III. rész

721 17 3
                                    


*Dávid szemszöge*

A film közben Máté elaludt. Olyan aranyosan alszik. Nem Dávid nem mondhatsz ilyet, de olyan édes. Na mindegy is megyek és betakarom. Betakartam és befeküdtem Máté mellé.

 *Reggel*

Reggel Máté keltegetett. Lassan kinyitottam a szemem. Megláttam a szép zöld szemeit.

- Dávid Dávid!-mondta ice

-Mi az?-mondtam álmosan 

-Miért aludtunk így?-mondta ice.

-Hogyan? 

-Nézd meg!-mondta ice.

Kis kifli nagy kifli pózban szorosan átölelve feküdtünk az ágyon. Bevallom nagyon tetszett ez a póz ahogy aludtunk. Remélem álmomba nem nyögtem ugyanis a piszkos fantáziáim kiszöktek álmomban. Még este olyan 5 körül felkeltem arra hogy áll a farkam.

-Ohh...Bocsi...

Majd fájó szívvel is de elengetem.

-Na mindegy bro én rendelek kaját. Mit kérsz?- mondta ice

-Nekem mindegy teso csak ne legyen szar

-Renben tesi

Uhh remélem nem láttot és nem hallott semmit az éjszakából! Nagyon gáz lenne! Nagy nehezen felkeltem. Ice valamit motyogott valamit a konyhába de nem értettem. Kimentem hozzán félpucéran.

-Mit beszélgetsz?

- Om...Semmit..

Nézett a testemre majd vissza a szemembe. Egyértelmű hogy szerelmes belém, de azért még nem vagyok benne olyan biztos szóval csak egy mosollyal díjaztam.Látszólag elvörösödött és már nem kapott levegőt. 

-Jó teso felveszek egy pólót hogy tudj lélegezni! 

Közelebb mentem hozzá és odasuttogtam.

-De előttem nem titkolózól.-mondtam majd kacsintottam egyett.

Hallom ahogyan remülve kapkodja a levegőt.Kicsit felnevettem a szobából, majd felvettem egy pólót. Visszamentem a konyhába. Megint rémülve néz rám de már kicsit nyugodtabban.

-Ahj chillej már le teso! 

Odamentem hozzá és masszírozni kezdtem a vállát, majd a semmiből felnyög. A farkam ettől úgy állt mit a cövek és szeritem érezte is. A kínos pillanatott egy  csöngetés szakította meg.

-Baszus a kaja.-mondta ice.

Kinyitotta az ajtót, majd átvette a kajat. 

-Tesi mit rendeltél nekem? 

-Croissant!-mondta ice.

-De szeretlek!

Evés közben a mai irl-ről beszélgetünk.

Még a héten lehet hogy lesz egy rész de még nem biztos







Egy erős érzés ( 2okos Gay Story Kds x Ice) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now