အပိုင်း (၂၆)
နှစ်ယောက်သားရဲ့တိတ်ဆိတ်ခြင်း ကြားသို့ မိုးသွယ်ရဲ့ ph မြည်သံက ဝင်ရောက်လာသည်။အိမ်ပဲပြန်ရောက်တော့မှာကို.....ကားမောင်းနေတဲ့အချနိန်ဖြစ်နေတာရော ..အိမ်လဲရောက်ခါနီးနေပီဆိုတော့..ph ခေါ်နေတာကို ချက်ချင်း မိုးသွယ်မကိုင်ဖြစ်ခဲ့ ။ph သံကနောက်တစ်ကြိမ်ခေါ်ဆိုမှုကြောင့် ထပ်မြည်လာတဲ့အခါမှာတော့.....ခရဲ့ လက်ထဲ မိုးသွယ်ရဲ့ဖုန်းလေးရောက်သွားတော့သည်။
မရဲ့ ph ကိုယူပီး ခ answer လုပ်ကာ တစ်ဖက်က ph ခေါ်တဲ့သူရဲ့အသံကိုလဲသိချင်တာကြောင့် ph speaker ဖွင့်ပီး မ နားကိုကပ်ပေးလိုက်သည်။ ဒီအချိန်ကြီးကို ဘယ်သူလဲ ...မဖေဖေနေမကောင်းလို့ မရဲ့အမေပဲ ph call တာလား
" hello ..မိုးသွယ်ပြန်ရောက်ပီလား..." " အင်း..ခန့်ပိုင်အိမ်နားရောက်နေပီ ...ကားမောင်းနေလို့ အိမ်ရောက်မှပြန်ခေါ်လိုက်မယ် " " ....အင်း.....အိမ်နားရောက်နေပီဆိုတော့ ကျွန်တော်စိတ်ပူနေတာ တဝက်လျော့သွားပီ....ညလဲနက်နေပီဆိုတော့ မိုးသွယ်နားပါ ..အိမ်ပြန်ရောက်ရင် sms ပြန်ရောက်ကြောင်းတစ်စောင်ပို့ရင်ရပီ ..အဲ့တော့မှ ကျွန်တော်စိတ်ချလက်ချအိပ်ပျော်မှာ "
"အင်း...အင်းးဟုတ်ပီလေ ..အခုကားမောင်းနေလို့ ph အရင်ချပီနော် "
ဒါဘာအဓိပါယ်လဲ ...နေပါဉီး..ဒါ ဟိုပြင်ဉီးလွင်မှာ တွေ့ခဲ့တဲ့ ပြီတီတီကောင်လား..
မ ကဘယ်အချိန်ထဲက အဲ့ကောင်နဲ့ ph အဆက်အသွယ်လုပ်နေတာလဲ ..ဒီကောင်က မ အခုချိန်ထိအပြင်ရောက်နေတာဘယ်လိုသိ....ဒါဆို ...party မှာတုန်းက မ ph ပြောနေတာဒီကောင်နဲ့လား ...ဟာကွာ....တောက်...
မရဲ့ ph ကို ကားဒက်ဘုတ်ပေါ်ပစ်တင်လိုက်ကာ ...
"ရပ်လိုက် ...ကားကိုလမ်းဘေးကပ်ရပ်လိုက်"
ဘာလဲ ..ဘာဖြစ်ပြန်ပီလဲ ..မိုးသွယ်မောင်းလာလို့ အိမ်ပဲပြန်ရောက်တော့မယ် ..အခုမှဘာထဖြစ်ပြန်တာလဲ...
သူ့သဘောအတိုင်း လမ်းရဲ့တစ်ဘက်ဘေးဘက်ကပ်ရပ် ပေးလိုက်သည်။ မိုးသွယ် ကဘာမှမတွးမိ သူမောင်းမှာမို့ မိုးသွယ်ကိုကားရပ်ခိုင်းတယ်ထင်ခဲ့တာ......မိုးသွယ်ကားပေါ်ကဆင်းဖို့လုပ်နေတဲ့အချိန် သူရဲ့ အားပါတဲ့လက်တွေနဲ့ မိုးသွယ် ကိုယ်ကို ဆွဲယူကာ ကားနောက်ခန်းတံခါး ဖွင့်ပီး မိုးသွယ်ကိုယ်ကို အတင်းတွန်းထည့်ကာ သူပါ မိုးသွယ်နဲ့အတူ ကားနောက်ခန်းသို့ ဝင်လာတဲ့အချိန်မှာတော့ ..
