9.Kill us

3K 128 79
                                    

Andeana POV:

'Stacy van school, jij mocht haar ook nooit!' roept Kevin. Het blijft even stil. 'Ha-ha...dachten dat jullie mij in de maling konden nemen?' typt billi26. Ik zucht en schud mijn hoofd. Opeens gaat het camera beeld van billi26 ook aan 'Kijk ze doet e webcam aan!' zeg ik. Maar de camera zit achter iets heel raars, een soort krat. 'Wat is dit?' zegt Bella. En dan zie ik waar het is. 'In bella haar kamer' zeg ik. Bella kijkt me raar aan. 'Loop eens naar je kast achter je' zeg ik. Ze staat op en dan zie ik Bella op de andere camera naar achter lopen. 'Bella..' zeg ik. Ze loopt naar de krat en tilt hem op en dan opeens begint het beeld de stotteren. 'Bella!' schreeuw ik. Het beeld gaat weer goed en dan zie je dat Bella haar hand in een blender word gedaan. Ze schreeuwt zo hard als ze kan en het bloed spat overal op. En dan valt ze neer op de grond, dood. Ik voel mezelf licht worden in mijn hoofd en hou me stevig vast aan de rand van mijn bed. Lisa doet haar handen voor haar mond. Ik begin te huilen. Ik ren naar mijn ouders kamer en pak een geweer uit mijn vaders kast waar hij mee jaagt in het bos. Ik kom terug en zet het bij mijn hoofd 'Ik doe het!' zeg ik. Iedereen begint te schreeuwen als ik het doe. 'Nee we hebben je nodig!' zeggen ze. Ik zet mijn vinger op de trigger en wil hem indrukken. Maar dan gooi ik het geweer weg. 'Ik kan het gewoon niet' zeg ik huilend 'Wat ben ik een lafaard'. Nu zijn alleen nog maar Kevin, Saar en ik over. 'Willen jullie nog steeds niet vertellen wie de video heeft gepost?' zegt billi26. Ik schraap mijn keel.'LAAT ONS MET RUST JE HEBT IEDEREEN AL AFGEPAKT' schreeuwt Saar. 'nog niet iedereen lieve Saar' zegt billi26. Ik krijg een koud gevoel door mijn lichaam.Opeens krijg ik een prive bericht van Billi26.


Billi26: Dat moest vast erg hard zijn voor je, Ann.

Andeana: Laat ons met rust, wat wil je nog doen?

Billi26: Jullie allemaal laten boeten.

Andeana: Wij hebben er niks mee te maken, wat snap je niet!

Billi26: Jullie hebben allemaal iets gedaan.

Andeana: laat het ons zien.

Billi26: Jullie weten het stuk voor stuk wel.

Andeana: Maak ons dood, nu.

Billi26: Wat jij wilt.


'Saar wurg jezelf' typt billi26. 'NEEE!' schreeuw ik. Er gebeurt niks. Opeens is er een touw om haar nek die haar keelt, ze krijgt geen lucht meer. Ik schreeuw zo hard als ik kan en dan stop ik omdat ik ook een touw om mijn keel voel gaan. Ik krijg geen lucht en alles word zwart.


_________________________________________________________________________


Haai, echt een super klein stukje!

sorry maar ik moest het even snel typen omdat ik een feestje heb nu.

Als je je verveelt lees dan mijn nieuwe verhaal: paranormal House.

Het is net zoals dit verhaal heel spannend en het heeft te maken met mysteries en geesten. De prsonages zijn beroemde mensen zoals Ariana Grande en Harry Styles.


En dit verhaal is ook bijna klaar omdat er nog maar drie mensen over zijn en de iedeen ook een beetje op zijn haha.



Unfriended.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu