2 [m]

1.2K 109 108
                                    

Tekrar ve tekrar söylüyorum
Cinsellik olacaktır, bilin ki iki tarafında rızası vardır

Rahatsız olacaksanız okumayın lütfen

______

"Bir daha size güvenen ne olsun!"

Kaybolmuştum.

Çok sevgili arkadaşlarım motor ve çığlık seslerini duyunca beni bırakmış ve piste gitmişlerdi.

Ben de onların peşinden gideceğim esnada kalabalıkta kaybolmuştum.

Çok sevgili dino sahneye hoshi'nin de çıkacağını duyunca beni unutarak ilk koşan olmuştu, sözde benimle kalacaktı aptal!

Kalabalıktan ayrılarak motorlar için olan araçların arkasına gitmiştim çünkü ilk işim felix'i arayıp küfretmekti.

Seslerin azalmasıyla telefonumu hemen açmış felix'in numarasını tuşlamıştım.
Telefon çalıyordu ama açmıyordu, tabi o kadar umrunda değildi ki.

'sen de eğlenmene bak.'

Dalga mı geçiyordu benimle? Bu kalabalıkta oturduğum yerden kalkamazdım hele ki ortalıkta alfaların kokusu ve yoğunluğu baskınken.

'o da burada.',

"Kim?"

'onu hissediyorum, yakında.'

"Söylesene o zaman, sende mi salaksın ya?"

Evet şu an yeterince gergin ve sinirliydim ekstra bir de kurdumla uğraşıyordum.

Felix'i tekrar aramama rağmen açmıyordu, şimdi koca pisti başına yıkmak istiyordum gerçekten!

"Çıldırtmak mı istiyorlar beni? Off!"

Şimdi gidip onları azarlamam gereken yerdi, bu yüzden beklemedim direkt arka taraftan çıkmıştım. Kalabalık ve çığlıkların daha da artması yüzümü buruşturmama sebep olmuştu.

Adım attıkça yükselen çığlığın yerini uzunca falan korno sesi yer almıştı. Korkarak ellerimi kulaklarıma koyup gözlerimi sıkıca yummuştum.

"Tanrım yeter!"

Sanki sesimi duymuş gibi tüm sesler kesildiğinde nefeslenerek önüme bakıp yürüyeceğim esna da birine çarpmıştım.

Gözlerimi sıkıca kapatıp yere düşmeyi umuyorken benimle birlikte yere düşen sert bir şey olmuştu, aynısını yaşayacağımı düşünürken belime dolanan el sayesinde kurtulmuştum.

Sanki gözlerimi açıp etrafa bakarsam daha çok rezil olurum diye düşünmüş ve gözlerimi açmamıştım.

Daha fazla rezil olamazdım.

Kendimden emin yavaşça ellerinden kurtulmak için ayaklarımdsn destek alıp kalkarken yer değiştiren eller geri çekilmemiş aksine biraz aşağı inerek daha sıkı sarılmıştı.

Ne yapıyordu bu kişi bilmiyordum ama elimde olmadan gözlerimi açtığımda karşımda bana sırıtarak bakan Kızıl saçlı çocuğa bakıyordum.

race / chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin