3.guess who?

3.2K 137 37
                                    

ANDEANA POV:

Ik heb opgehangen en wil het berichtje openen maar opeens begint mijn laptop super langzaam te doen. Na vijf minuten opent het eindelijk. Ik begin te lezen. 'Heel erg bedankt.' Staat er. Ik trek een raar gezicht. 'Bedankt?'. Ze geeft geen antwoordt op mijn vraag...dus laat ik het maar. Toch klopt hier iets niet, ik geloof niet in geesten maar dit is wel apart. Niemand wist haar wachtwoord zelfs ik niet, en ik ben haar beste vriendin. Het zal wel een hacker zijn. Ik open Skype en zie al dat iedereen online is. 'Hey Ann, hoe gaat het' zegt Saar. Ik glimlach 'goed'. Ik zucht even en glimlach daarna weer 'jullie hebben ook berichtjes gekregen?' Vraag ik maar. Iedereen knikt 'het is heel raar maar het is vast gewoon een hacker' zegt Kevin. 'Maar wie gaat een dood meisjes account hacken?' Vraag ik en trek een raar gezicht. We praten al een tijdje heel leuk en dan opeens wilt iemand mee Skypen. 'Billi26?' Zeg ik. Iedereen haalt zijn schouders op. 'Niemand kent haar of hem, dus klik maar weg' zegt Lisa. Ik klik hem of haar weg maar dan word ik weer gebeld op Skype. 'Ugh! Diegene irriteert me' zegt ik geïrriteerd. Ik klik het weer weg maar dan word ik weer gebeld. Ik neem maar op. 'Wie ben jij?' Zeg ik. Iedereen kijkt raar via de webcam en begint te lachen 'wauw billi26 ga maar weg' zegt Joe. En dan opeens begint diegene te typen. 'Ga maar weg?' Zegt billi26. 'Oh..diegene typte zojuist' zeg ik. Iedereen kijkt raar. 'Wacht even dit is Marie's oude Skype account!' Zegt Lisa opeens. 'Billi26?' Vraag ik. Ze knikt. Ik krijg rillingen over me rug. 'Wie ben jij!' Schreeuw ik. Diegenen begint te typen. 'GUESS WHO?'.

___________________________

Is het een beetje leuk?
Haha maar dit is wel een kort stukje maar de volgende word wel spannend🙈

Unfriended.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu