6

721 93 24
                                    

Aklım durdu

Keyifli okumalar 🩶

_________

"Ben özür dilerim seni evime getirdim ama.."

Seungmin evine geldiklerinden beridir, konuşmayıp onu izleyen delta yüzünden konuşma ihtiyacında bulunmuştu.

Rahatsız olmuş olabilirdi evine geldiği için ama düşününce de 'bana gidelim' dediğinde de hayır demişti.

Yine de sormuştu.

"Hayır hiç sıkıntı değil aksine en iyisi bu oldu."

Seungmin kendini açıklayarak kendisini rahatlatmasına sebep olan deltaya tebessüm etmişti.

"Seungmin ben izninle başlamak istiyorum,"

Chris ruh eşinin hâlâ çekindiğini biliyordu bu yüzden önden başlamak istediğini belirtmişti.

Omega kafasıyla onaylayarak delta'nın gözlerine gözlerini dikerek dinlendiğini belirtmişti.

"Aramızdaki bağ hakkında ne gibi fikrin var bilmiyorum ama bil ben seni bulduktan sonra hayatıma normalmiş diyerek devam edemem."

Usulca onayladı omega, haklıydı bu onun içinde geçerliydi. Ki, kendisi devam edemiyordu bunu bir haftada anlamıştı.

"Ben eğer istersen bu bağımızı güçlendirmek istiyorum. Biliyorsundur eminim ailem soylu ve ben senin elini tutarak onlara ruh eşim olduğunu göstermek istiyorum, aklındaki adayları değil seninle bir yaşam sürmek istiyorum."

Seungmin gözlerinin dolmasına engel olamazken delta'yı dinlemeye devam ediyordu. Haklıydı, o da istiyordu bağı güçlendirmek ve ruh eşiyle birlikte olmak.

Tek bir gecede bile ondan etkilenmişti, kendisi bunu inkar bile etmiyordu.

"Umarım beni anlarsın çünkü ben sadece, omegamla bir yaşam sürmek istiyorum."

Ağzı açılmıştı seungmin'in, elleri titremeye başlamıştı. Gözlerinden yaşlar akarken yenileri tekrar görünüyordu.

Chris ağlayan seungmin'le endişelenerek ona yaklaşırken ellerini yanaklarına yerleştirmişti. "İyi misin?"

Omega yanaklarını avuçlayan elle daha çok ağlamak istemişti. Bu şefkat miydi bilmiyordu daha önceden tatmamıştı.

"Değilim,"

Seungmin ellerini yanaklarında ki ellere koymuştu. "Bana sarılır mısın.. Chan?"

Dolu gözlerle ona bakan omegaya nasıl hayır derdi chan? Özellikle deltası temas etmek için kendini öldürürken.

Gülümseyerek onayladı seungmin'i, bu tepkiyi gören omega her şeyi boş vererek ayaklanmış onunla beraber ayaklanan chan'ın boynuna dolamıştı kollarını.

Öyle bi' hızda yapmıştı ki, delta dengesini ilk başta sağlayamamıştı.
Sonrasında kollarını sıkıca omeganın beline sarılmıştı.

Burnuna gelen o tatlı kokuyla başının döndüğünü hissetmişti, çok başkaydı bu koku Chan için.

Seungmin hıçkırıklarını chan'ın omuzuna gömerken daha sıkı sarılıyordu iri bedene.

"Lütfen... Lütfen beni üzme.."

Chan kulağına fısıldayan omeganın neden böyle konuştuğunu biliyordu, hayatının iç açıcı bir durumu yoktu şanslı olsaydı böyle bir sürüde doğmazdı.

"En çok seni mutlu edeceğim, elimden geldiğince herkesten koruyacağım seni yemin ederim bunun için çabalayacağım."

Seungmin hâlâ inanamıyordu, şokta gibiydi sadece ağlamak istiyordu.

Ama düşünmesi gerekiyordu bazı şeyleri bundan sonra ne yapacağını ya da sürüsünden nasıl kopacağını düşünmeliydi.

Ayrıldı chan'ın kollarından, geriye doğru adımladı ve aralarına mesafe koydu.

"Bunu biraz daha düşünmeme izin ver lütfen, ihtiyacım var."

Seungmin burnunu çekerken, chan ağladığı için kızaran gözlere, şişkin dudaklara bakıyordu.

Melek olduğundan şüphesiz emindi.

Bu nedenle düşünmeden onayladı omegayı, biliyordu eninde sonunda kendisine gelecekti.

Samimi şekilde gülümsedi seungmin'e.

"Ben beklerim seni,"

Dedi ve bir adım atarak oğlana yaklaştı.
Akan yaşı elinin tersiyle silmiş güzel ruh eşinin suratına biraz daha bakmıştı.

"Sen bana gelene kadar, bekleyeceğim seni omegam."

_____________

Arkadaşlar metehanı arıyoruz arıyoruz bulamıyoruz, yorumlara yazarsanız seviniriz

Bu fic o kadar safe place değil haberiniz olsun yani

Bu fic o kadar safe place değil haberiniz olsun yani

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yakında bu fotoyla tema yapmayan oç çocuğu

Kendinize ve sağlığınıza dikkat edin

Chanmin ile kalın ✨

Hoşçakalın 🩶

race / chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin