*Dávid szemszöge*
Forgolódok az ágyban álmatlanul csak a gondolataimra tudok gondolni na meg persze rá.
-Nem tudok elaludni egyszerűen. Ki kell mennem sétálni!
Felöltöztem és kimentem a levegőre. Kelemes idő volt se túl meleg, se túl hideg. Ahogy a levegőt szívtam be és fújtam ki nyugtató érzést váltott ki belőlem, mint mikor Mátéval vagyok. Ahj már megint a hülye gondolatok. 5 óra lehet már miré visszaértem a lakásomba. Már a nap szépen lassan jött fel. Rádöltem az ágyra, majd szépen lassan elaludtam. A 10 órás ébresztőm keltett fel.
- Ahj! Inkább vissza alszok!
Elkezdett rezegni a telom.
- Ki lehet az???
Jézusom ez Máté! Bazdmeg! Felvettem.
- Szia Máté!
- Szia tesó! Hallod streamelni kéne le tudsz jönni hozzám? - mondja ice.
- Mármint aludni is?
- Persze tesi! - mondja ice.
- Rendbe!
- Na jo legyél. Cső tesi! - mondja ice.
- Cső
Mi a szar! Jesszusom. Nagy nehezen felkeltem kivánszorogtam a konyhába. Csináltam magamnak shaket, majd felöltöztem. Kicsit megkésve elindultam vonatállomáshoz. Felszálltam a vonatra. 12 órakor megérkeztem Mátéhoz. Bekopogtattam az ajtaján.
Abban a pillanatban ki is nyitotta nekem az ajtót.- Szia tesó! - mondja ice.
A hangja olyan megnyugtató volt és az illata mit ha a mennyországban lennék. 1 percig csak bámultam.
- Hahó tesi?! Itt vagy?
- Ja igen persze! Szia neked is!
Rám mosolygott amitől merevedésem lett. Ó bazdmeg remélem nem látja meg.
- Na tesi tedd le a cuccod és gyere mert 1 perc és kezdünk!
- Jó öreg! Megyek!
Letettem a cuccaimat és leültem Máté mellé.
///
Vége lett a streamnek. Megint elő törtek a gondolatok a fejemből.
- Tesi mész fürdeni vagy menjek én? - mondta ice
- Menj te nyugottan!
- Rendben! - mondta ice
Előpakoltam a fürdéshez. Majd nyögéseket hallottam egyből beindultam tőle. Ó bazdmeg már megint. Nem hiszem el. 2 perc múlva kijött a fürdőből. A vizes hajába beletúrt.
- Mi az teso? Mit nézel annyira rajtam?
- Semmit.. Semmit csak máshol járt az eszem! Hehe
Megvakartam a tarkómat,majd megfogtam a cuccomat és bementem a fürdőbe.
YOU ARE READING
Egy erős érzés ( 2okos Gay Story Kds x Ice) BEFEJEZETT
RomanceKds és Ice gyerekkoruk óta legjobb barátok,de van valami amit Kds már régóta titkol a legjobb haverja elől. Kds(dávid): 19 ice(Máté): 20 !!!18+ JELENETEK LESZNEK BENNE!!!