" ဘာလဲ ....မင်းဘာထပ်ဖြစ်တာလဲ " မိုးသွယ်နောက်က ကားတံခါးဖွင့်ပီးအောက်ဆင်းဖို့လုပ်တော့ သူကကားလော့စ်အကုန်ချပစ်လိုက်သည်။ ည(၁၂) နာရီ ကျော်ကာ...လူရှင်းကားရှင်း နေတဲ့ လမ်းဘေးတစ်နေရာ...ကားမှန်တွေအကုန်လုံးကလည်း sticker အမဲတွေအကုန်ကပ်ထားတာ .....
မိုးသွယ်တစ်ယောက် ရုတ်တရက် ကိုယ်အပူချိန် မြင့်လာသလိုခံစားလာရသည်။ဘာလဲ ကားထဲမှာ ..air con ဖွင့်ထားရက်ပဲကို...နောက်ကို ဖြည်းဖြည်းချင်းဆုတ်ကာ...
နောက်ဆုံးနောက်ထပ်ဆုတ်စရာနေရာလဲမရှိတော့....ကားတံခါးနဲ့မိုးသွယ် ကျောနဲ့ကပ်မိနေပီ
"ပြောပါဉီး ...အဲ့ကောင်က ...ခင်ဗျားနဲ့ ခအကြောင်းသိလား...ခင်ဗျားက ခအပိုင်ဆိုတာ သူသိလား "
" သူ နဲ့အဲ့အကြောင်းမပြောဖြစ်ဘူး"
" အဲ့အကြောင်း မပြောဘူးဆိုတော့ ...ခင်ဗျားတို့ကဘာအကြောင်းပြောဖြစ်ကြတာလဲ...အဟက်...ဘာလဲ ...အိပ်ရာပေါ်ကအကြောင်းတွေလား"
"မင်း မမက်ရိုင်းနဲ့ ခ ..မင်းမှာ အဲ့လိုအကျင့်ရှိတိုင်းတစ်ခြားသူတွေကို မင်းလိုပဲလို့မတွေးနဲ့ ...မင်းသူငယ်ချင်းလို့ပြောတဲ့ဟာတွေနဲ့ အနေအထိုင် မဆင်ခြင်နိုင်ပဲနဲ့ .....ငါ့သိက္ခာကို ထိပါးဖို့မကြိုးစားနဲ့ ...ခန့်ပိုင်က ငါ့အဖေ ..မန်နေဂျာရဲ့တူ ..ငါ့မှာအကြောင်းရှိလို့သူနဲ့ ခေါ်ပြောနေတာ မင်းနဲ့ မင်းသူငယ်ချင်းလို အိပ်ရာပေါ်က အကြောင်းမပြောဖြစ်ဘူးဟဲ့ သိရဲ့လား"
"ဘာ....ခင်ဗျား.."
" ဘာလဲ ...ဘာလုပ်မလို့လဲ မင်းကိုပြောတာတွေက မှန်နေတော့ရိုက်မလို့လားရိုက်လေ ....နင်ကအရိုင်းအဆိုင်းဆိုတာ ငါအရင်ထဲကသိတယ် ...ရိုက်ချင်ရိုက်လိုက် ငါရှောင်မှာမဟုတ်ဘူး"
သူရိုက်လာမယ်ထင်ပီး...မိုးသွယ်ပါးတစ်ဖက်ကိုရှေ့တိုးကာ မျက်လုံးအစုံကို မှိတ်ထားလိုက်သည်။
သူရဲ့လက်တွေက မိုးသွယ်ပါးဆီရောက်မလာပဲ .....မိုးသွယ် အကျီကြယ်သီးတွေကိုဖြုတ်ပစ်လာတဲ့အခါမှာတော့ ..."ဘာလုပ်တာလဲ ...မင်း ရပ် ..ရပ်လိုက်မလုပ်နဲ့..မလုပ်ပါနဲ့လို့"
အတင်းရုန်းကန်နေတဲ့ မရဲ့အပြုအမှုတွေက ခရဲ့စိတ်တွေကို ပိုလို့တောင်ထန်ထာစေတယ် ။ရုန်းလေ ခင်ဗျားရုန်းလေ ခက ပိုလိုချင်လာလေပဲ ..နောက်စိတ်မရှည်စွာနဲ့ မ ဝတ်ထားတဲ့ မိန်းမဝတ် ရှပ်အကျီ ချည်သားအဖြူရောင် လေးကို သူမလက်တွေနဲ့ အားကုန် ဆွဲဖြဲပစ်လိုက်သည်။
"ဗြီ...ဗြီ.."
