Kısa bir bölüm
_____
"Geçti güzelim, ağlama artık.."
Seungmin yatakta chan'ın kucağına oturmuş göğsünde ağlıyordu. Ne kadar ağlamadım dese de hıçkırıkları sebebiyle anlaşılıyordu.
"Ama Chan.. beni anlamıyorsun."
Aslında anladığını biliyordu omega, yine de o kadar hassaslaşmıştı ki kurdu bile yasa boğulmuştu.
"Şu an seninleyim ve daima da seninle olmam için bana yardım etmen gerek. Ondan sonra sürekli birlikte olacağız özellikle," seungmin'in kafasını göğsünden kaldırarak kızaran burnundan öpmüş uğruna ölebileceği gözlere bakarak konuşmuştu. "Sen bana bu kadar aşık bakıyorken..."
Omega duyduğu sözlerle kızarırken ağlaması kesilmişti. Bu sözleri chan'dan duymak kalbini daha da çarpmasına sebep oluyordu.
Deltanın kucağında hareketlenerek kasıklarına kaydığında Chan nefesinin kesildiğini hissederek ellerini seungmin'in bacaklarına atmıştı.
"Güzelim hareket etme."
Seungmin başta ne olduğunu anlamasa da chan'ın dediğine uyarak oturduğu yere yerleşince hissettiği şey ile gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
Şu an deltasının penisinin üstünde oturuyordu ve bu gerçekliğe inanmak zordu.
'neden deltanın sözünü dinliyorsun? Devam et ve tıpkı o gece seni mutlu ettiği gibi onu mutlu et omega!'
Seungmin bu durumda kurdunun onunla konuşmasına daha da şaşırırken avuç içini chan'ın göğsüne sürtmüştü. Alfa ne olduğunu anlamazken elleri yaramazlık yapan omeganın kalçalarına tutunmuştu.
'görüyor musun? Senden etkileniyor! Bu gece onunla olmalısın! Uzun bi süre göremeyeceksin bile!'
"Ya durmak isterse?"
'işte bunun olmasına asla izin verme!'
Omega artık kendinden emin bir şekilde chan'ın dudaklarına ufak bir öpücük kondurmuştu. "Sana dokunabilir miyim delta?"
Chan ne olduğunu anlamazken kalçalarını penisine iyice dayayan seungmin'le gözleri kapanmış başını arkaya doğru atmıştı. Seungmin bunu fırsat bilerek dudaklarını chan'ın boynuna getirip öpmeye başlamıştı.
Delta gücünü yitirdiğini hissediyordu, kucağında ki ruh eşine olan arzusu o kadar kuvvetliydi ki yapacakları planı siktir edip onu becermeyi çok istiyordu.
Chan dayanamayıp kalçalarını kavradığı çocuğu yatağa yatırarak üstün çıkmıştı.
Seungmin ne olduğunu anlamazken kırmızılı gözlerle onu izleyen yüze karşı inlememek için kendini sıkmıştı."Yarın babanlar sana gelecek, eğer ağrım diner diyorsan seni bu gece büyük bi zevkle beceririm bebeğim ama hayır dersen seni sadece parmaklarım."
Seungmin ona iki seçenek sunan sevgilisinin boynundan tutup kendine çekerek dudaklarına yapışmıştı. Hiç durmadan kavradığı alt dudağı sertçe ısırıp çekmiş ardından dudaklarından ayrılmıştı. Dudaklarını chan'ın kulağına yaslarken nefes nefese "bugün beni becermezsen yemin ederim bundan sonra da asla bana dokunamazsın." Demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
race / chanmin
FanfictionOmega seungmin ne kadar motorlardan nefret etse de, bir gün arkadaşlarının ısrarıyla yarışı izlemeye gider ve ruh eşi olduğunu öğrendiği deltayla bir gece geçirir. [Omegaverse x aşırı cinsellik x toxic x olumsuz davranışlar!]