*Kds szemszöge*
Ice nagyon feszült volt egész nap lehet a tegnap estétől? Apropó tegnap este pörgésünk vissza kicsit a történetet.
*buli után*
-Hallod teso kurva jo volt ez többet kéne csinálni.-mondta
- Tényleg jó volt! - mondtam
Leültem egy székre. Csak bámultam hogy milyen macsó és jó képű is a legjobb barátom. Ő is bámult rám.
- Tesi én nagyon szeretlek! Te tényleg!-mondta
- Én is szeretlek! -mondtam neki
-Tényleg?-mondta
-Igen-mondtam majd felálltam a székről és tevékenykedtem a konyhába (mosogatás, takarítás).
Megfordított az ölembe ugrott és lesmarolt. Mocskosul feláll a faszom. De neki is éreztem. És hát történ ami történt.
*jelen*
-Tesi meg van még a tó ahova mentünk?-kérdezte.
-ja felhívom!!-mondtam
///
- Na mi van tesi?
-mehetünk oda! - mondtam majd pakolni kezdtünk.
Összepakoltunk és beülünk a kocsimba.-De hallod streambe ki ne nyisd az ajtót.
- Jó jó.-Nézek rá kicsit flörtölösen amit egyből le is vesz.
-Tesi ne most......
-Mármint mit?-Nézek rá. Tudom hogy megöli a nézésem. Lenéztem a szájára. Majd vissza és mélyen a szemébe néztem. Látszódott rajta hogy nem érti a szituációt. Meg akarom csókolni. Akarom őt.
-Tesi n-ne csináld!-mondta elpirulva. Látszik rajta hogy akar.
-Mit?-nézek rá majd közelebb mentem.
-Ezt amit csinálsz!-Mondta.
Lehajolok a füléhez és bele súgom azt hogy - Valld be tetszik amit csinálok!-mondtam neki és még közelebb mentem annyira hogy majd összeért a szánk.
YOU ARE READING
Egy erős érzés ( 2okos Gay Story Kds x Ice) BEFEJEZETT
RomanceKds és Ice gyerekkoruk óta legjobb barátok,de van valami amit Kds már régóta titkol a legjobb haverja elől. Kds(dávid): 19 ice(Máté): 20 !!!18+ JELENETEK LESZNEK BENNE!!!