" အ.....နင်...ငါ့ကို မဒိန်းကျင့်နေတာလား အရိုင်းအစိုင်း....ငါ့ဆန္ဒ မပါရင် နင်က မဒိန်းကောင်ပဲ ....ငါနင့်ကို မုန်းတယ် ..သိလား နင့်ကို မုန်းတယ်လို့"
"မုန်းပေါ့ ...ဘယ်သူကချစ်ပါပြောနေလို့လဲ ...ခင်ဗျားကိုရဖို့ ပိုက်ဆံအများကြီးသုံးထားရတာ ဒီအတိုင်းအလှကြည့်ထားမယ်ထင်လို့လား...ဘယ်သူပျော်ဖို့အတွက်လဲ ..တစ်ခြားကောင်တွေနဲ့ ကျ အလကားပေးချင်နေပီး ခနဲ့ကျမှ ဘာဖြစ်နေတာလဲ ...ခင်ဗျားကို အလကားစားတာလဲမဟုတ်ဘူး ..တန်ရာတန်ကြေးပေးထားတာကို "
" တော်ပါတော့ ......မပြောပါနဲ့တော့ နင့်ပါးစပ်ထဲမှာ ငါ့ဘဝက မိန်းမပျက်ဖြစ်နေပီ ..အဲ့လောက်မုန်းနေရင်ဘာလို့ ငါ့ကို အနားမှာထားနေသေးလဲ ...ငါ့ဘဝနဲ့ငါ ပြန်နေပါရစေတော့ "
"ရတယ် ...ပြန်နေခိုင်းမယ် အခုတော့ မဟုတ်ဘူး...ခင်ဗျားကို စားလို့ဝသွားတဲ့တနေ့ ...အဲ့နေ့ကျရင်ပြန်ရမယ် ..အခုတော့ ခံပေး...ခစိတ်တိုင်းကျနေပေးလေ...အဲ့ဆို ပြောလို့မရဘူး ..ခစိတ်ပြောင်းပီး ခင်ဗျားကို မြန်မြန်ပြန်ခိုင်းရင်လဲ ပြန်ခိုင်းမှာပေါ့ ...ဘယ်လိုလဲ "
" ဒီလောက မှာ ဘယ်အရာမှအလကားမရဘူး ...ခင်ဗျား အိမ်နဲ့ခြံကို ခ ပြန်ပေးထားတယ်...ခင်ဗျား ခကိုဘာပြန်ပေးမှာလဲ ....တစ်ခုခုတော့ ပြန်ပေးရမယ်မဟုတ်လား..ကဲ
ဒီနေ့ည ခ စိတ်တိုင်းကျနေပေးမယ် ခစိတ်ကိုကျေနပ်စေမယ်ဆိုရင် မနက်ဖြန် ခင်ဗျား မိသားစုသုံးဖို့အတွက် ကားတစ်စီး ပို့ပေးလိုက်မယ် ...ဘယ်လိုလဲ ..ခံချင်စရာကောင်းလာပီလား..."
ရွံ့စရာကောင်းတဲ့ ဒင်းရဲ့စကားတွေရယ်
ကြမ်းတမ်းစွာဆွဲဖြဲခံလိုက်ရလို့ ပြဲသွားတဲ့...ရှပ်အကျီအဖြူရောင်လေးရယ်က မိုးသွယ်ရဲ့ဘဝနောက်တစ်ကြိမ် ဒီအယုတ်တမာ လက်ထဲမှာ ကူကယ်ရာမဲ့ အတင်းအကျပ် ဖျက်စီးခံရတော့မယ်ဆိုတာ ပြနေသယောင်..
နောက်ဆုံးတော့ ...မိုးသွယ်ကိုယ်မှာ ...အဝတ်လို့ခေါ်ဆိုလို့ရတဲ့အရာတွေ တစ်ခုမှရှိမနေတော့ ...သူကတော့ သူကိုယ်ပေါ်ဝတ်ထားတဲ့ရှပ်အကျီကိုတောင်မချွတ်ခဲ့.....သူ့အပြုအမှုတွေ အပြောအဆိုတွေက မိုးသွယ်ကို မိန်းမပျက်တစ်ယောက်လိုတောင်ခံစားလာရစေပါတယ်။ တစ်ချက်လေးမှငြင်သာမှုမရှိတဲ့ သူ့ရဲ့လက်တွေက မိုးသွယ်ရဲ့ အတွင်းသားတွေကို အညှာတာမရှိ ထိုးခွဲလိုက်ကာ......မိုးသွယ်အသွေးအသားကို ....ရမ္မက်ဆန်ဆန်စားသုံးနေတဲ့ ဒင်းက .....ရှက်ရွံမှုနာကျင်မှုတွေကြောင့် ကျလာတဲ့ မိုးသွယ်မျက်ရည်တွေကို နည်းနည်းလေးတောင်မှ ဂရုမစိုက်ခဲ့ပါ။ သူ့နှုတ်ခမ်းနဲ့လက်တွေက မိုးသွယ် ခန္ဓာကိုယ်အနှံ့ရောက်ရှိနေပေမယ့် အဲ့ထဲမှာ မိုးသွယ်ရဲ့ နှုတ်ခမ်းလေးတွေမပါ ...ယောင်ရမ်းပီးတောင်မှ မထိခဲ့ မနမ်းခဲ့ .....ပြင်ဉီးလွင်အိမ်ရဲ့အပေါ်ထပ်မှာ သူနမ်းခဲ့သလိုမျိုး တစ်ခါလေးတောင်ထိကပ်ပီး နမ်းမလာခဲ့။
သူ့စိတ်ကျေနပ်တဲ့အထိ မိုးသွယ် ခန္ဓာကိုယ်က အသုံးတော်ခံပီးတဲ့အခါ ကားတံခါးကိုဆွဲဖွင့်ကာ ထွက်သွားပီး ကားမောင်းသူနေရာမှာပြန်ထိုင်ကာ ကားဆက်နှိုးတော့သည်။
မိုးသွယ် ရှိတဲ့ကားနောက်ခန်းကို အဆင်ပြေရဲ့လားဆိုတာတစ်ချက်လေးတောင် ငဲ့မကြည့်ပဲ ကားကိုမောင်းထွက်ကာ သူရဲ့အိမ်ရှိရာဆီသို့...
။။။။။။။။။။။။။။။ ။။။။။။။။။။။။
"ခ မင်းကားကို mommy ဒီနေ့ယူသုံးလိုက်မယ် မင်းရုံးသွားရင် မင်း daddy ကားနဲ့ပဲလိုက်သွားတော့ "
" ဟုတ်တယ် ခ...မနေ့က ခကအိမ်ပြန်နောက်ကျနေတော့ daddy မပြောလိုက်ရတာ မင်းmommy ရဲ့ကားမနေ့က ဝပ်ရှော့ပို့ထားရတယ် ခနဲ့ မိုးသွယ် သမီးတို့နှစ်ယောက် daddy ကားနဲ့ပဲ company ကိုလိုက်ခဲ့ကြတော့ "
မနေ့ညက သောက်ထားတဲ့အရှိန်ကြောင့် ကားကိုကိုယ်တိုင်မမောင်းချင်တာနဲ့ အတော်ပဲဖြစ်သွားတဲ့ ..ခ ။ကောင်းတာပေါ့ ..daddy ကားမှာ driver ကိုထွန်းမောင်းတာကို ထိုင်စီးရုံပဲ။
မနေ့ညထဲက စေ့စေ့မကြည့်ရဲခဲ့တဲ့ မမျက်နှာလေးကို မသိမသာခိုးကြည့်မိတော့ ...မျက်လုံးတွေနဲနဲမို့အစ်နေသလားလို့ ..မနေ့ညက ခ ဟိုငပြီတီကောင်နဲ့ ဂျေ ဝင်ပီးမရည်ရွယ်ပဲပြောလိုက်မိတဲ့စကားတွေကြောင့် မငိုထားတာလား။သွန်းဧကရီဆိုတဲ့ရည်းစားဟောင်းကတစ်မျိုး ...မကို လာကြောင်ချင်နေတာသိသာနေတဲ့ ဟိုငပီတီကောင်ကြောင့်ရော စိတ်ကရူပ်နေတာ ဒီကြားထဲ မရဲ့ပေါင်လေးကိုကိုင်မိတာကို အဆူခံလိုက်ရတော့ လူက ပေါက်ကွဲမိရော...ခင်ဗျားကို မထိဖို့ဘယ်လောက်ထိကြိုးစားထိန်းနေရလဲ မ မှမသိတာ ....အဲ့တော့လွတ်ထွက်သွားရင်လည်း အကြိမ်ကြိမ်ရယူချင်မိတာအပြစ်လား...အဲ့ဒါတောင် သူမနှုတ်ခမ်းတွေကို မနမ်းမိအောင် မနည်းထိန်းထားခဲ့ရတာ ...နမ်းမိတာနဲ့ ..ချစ်တယ်လို့ ခပါးစပ်က ထွက်တော့မှာ သိနေလို့ .....
YOU ARE READING
နှလုံးသားရဲ့အမိန့်တော်အတိုင်း
Romanceမ ဟာ ခရဲ့အပိုင်ပဲ ခတစ်ယောက်တည်းရဲ့ အပိုင်ပဲ ဖြစ်စေချင်တယ် *ကြယ်စင်လင်းခ * မင်းနင်းချေဖျက်ဆီးခဲ့တဲ့ ငါ့ဘဝနဲ့ငါ့ရဲ့သိက္ခာ အတွက် ..မင်းနှလုံးသား တစ်ခုလုံး စုတ်ပြတ်သတ်ပီး ....ဘယ်တော့မှ အချစ်ဆိုတာကိုပြန်မတွေး ရဲအောင်....တို့က မင်းကစားချင်တိုင်းကစားလိ...