7. There is something under my bed.

2.6K 127 20
                                    

Andeana POV:

Mijn ogen worden groot 'nee! Kev ik heb je nodig, vooral nu laat me niet alleen!' Smeek ik. Hij schud zijn hoofd 'ik moet wat opbiechten...' Zegt hij. Het word stil en ik wacht. 'Wat is er Kevin?' Vraag ik. 'Die dag op het feestje heb ik gefilmd'.

FLASHBACK KEVIN, HET FEESTJE:

ik loop samen met Joey door alle mensen, het is erg druk maar wel leuk. Ik zie dronken mensen die overgeven dus loop ergens naar toe waar het wat rustiger is. En dan zie ik Marie helemaal drinken met benen wijd op de grond liggen met wat mensen om haar heen. Ik pak mijn telefoon en wil het filmen 'niet doen kev!' Zegt Joey. Ik schud mijn hoofd 'wat kan er gebeuren?' Zeg ik en lach. Ik film alles, 15 minuten lang. Ik lach en zie dat ze haar zelf heeft onder gescheten ik zoom in en lach. Ze zoent met veel jongens en doet echt als een slet. 'Dit hou je voor jezelf toch?' Zegt Joey. Ik knik en lach weer. 'Je weet wat er kan gebeuren!' Schreeuwt hij. Ik haal me schouders op en eindig het filmpje 'niks aan de hand joh!' Zeg ik en ga even naar de toilet. Ik stuur het filmpje naar een paar mensen waar onder ook al mijn vrienden behalve Marie en Andeana. Ik lach 'wat zou er kunnen gebeuren' zeg ik tegen mezelf.

EINDE FLASHBACK.

'En op dat knopje 'verzenden' drukken was de grootste fout van me leven. Het was dom maar ik heb hem niet op het internet gezet' zegt hij. Ik ben ik shock en schud mijn hoofd 'als we hier nog ooit levend uit komen dan hoef ik jou nooit meer te zien' zeg ik met tranen. 'Nee Ann, je weet dat ik het nooit zo bedoelde' zegt hij. 'Ik ga niet met de jongen die ervoor heeft gezorgd dat mijn beste vriendin geen toekomst meer heeft door een stom filmpje door te sturen omdat het grappig was' zeg ik. 'oke stop dit is nu niet belangrijk, er is iets achter ons aan en het wilt al onze levens dus hou gewoon je mond' zegt Lisa. Ik stop en kijk om me heen. 'Oh je vriendje was het dus Ann?' Zegt billi26.
(Chat gesprek)
Billi26: lekker dan Ann, ik dacht dat we beste vrienden waren.

Andeana: nee ik wist het nooit, geloof me.

Billi26: Het boeit me niet, jij leeft en ik niet en voor dat gaan jullie allemaal moeten boeten.

Andeana: laat ons met rust, Kevin heeft het gefilmt en dat was het.

Billi26: denk je dat dat me iets boeit, wie heeft Het gepost!!!

Ik schud mijn hoofd en geef de hoop op 'maak ons maar dood' zeg ik en laat me zelf vallen op de grond 'doe het maar'. Ik kijk onder mijn bed omdat ik lig op de grond met mijn laptop op mijn schoot. Ik zie iemand onder het bed, rode ogen en lang donker haar over het gezicht. Het komt dichter bij maar dan sta ik op en begin te schreeuwen 'wat is er!' Zegt iedereen. 'Kijk snel onder jullie bedden!' Zeg ik. Iedereen kijkt maar ziet niks. Ik kijk weer maar er is niks. En dan voel ik een hand op me rug. Ik draai me om en Zie een donkere enge bloederige schim voor me staan met een schot wond op haar hoofd, Marie. 'Hey lang niet gezien, ann'.

Unfriended.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu