Sizden bir isteğim var... En başta lütfen "Öyle Kolay Aşık Olmam" dinleyerek okuyun. Zaten araya şarkıları ekleyeceğim. Sonra 10 things I hate about you ve en son Yıldızların Altında ile final. Müziğin okurken hikayeyi beslediğine inanıyorum. ❤️
Üzerimdeki yeşil elbise dardı ve bedenimi sarıyordu, açık yeşil ve penye bir elbiseydi. Bisiklet yaka ve yakamdan belime kadar uzanan sırt dekoltesinde beyaz danteller vardı, boyundan ise ensemde bir kumaş parçasıyla birleşiyordu. Saçlarıma bağladığım beyaz kurdeleyle aşağıdan toplamıştım. Yüzüme yaptığım hoş ve parıltılı makyajıma baktım. Gözlerimde hafif bir gölgeleme gibi duran açık yeşil farım düşündüğümden hoş durmuştu. Bu sayede keyfim yerine gelirken dudaklarıma parlatıcı sürdüm. Kahverengi ve küçük uzun askılı deri çantamı hazırlayıp omzuma taktım. Telefonu şarjdan aldım, ayağıma da deri kahverengi botları geçirdim. Kapı çaldığında kendime kahverengi deri ceketimi aldım ve kapıya ilerleyip açtığımda Ecem'i gördüğüm an ona gülümsedim.
"Gördüğünüz üzere hazırım efendim." dedim ama bir an için durdum. Takmak için ayırdığım inci kolyemi ve altın küpeleri taktım hemen. "Tamam oldu..." Ona döndüm.
"Ya, ama çok tatlı olmuşsun böyle sen." dedi gülümseyerek. O ise kırmızı bir elbise giymişti ve yanına beyaz tüylü kabanını almıştı. Ama dekoltesi derin elbise şehvetli bir hava katarak çokta yakışmıştı aynı zamanda ne yalan söyleyeyim.
"Ama senin kadar olamam. Manken gibi bir arkadaşım var, herşey yakışıyor." diyerek iltifat ettim.
Saçlarını savurdu ve şımarık biçimde güldü. Bizi erkek arkadaşı alacaktı, Bora. Biraz da sebebi buydu cıvıl cıvıl olmasının. Odadan çıkarken kapımı kapatıp kilitledim ve koridorda ilerledim.
"O kız zaten sinirlerimi bozuyordu..." dedi Ecem, kapıyı kilitlemem hatırlatmıştı...
İç çektim ve "İnsanların arkasından bazı kelimeleri kullanmak ayıptır, ama... Bu o kızın yaptığı şeye varoşluk dememi engellemeyecek." dedim sadece. "Yine de, benim de hatam var. Sabah kapıyı açık bıraktığımı yattıktan sonra hatırladım. Daha dikkatli davranmalıydım. Bu ona cesaret verdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ YILDIZLARA AİTTİR
Teen FictionBu kitapta ben varım, sen varsın, arkadaşlarım var, arkadaşların var... Bu kitaptan sonra ise başını kaldırıp gece yıldızlara baktığında kendini hatırlayacaksın. "Pşşt... Derin. Gökyüzüne bak." Derin Vera başını kaldırıp gökyüzüne bakınca bana dönüp...