeviler sanki "diyen berke psiliğine baktığımda "berk "alp amca uyarı niyetinde adını vurguladığında pislik herif ayağa kalkarak "ben gidiyorum "diyerek bahçeden çıktığında "bu çocukla ne yapacağımı bilmiyorum "diyen alp amca sitem ederken annem elini alp amcanın elinin üstüne koydu.

"daha genç ergenler böyle "dediğinde alp amca anneme gülümsedi. derin bir nefes alarak ağzıma bir kaç lokma attıp "geç kalmayayım size afiyet olsun "diyerek bahçeden çıkarak arabaya bindiğimde "ahmet abi bizim çocukları almaya gideceğiz "dediğimde başını salladı orta yaşlardaki adam.

yirmi dakika sonra mahalleye girdiğimizde arabanın kapsını açıldığında önce zeyno sonra emre ve cüneyt girdiğinde "vay anasını "diyen cüneytte baktığımda "kanks yemin ederim para içinde yüzüyorsun "dediğinde güldüm.

"kanka ben anne kontejanından yaralanıyorum "dediğimde güdüler. araba çalıştığında okulla varana kadar sohbet ederken cüneyt okuldan bade adında bir kıza aşık olduğunu anlatıyordu.

koleje geldiğimizde arabadan inerek bahçeden içeri girerek binaya giriş yaptığımızda sınıfımıza çıktık fakat koridorda berk ve saz arkadaşları ile karşılaştık.

"acaba fakirlik nasıl bir şey yaa"diye konuşan emel süslüsüne baktığımızda "kızım nasıl olacak tabi ki berbattır "diye sırıtarak bize bakan adının anıl olan sırık sahsiyette kötü bir bakış attığımda sırıtması daha da büyüdü.

"siz fakirliği düşüneceğinize biraz beyninizi düşünün aa pardon sizin beyniniz yoktu doğru düşünemiyordunuz"diye lafını sokan zeyno ile gülümsediğimde "bizdeki beyin sizi ilgilendirmez mahalle dilberi "dediğinde zeyno emele saldırdığında araya girdik fakat okan denen berkin tayfasındaki çocuk emreyi ittiğinde emre yüzüne bir yumruk attığında araya giren berk emreye yumruk atacaktı ki kolunu tutarak ters çevirdiğimde sırtı göğüsüme çarptı.

"sakın "dediğimde "bırak lan "diye tısladığında onu öne doğru ittiğimde cüneyt anılın sırtına çıkmış kulağını ışırdığında bu görüntüye kahkaha attığımda "lan "diye acı ile bağıran sırık ile sonunda kendimizi müdürün odasında bulduğumuzda "burası kavga ringi mi çocuklar okul burası okul "dediğinde " hocam bu sosyopatlar başalttı"dedi zeyno.

"hayır hocam asıl bu mahalle diberi benim ipek ve bakımlı saçlarıma o pis elleri ile sökmeye çalıştı benim emel avazoğlunun "dediğinde müdür bıkın bir ifade ile "hepiniz uyarı yediniz şimdi çıkın ve bir daha duymayacağım kavga ettinizi çıkın "diyen müdür bizi odadan kovduğunda "bunun bedelini ödeteceğim keş kılıklı sıçan "diye konuşan anıla karşı cüneyt sırıtarak "her zaman beklerim bebeğim"dediğinde sırık kötü bir bakış atarak gittiklerinde bizde kafeteryaya indik.

okul derse girip berklerin bize kötü bakması ile geçtiğinde okuldan sonra çocukları mahalleye bıraktığımda bende eve döndüm yani villaya.

akşama kadar odamda tek başıma geçirdiğimde telefonuma bir mesaj geldi.

"OKULUN YANINDAKİ AKUVA PARKINDAYIM ORAYA GEL "

KOLEJ ZÜPPESİ:-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin