100 yorum, keyifli okumalar
__________
"Ne yapacağız chan?"
Hyunjin attığı mesajın ardından on dakika sonra yanına gelen arkadaşıyla çözüm yolu arıyorlardı.
Chan ilk ortalığı yıkmış ardından oturmuş düşünmeye başlamıştı. Hem seungmin'i hem de arkadaşını ateşe atmak gibi niyeti yoktu.
Ruh eşini arkadaşıyla evlendirmeyi düşünen aptal bir adam vardı ve chan'ın kurdu deliriyordu onu öldürmek için. Her parçasını ayırmak, sürüsünün ailesine hediye olarak sunmak istiyordu.
"Bilmiyorum hyunjin, sikeyim ki bilmiyorum!"
Oturduğu koltuktan kalkıp pencereye doğru yürürken arkadaşının bir kaç dakika önce sorduğu soruyu cevaplamıştı.
"Tek bildiğim," dedi gözünü arkasındaki arkadaşına çevirerek, "seungmin'i benden hiç kimse alamaz."
Hyunjin gözünü devirerek sandalyesinde iyice yayıldı. "Anladım orasını, bu yüzden diyorum ki adamı ne yapacağız?"
Hyunjin hiç beklemeden ona dönen arkadaşının cevabını bilir gibi, "öldürmek hariç." Diyerek kendini cevaplamıştı.
Bununla birlikte chan elindeki tek seçeneğinin de alınmasıyla açılan ağzını kapatmıştı.
"Bak chan," hyunjin ayağa kalkarak arkadaşının yanına varmış bir elini omuzuna atmıştı. "En mantıklısı bir strateji geliştirmemiz, işin sonunda belli ki biri ölecek bunu en azından seungmin'i kurtararak yapmalıyız."
İkisi de farkındaydı bu işin ne kadar arıza olduğunun, bu yüzden chan derin nefes alarak omuzlarını düşürmüştü. Stres dört bir yanını sarmıştı şu an.
Tek stres değildi elbet, kaybetme korkusu da sarmıştı.
"Hyunjin, seungmin'i kaybetmemeliyim."
Arkadaşının hüzün dolu sesi hyunjini de bir parça üzerken destek amaçlı omuzunu sıkmıştı. "Kaybetmeyeceksin, sözüm olsun chan."
Gülümsedi arkadaşına chan, ardından kafasını tekrar cama çevirip uzun uzun düşündü. Bir yol bulması gerekiyordu, bir kurtuluş.
Düşünmekten beyni patlayacak raddesine gelirken bile durmuyor aklına gelen fikri iyice kafasında plana dönüştürüyordu.
"Tabi ya," diyerek chan camdan ayrılmış bununla birlikte omuzunda kolu olan ayakta uyuklayan hyunjin uyanmıştı.
"Ne oldu?" Diye sorup esneme dürtüsünü görmezden gelerek chan'ın peşinden gitmişti.
"İyi dinle tekte anlatacağım sen ve seungmin nişanlanacaksınız hyunjin."
Bununla birlikte uykusu açılan hyunjin'in gözleri aralanmıştı. "E ama oha artık!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
race / chanmin
FanfictionOmega seungmin ne kadar motorlardan nefret etse de, bir gün arkadaşlarının ısrarıyla yarışı izlemeye gider ve ruh eşi olduğunu öğrendiği deltayla bir gece geçirir. [Omegaverse x aşırı cinsellik x toxic x olumsuz davranışlar!]