Sonic in bakış açısı
Benim adım sonic the hedgehog korsanların gelecek teki kraliçesi.
Babam korsanların kralı zokar' ın ilk kızıyım kardeşim manic benden 2 yıl sonra doğdu.Bu gün çok mutluyum çünkü sonunda kuzenim silver'ı göreceğim onu uzun zamandır görmedim çok heyecanlıyım.
Birkaç dakika sonra korsan adasına geldik ve manic ile çantalarımızı alıp gemiden aşağıya indik o kadar heyecanlıydık ki
annemin ve babamın bize seslendiği ni
duymadık.Aleena: Kızlar size sakin olmanız gerektiğini söyledim artık evlilik çağındasınız.
(Manic 19 ve Sonic de 21 yaşında)
Zokar: anneniz çok haklı kızlar bunlar yapmamanız gereken davranışlar özellikle de senin sonic gelecekte kraliçe kraliçe olacaksın.
Sonic: Biliyorum baba ama ikimizde silver'ı görüceğimiz için heyecanlıyız.
???: Sonic Manic
İkisi: Silver
İkimizde silver a sarıldık annemler birşey söyliyene kadar ayrılmadık.
Daha sonra evimize gittik ve eşyaları yerleştirdik daha sonra sahile indik ve biraz Sohbet ettik daha sonra akşam olduğu için eve doğru yürümeye başladık ben birine çarpana kadar konuşmaya devam ettik.???: Önüne baksana!
Sonic: Afedersiniz sizi görmedim.
???: Biraz dikkatli ol ve yürürken önüne bak ozaman kimseye çarpmazsın.
Sonic: Özür dilerim.
Adamın elinde ki poşetlerin düştüğünü gördüm ve bazılarını yerden alarak ona geri verdim ama o teşekkür etmek yerine poşetlerini elimden sertçe aldı
ve yanımızdan ayrıldı.Manic: Ne kadar kaba bir adam
Silver: Onun huyu öyle meraketme sizin kim olduğunuzu bilse bile deyişiceğini sanmam
Sonic: Yenimi geldi bu adam daha önce hiç görmemiştim.
Silver: Evet o shadow bir kaç gün önce kardeşi melphiles ve kuzeni scorge ile sizin filoya gönderildi.
Sonic: Yani yarın bizimle gelecek.
Manic: İyi böylece bizim kim olduğumuzu öğrenir.
Sonic: Keşke sende bizimle gelebilsen silver.
Silver: Aslında babam izin verirse gelebilirim sonuçta artık evlilik çağındayım.
(Silver 21 yaşında sonic ile aralarında
2 ay var)Sonic: o zaman eve gidelim kesin amcam şuanda ordadır ona yarın bizimle gelip gelemiyeceğeni soralım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iki korsanın aşkı (sonadow)
Teen Fictioniki korsanın aşkını anlatan bir kitaptır birbirlerine düşman iki korsanın birbirini tanımaya başladıklarında ikisi de aşık oldu ama bu aşkı yaşamaları biraz zor olacaktır çünkü bu genç adamın (shadow un) ikinci aşkıdır ve genç kıza (sonic'e) aşık o...