19

261 40 17
                                    

(Part2)

Keyifli okumalar

_______

"Hazır mısınız?"

Chan, arkasındaki kişilere hitaben konuşup, gözünü bay kim'den ayırmamaya devam etmişti.

"Ya ne hazır mısınız? Hadi artık."

Changbin daha fazla gerilim istemeyip, artık adam dövmek istediğini tekrar belirtirken san'da ona destek olmuştu.
"Haklı, bitirelim şu işi."

Chan başıyla onları oyalarken arazinin etrafını saran arkadaşlarına onay vermişti. Hongjoong elinde tuttuğu susturucu takılı silahı hiç beklemeden bay kimin arkasındaki dört kişiye doğrultmuştu.

Peşinden yeosang ve jongho ona eşlik ederken üç saniye içinde öldürmüşlerdi.
Bay kim duyduğu inleme sesiyle arkasına dönerken adamları yerde görmesi ve telaşa kapılması bir olurken chan ağacın arkasından çıkmıştı.

Herkes chan'ın peşinden gidip belindeki silahları çıkarırken çoktan bay kim'in etrafı kuşatılmıştı.

"Neler oluyor?! Ne yapıyorsunuz siz?!"

Yüksek sesle bağıran bay kim'e chan yumruk atmış ve yere düşmesini sağlamış ardından sorusunu cevaplamıştı. "Bilmem belki eğlence arıyoruz?"

Changbin bu dediğiyle sırıtırken, jongho yere düşen adamın yakasından tutup kaldırmıştı. "Eşkiya mısınız lan siz?! Ha?!"

Chan "tch, tch, tch" diyerek, elindeki silahı arkasında mingi'ye verip bay kimin boğazına yapışmıştı. "Tek isteğim sizinle anlaşma yapmak bay kim, lütfen beni yanlış anlamayın."

Bay kim ufak bir kahkaha atıp, "sayın cumhurbaşkanımızın delta oğlu christopher, benimle anlaşma yapacak kadar nazik misiniz?" Diyerek chan'a sırıtırken araya san girmişti. "Kendisi nazik mi bilmem ama ben pek öyle değilim."

Bay kim gözünü chan'ın arkasındaki adamlara gezdirip ona söylenen adama cevap vermişti. "Ve sayın sürüler komando liderinin alfa oğlu choi san. Bu ne şeref, tüm soylular burada."

Chan dalga geçercesine konuşan adama dayanamayıp boğazından elini çekip hongjoong'a gözüyle bir bakış atıp geri çekilmişti.

Mesajı alan hongjoong ve diğerleri adamın iki kolunu sıkıca kavrarken chan changbin ve san'a dönüp, "dövmek istemiyor muydunuz? Yorulana kadar istediğinizi yapın."

Chan sözünü bitirir bitirmez bay kim'e baktığında gözündeki korkuyu görmek gülmesine sebep olmuştu. Daha demin dalga geçiyordu değil mi? Ama şimdi canı için endişelenir olması hepsinin çok hoşuna gitmişti.

"Ne? Siz kimsiniz?! Bana dokunmaya cüret edemezsiniz!"

Changbin daha fazla bekleyemeden adamın karnına yumruğunu geçirmişti. San'da arkadaşının peşinden gidip adama kafa atmış ardından ensesinden tutup kasıklarına dizini geçirmişti.

Jongho izlediği manzaraya sırıtıp, cebinden sigara paketini çıkarıp bir dal yakmıştı. Chan dayak yiyen adama bile bakmayıp elindeki saate bakarken vaktinin daralmasını izliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

race / chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin