4.Light out.

3.1K 133 27
                                    

ANDEANA POV:

'GUESS WHO?' Ik trek een geschrokken gezicht en de rest ook. 'Oke, wie je ook bent stop gewoon!' schreeuw ik, mijn vriendin is net dood en dan wilt iemand ons in de maling nemen? Lekker dan! Ik wil diegene weg klikken maar dan verstuurt hij dit: 'Weg klikken? zou ik maar niet doen Ann'. Ik staar naar het beeldscherm 'Maar...hoe...' zeg ik stotterend. 'Rustig, gaat het schat?' zegt Kevin. Ik begin zwaarder te ademen en het lijk als of ik geen lucht krijg. 'wat is dit Kev?' zeg ik en probeer weer normaal te ademen. Ik neem even diep adem en typ iets terug 'Wat wil je van ons? We weten dat je nep bent en ons in de maling wilt nemen' stuur ik. 'Klik gewoon weg, kom op denk je nou echt dat er iets gaat gebeuren?' zegt Lisa. Ik schud mijn hoofd 'En wat nou als het wel Marie is?' zegt Joe. Lisa schud haar hoofd 'Tuurlijk niet!' zegt ze. ''Bewijs ons dat je Marie bent' typ ik. Billi26 is aan het typen. 'Lisa is verliefd op Joe'. Lisa haar gezicht verkrampt 'nee... wat?' zegt ze. Ik weet het ook. 'Kevin en Andeana hebben voor het eerst seks gehad twee manden geleden'typt hij. Mijn ogen worden groot, alles is waar en klopt. Maar hoe kan dit? Een dood meisje die met ons skypt? nee! 'Dit is niet meer normaal' zegt Bella. 'Heeft iemand dit allemaal aan iemand anders vertelt?' zegt Bella. 'Nee tuurlijk niet!' zegt iedereen. 'Kom op, iemand moet het hebben vertelt!' zegt ze dan weer. 'Oke weetje wat als niemand iets wilt zeggen, iedereen handen omhoog' zeg ik. Iedereen doet zijn handen omhoog. Er gebeurt niks 'Oke, dus het is iemand van ons heel grappig!' zegt Joe. Maar dan verstuurt billi26 weer een bericht 'Oh geloven jullie me soms nog steeds niet?'. Dit is echt, of iemand moet al onze geheimen hebben verteld. 'WIE HEEFT DE VIDEO GESPOST' stuurt ze. Iedereen schud nee en ik ook. 'Laat ons met rust' zegt Lisa. 'Kom op zeg de waarheid en de hacker zal stoppen' zegt Kevin. Iedereen blijft stil en kijk elkaar aan via de webcam. 'Bella, jij zei tegen mij dat je het filmpje op je telefoon had' zegt Bella tegen haar. Ze word boos 'Een dat wat? Heb jij het filmpje soms niet bekeken en er om gelachen ik heb helemaal niks gedaan oke?' zegt ze. 'STOP!' schreeuw ik. 'Het heeft geen zin om te vechten met elkaar om het filmpje, en..' voor dat ik me zin kan afmaken zegt joe wat 'Oke, ze is dood en iedereen denkt nu vast dat dit allemaal niet kan en dat we er maar makkelijk over moeten doen' ik zucht 'Luister, wat als we wel met iets te maken hebben dat niet van deze wereld is en we straks allemaal dood zijn omdat iemand hier te laf is om het gewoon toe te geven?'. Hij heeft gelijk, we hebben met iets te maken dat niet van deze wereld is. 'Ze typt!' zeg ik. iedereen blijft stil 'DUS NIEMAND WIL HET ZEGGEN? GOED, LATEN WE EEN SPELLETJE SPELEN' zegt ze. Iedereen wacht op wat er gaat gebeuren 'LICHT UIT'.

------------------------------------------------------------------------

Klein stukje maar dat komt omdat mijn WIFI telkens uit valt dus dan schrijf ik liever even snel iets korts voordat het weer uitvalt want anders kan ik het ook niet Publiceren!

Unfriended.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu