ANDEANA POV:
Ik kijk achter me en zie niks, ik kijk rond me maar zie helemaal niks. 'Hier ann' hoor ik onder mijn bed vandaan komen. Ik kijk snel onder mijn bed. 'NIKS' zeg ik en kijk door de webcam naar iedereen. 'Ann wat hoorde je?' vraagt kevin. 'Haar ik hoorde Marie! ze is hier!' schreeuw ik ongerust. Lisa zucht en staat op 'Dit is niet normaal! we bellen de politie iemand bedreigd ons en..' zegt ze. Ik knik en pak snel mijn telefoon en bel 991. 'Hallo!' zeg ik snel maar dan valt de verbinding uit, heel raar maar ik kan dus niet bellen. 'Oke jongens, we moeten er voor zorgen dat iemand belt die hier niet is' zeg ik. 'Ik heb een iedee ga naar Random chats en vraag of iemand ons wilt helpen!' zegt Lisa. Ik knik en begin een random chat maar niemand luistert. 'Ik ben Andeana en ik heb je hulp nodig! we worden aangevallen en je moet de politie bellen!' zeg ik. Diegene pakt zijn telefoon en belt voor ons. 'Dankje!' zeg ik. Ik sluit de chat af. ' Ze komen, ze komen!' roep ik. 'Lets play a game agian' zegt billi26. Mijn hart gaat tekeer. 'De verliezer gaat dood' typt ze daarna. 'Never have i ever...' zegt ze. 'Oke laten we een game spelen Motherfucker!' roept Kevin. We steken vijf vingers op en als die op zijn ben je dus dood...'Never have i ever heb ik ooit seks gehad met Saar' zegt ze. En dan telt ze af. Ik laat mijn vingers staan maar dan bij de laatste seconde zegt kevin 'Oke, ik was het we waren dronken oke!' zegt hij en laat zijn vinger zakken. 'WAT SAAR EN KEVIN!' schreeuw ik. 'Lekkere vriendin he' zegt lisa dan. Ik schud mijn hoofd 'Al twee leugens in een nacht, lekker kevin' zeg ik en schud mijn hoofd. 'never have i ever heb ik gezegd dat Lisa een eetstoornis heeft wat niet waar is'. Ik wacht en wacht en doe dan een vinger omlaag. 'Ann! waarom zou je zo iets zeggen!' schreeuwt Lisa. 'Sorry het was een grap, sorry!' zeg ik. 'En dan ben ik hier de slechte?' zegt Kevin dan. Ik negeer hem en wacht op billi26. 'Weetje wat! Ik heb er nu een voor jullie' zegt Lisa boos. 'Never have i ever heb ik mijn beste vriendin in de steek gelaten voor die hoer Marie!' zegt Lisa. Ik zucht 'Dat was niet zo!' schreeuw ik. billi26 telt af maar stopt bij 5. 'Ik een hoer?' typt ze. Lisa steekt haar middelvinger op 'Ja jij ja, facking Hoer dat je bent' schreeuwt ze boos. 'Zo te zien hebben we een verliezer' typt ze. 'Nee, nee..!' zeg ik. 'ren weg, ren weg!' roept Kevin. Maar dan word haar beeld zwart. 'Kom terug Lisa!' schreeuw ik. Haar beeld gaat weer aan en dan zie ik dat er een hete krultang in haar mond en ze schreeuwt. Ik doe mijn hand voor mijn mond en begin te huilen. En dan valt het beeld uit. Ik begin te huilen 'We gaan dood' zeg ik huilend. Alleen Saar, bella, Kevin en ik zijn nog over. 'Het spijt me van die leugens' zegt Kevin. 'Hou gewoon je mond' zegt Saar. 'Kevin het boeit me niet, onze vrienden zijn dood en wij zijn de volgende' zeg ik huilend. Ik hoor de bel gaan 'De politie!' schreeuw ik en ren naar de deur en doe open maar er staat niemand. 'Hallo!' schreeuw ik naar buiten. Ik zie een legen politie auto staan en kijk erin 'Serieus' zeg ik en dan gaat de radio aan. Ik hoor een vage stem 'Ann, ga terug naar binnen' herhaalt het zich. Ik ren naar binnen en ga snel voor de webcam zitten 'We kunnen niet ontsnappen!' zeg ik hysterisch. 'Wat?' zegt Saar. 'Ik ging checken of de posities er waren maar de auto was leeg, helemaal leeg. De radio ging aan en een rare enge stem zij dat ik terug naar binnen moest gaan.' zeg ik stotterend. 'We moeten een plan verzinnen om hier uit te komen, we moeten dit overleven om andere te waarschuwen als dit weer gebeurd' zegt saar.'Levend? laat me niet lachen' zegt Kevin. 'Ik ga het even googelen, wacht'. Ik open Google en zoek op 'Dode mensen hacken accounts'. Ik kom op een site terecht met veel informatie. 'deel je scherm' zegt Bella. Ik deel mijn scherm zodat ze kunnen meekijken. 'Andwoord nooit de doden, het zal je dood worden' staat er. Ik klik het weg en zucht diep. 'We hebben geandwoord, er is geen weg terug' zeg ik. 'Moet wel, we moeten het proberen' zegt Kevin. 'oke! wat is je plan meneer slimmerd' zegt Bella. Hij denkt diep na. 'We moeten iemand te schuld geven, het moet' zegt hij. 'Wat! een onschuldig persoon laten boeten voor wat jij hebt gefilmd en gestuurd?' zegt ik.'Luister, ik heb het niet op youtube gezet en wil je leven?' vraagt hij. Ik ontspan mijn lichaam 'oke, wie word het?" vraag ik. 'Stacy van school, zij is toch een bitch' zet Bella. 'Ze pest iedereen'. 'Oke, we zeggen dat Stacy dit gedaan heeft en dat wij er niks mee te maken hebben' zeg ik. 'Behalve Kevin dan, hij heeft toch echt wel wat gedaan' zegt bella gemeen. 'Stacy? welke stacy!' typt billie26.
____________________________________
Bedankt voor het stemmen en lezen!
lees ook dit verhaal:https://www.wattpad.com/search/Paranormal%20house
is ook een paranormaal verhaal over een paar studenten, selena gomez, harry styles, justin bieber, ariana grande en miley cyrus.
JE LEEST
Unfriended.
FanfictionMarie Gonzalez, een populair meisje op school krijgt te maken met de slechte kant van social media. Ze word gecyber pest omdat er een filmpje van haar op youtube staat waar ze heel dronken is. Ze heeft er genoeg van en pleegt zelfmoord. haar beste v...