Giriş

26 6 0
                                    

Gözümü araladığımda sedyenin üzerinde küçük bir odanın içindeydim. Ne oluyordu burda benim burda ne işim vardı.

En son patronum yüzüme kezap dökmüştü bende acıdan dayanamayıp bayılmıştım.

Ne! Yüzüm! Yüzüm ne haldeydi? Elimi hızla yüzüme götürdüm. Yüzümde sargı vardı. Yüzüme ne yapmışlardı böyle. Bana ne yapmışlardı. Hemen doğrulup elimdeki serumu çıkartıcaktım ki sol elimde gördüğüm kelepçe ile duraksadım. Neler oluyordu.

"İmdat!" Diye bağırmaya başladım oturduğum yerden. Bağırırken yüzümü buruşturduğum ve hareket getirdiğim için ne kadar acı çeksem de bağırmayı bırakmadım. "Bana yardım edin" diye devam ediyordum. Tek söylediğim şey buydu bana yardım edin.

Kapının açılmasıyla biri beni duyup yardıma geldi diye sevinecektim ki gene o yüzü gördüm. Patronum Du beni bu hale getiren patronumdu hayatımı bitiren patronumdu.

"İmdat yardım edin!" Yüzünü görmemle tekrar bağırmaya başladım.

"Hayatını kurtaran adama karşı böyle kaba olmamalısın" kurtarmak mı sen benim hayatımı bitirdin.

"Yüzüme kezap dökerek mi hayat kurtarıyorsun?"

"Hayır yüzüne zengin bir iş adamının kızının yüzünü vererek bizi zengin yapıyorum" dediğinde ona şok içinde baktım. Gene hayatımı mahvetmişti tek bir hamlesi ile zaten benim hayatım yoktu ki benim hayatım hiç olmamıştı.

Bu kitap hiç yaşamamış ve yaşamıyacak bir kızın hikayesiydi

Şimdi söyleyin bana adını bile ölüm kokan çiçekten alan kız yaşayabilirmiydi hiç...

***

Herkese merhaba canlarım yeni kitabımın giriş bölümünü nasıl buldunuz bu hikayede hep beraber hem ağlicaz hem gülücez.

Hiç yaşamamış bir kızın hikayesinde bizimle olmak ister misiniz?

Biliyorum yazım hataları çok oluyor ama daha bu konuda acemiyim bni anlayacağınız düşünüyorum.

Yeni bölüm fazla bir hafta en az üç güne hazır canlarım.

Bol Bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.

Ayı zamanda yazdığım e altıncı bölümünü yayınladığım ihanetin boyu adlı kitabıma da başlarsanız çok sevinirim canlarım. Kendinize dikkat edin öpüldünüzz:)

@_elifakin1
@ihanetinboyu
Hem tiktok hem istegram hesabıdır :)

LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin