5. Never have i ever

3.1K 123 16
                                    

Andeana POV:

Alle lichten vallen uit, en nu besef ik dat dit echt is en ik beter kan luisteren voordat er wel erge dingen gaan gebeuren. Ik hoor iedereen gillen. Billi26 begint weer te typen 'Dus...Wie poste de video!?' stuurt ze. Ik begin te trillen. 'Ik ben...was je beste vriendin in zou dat nooit doen ik wist het zelfs een tijdje niet je hebt het mij zelf laten zien!' schreeuw ik huilend. Iedereen schud zijn hoofd. 'Niemand?' stuurt billi26. Niemand reageert. 'Oke, laten we het spel beginnen!' stuurt ze. 'Wie wilt eerst?' stuurt ze daarna. Ik steek mijn hand op maar dan zegt Joey dat ik het niet moet doen en dat hij liever voor gaat. 'Laat mij' zegt hij. 'never have i ever, als je liegt ga je dood' verstuurt billi26. Joey schraapt zijn keel en kijkt achter zich. 'Never have i ever, heb ik gelachen om mijn video' stuurt ze. Hij schud zijn hoofd en dan is het even stil. 'Oke..' Zegt Lisa. En dan opeens begint Joe zijn beeld te stotteren. 'Joe!' Schreeuw ik. En dan valt zijn beeld weg en word het zwart. 'Wtf Joe kom terug, geen grapjes!' Zegt Kevin. En dan gaat zijn beeld weer aan en ligt hij op de grond met bloed aan zijn trui en een mes er naast. Ik doe mijn hand voor me mond en begin te huilen. 'Maar hoe!' Zegt Lisa. Ik haal me schouders op. 'Dus wie poste het' vraagt ze nog eens. Lisa bijt op haar lip 'ik was het' zegt ze. Mijn hart staat even stil 'Lisa!' Zeg ik. Billi26 typt niet meer. 'Ik was het niet maar ik wil me op offeren, niemand mag dood gaan omdat een persoon te laf is om het te zeggen' zegt ze met traan ogen. 'Nee Lisa, en ook jij mag niet dood gaan voor die persoon!' Zeg ik. 'Oke..' Zegt ze. Het is even stil 'laten we gewoon onze laptops tegelijk uit doen, we kunnen het proberen' zegt Kevin. 'Ik tel af, 3,2,1 uit!' Het beeld word zwart, voor een minuut...de laptop gaat weer aan en naar Skype en iedereen belt elkaar weer. 'Wtf!' Zeg ik. 'Oke plan mislukt'. Billi26 typt weer. 'Oh shit wat gaan we nu krijgen' zegt Lisa. 'Hiervoor gaan jullie boeten!'.
__________________________

Sorry weer een mini stukje omdat ik op vakantie ben zonder WiFi😭 maar ik heb een klein streepje WiFi van de buren dus ik doe snel snel!

Unfriended.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu