3. Bölüm

8 1 5
                                    

Parti biterken ve insanlar dağılırken bizim de biraz kafamız güzeldi. Öyle tamamen ayakta duramayacak kadar sarhoş değildik ama iyi ki. En son Gastronomi öğrencilerinden bir kaçı, aralarında kuzenim de dahil olacak şekilde vedalaşıp giderken biz de toparlanmıştık.

"Gidiyor muyuz?" diye soran Emir'e baktım ve Sera ona cevap vermişti.

"Evet bal."

Kapıya ilerlerken Deniz yanımıza gelip "Gidiyor musunuz?' diyerek eşlik etti. "Kalmanıza da razıyım açıkçası, yalnızlığımdan kurtarırdınız." diye gülerek devam etti.

"Teşekkür ederiz çok tatlısın. Ama biz de gidip dinlenelim..." dedim.

"Neyse yarın görüşeceğiz zaten." dedi o da.

Gülümseyerek gözlerine bakarken lavabodan gelen sesle açılan kapı dikkatimi dağıttı. Çıkan kişi dalgalı koyu saçlara sahip bir çocuktu, uzun da bir boyu vardı ve saçlarını karıştırarak bize baktı. Biraz fazla içmiş olduğu başını iki yana sallamasından ve yalpalamasından belliydi.

"Meriç?" dedi Ecem gülerek.

Bora ise ona "Sen nereden tanıyorsun?" diye sordu.

"Bizim fakültede, uçak teknisyenliği okuyordu galiba."

Meriç başını salladı ve "Eyvallah." dedi, alnına dayadığı işaret parmağıyla yüzük parmağını sallarken "Ben kaçar" der gibiydi.

Kapıya ilerlerken karnını tutmuştu, daha sonra diğer elini dudaklarına kapattı ama boğazına kadar geldiği belliydi... En son midesinde tutamadığı tüm kusmuğu evin ortasına kusarken Derin'de bir kurbandı. Üzerine gelen kusmuk yüzünden sinirlenerek olduğu yerde kaskatı kesildi. Ağzı açık kalmıştı, sinirle solurken Meriç'le bakıştı ve Meriç ellerini havaya kaldırıp salladı panikle.

"Özür dilerim! Özür dilerim, normalde böyle terbiyesizlik yapacak birisi değilim yemin ederim!" diye kendini açıklarken etrafa bakındım Derin'in üzerini silebileceği bir şeyler bulmak için ama duyduğum sesle irkildim.

"Ya kardeşim! Madem böyle olacaksın niye ağzınla içmiyorsun!?" Derin öfkeyle karşılık verirken Meriç'te şaşkınca irkilmişti.

"Arkadaşım özür diledim ya! Ne bu gerginlik!? Allah Allah..."

Emir araya girerek "Ya arkadaşlar sakinleşin bir." demişti ve Sera ona katıldı.

"Evet şimdi hallederiz. Deniz ıslak bez var mı?" diye de sordu.

Deniz getirmek için giderken Ecem Derin'in saçlarını sevip sevecen biçimde "Sonra Sera'lara gideceğiz zaten değişirsin üzerini." dedi.

"Biraz fazla gergin arkadaş..." diyerek araya giren Meriç'e baktık hepimiz.

Söylenmesiyle içimden "eyvah..." dedim çünkü Derin'in daha da gerileceğini biliyordum.

"Ya senin ben..." Diyerek ellerini öne uzatıp çocuğun üzerine gideceği esnada hızlıca onu durdurdum.

"Aşkım gel biz üzerini temizleyelim..." dedikten sonra Deniz bana ıslak bir bez uzattı. Ona bakarak elinden alıp teşekkür ettim.

Derin'e de bir tane vermişti ve ikimiz Derin'in üzerini silerken Meriç'in kolundan tuttu Deniz.

"Bence sen bu halde bu gece bir yere gitme... Banyoya gidelim biraz suyun altında ayıl sonra kahve içer yatarsın." dedi.

Onu banyoya geri yönlendirdi ve banyoya gittiğinde itiraz etmeden içeriye giren Meriç'in peşinden kapıyı kapattı. "Arkadaşlar biraz talihsiz bir veda oluyor ama..." dedi bize.

GÖKYÜZÜ YILDIZLARA AİTTİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin