*Ice szemszöge*
Egész éjjel sírtam. Igen kurvara szeretem Dávidot, de úgy látszik nem.. Csak játszódott velem. Mit is hittem. Talán lehet még a régi. El kezdtem szaladni sírva. Beszaltam egy vonatba és hazautaztam közben bőgtem. Leszarom a nézőket hogy mit fognak majd gondolni miért sírok mit egy kislány. Amikor megérkeztem Egerbe leszálltam és futni kezdtem hazáig. Felértem a 4 szintre a lakásomhoz. Bezártam az ajtót. Leborultam a földre és ordítva bőgtem. 3 órán át bőgtem mikor kicsit megnyugottam. Feltápászkodott a földről és megnézem ki írt ugyan is nagyon pittyeget már. Áron volt az. Mondta hogy sajnálja ami történt velünk. Ha bármi gond van írhatok neki mit barát. Írtam neki:
Áron tudunk beszélni hívásban? Nagyon jól esne most.-írom neki.
Persze hogy tudunk hívásba beszélni. - írja.
-Rendben köszönöm.-írom vissza rá. Ahogy leírtam már hívtam is.
-Sziaa Máté!!-köszön nekem.
-Sziaa Áron! -mondom letörve.
-Sírtál? Nagyin piros a szemed.-kérdi.
-Hogy a faszomba ne sírnék! Áron vele voltam igazán boldog. De ő csak a bolondját járatja velem. Fogadom most azzal a libával van! Számára nem jelentettem semmit.-mondom sírva.
-Máté Máté. Miért ne szeretne? Nem hallotad hogy ordított. Nagyon szeret téged hidd el.-mondja.
-Akkor miért nézett rajta végig? Miért nem szólt közbe vitába? Miért nem végzett be?-kérdezem és közben bőgők.
-Máté csak túl gondolod! Gergővel most kísérjük haza csak most eljötten.-mondja.
-ja értem és utánna miután haza kísértétek megy fel hozzá a kurvája és addig döngeti meg 60x el nem élvez. Biztos vagyok benne.-mondom.
-Hallottam hogy elküldi őt szóval nem hiszem hogy ezt történik. Meg ő a fiúkat szereti csak még a lányokat is de ő nem akar más fiúval vagy lánnyal lenni ő csak veled akar.-mondja.
-Pff persze. Velem aki folyamatosan hisztizik. Legalább az a liba nem hisztizik.-mondja.
-Ő úgy szeret ahogy te vagy!-mondja.
-Hát velem most már nem lesz! Belőlem nem csinál bohócot!-mondom.
-Hát te tudod! De nagyon fog hiányozni! Egy hét utána már hiányozni fog!-mondja.
-Nekem aztán nem fog!-mondom.
-Én is ezt mondtam!-mondja. Megint elkeztem sírni. Már most hiányzik!
-Tudod mit! Sírd ki magad és holnap elmegyünk valahova hogy jobb kedved legyen!-mondja.
-Rendben! Köszönöm!-mondom.
-Alap!-mondja.
-Leteszem megprobálok aludni. Köszönök mindent Áron!-mondom.
-Rendben van! Szívesen teszem mert tudom milyen. Jó éjt!-mondja
-Jó éjt!-mondom.
-Sziaa
-Sziaa.-letettem. Nem biztos hogy tudok aludni.
*kds szemszöge*
Gergő!-mondom.
-Mi az?-mondja.
-Hogyan tudtam elbaszni ezt az egészet??-mondott félig sírva.
-Na basztál el semmit! Rendbe jön minden csak Máté mindent túl gondol.-mondja. Majd félbe szakítja Áron aki visszajött a sarokról.
-Azt hiszi kurogatod a csajszit!-mondja.
-De hiszen az előbb ordibáltam rá. Hogyan kurogatnám. Már lányokat amúgy se tudnék. Meg fiúkat se. Én csak őt tudnám. Nem érdekel bármi áron is de vissza fogom szeretni.-mondom
-Egy hétig se fogja kibírni nélküled de ha olyan mit Áron akaratos nehezen fog menni!-mondja
-És hogyan tudnám visszahodítani?-mondja.
-Vegyél neki csokrot minden nap és tedd az ajtaja elé és a csokorra írd rá hogy szeretlek!-mondja.
-Neee úgy legyen hogy betűket írod ra hogy szeretlek!! Majd amikor az utolsót kiküldöd írom majd neki mert biztos higy meg fogja osztani velem hogy szerinted ki küldhette? Amire lesz egy válasza majd mondom neki hogy nyisd ki az ajtód! Majd mikor Kinyítitta ott állsz előtte és lesz még egy csokor a kezedbe. Mondod majd neki hogy bocsáss meg nekem lágy hangon. Már annyira hiányzni fogsz neki és annyira fog örülni hogy így próbál vissza szerezni hogy majd elfogadja a bocsánat kérdésedet és beleugrik a nyakadba. Majd mondod neki hogy Máté leszel a barátom most már hivatalosan és nem titkolozunk neki előtt? És WAAAA olyan romantikus lenne.-mondja. Csak néztünk rá.
-Mi az? Talán nem jó az ötlet?-kérdezi.
-Ez fantasztikus imádlak szerelmem.-mondja Gergő. Majd megcsókolja. Én inkább felfordulok nem akarom még jobban összetörni magam.
-Dávid te mit gondolsz?-kérdezte.
-Tényleg jó az ötlet köszönök mindent!-mondom.
-Alap dolog!!-mondja.
-Holnap más csinálhatom?-kérdeztem.
-Igeen. Addig odakötözöl hozzánk!-mondja.
-Egerbe laktok?-kérdeztem.
-Igen!-mondja.
-ja rendben.-felmentünk a lakásamhoz összepakoltam és mentünk is Egerbe.
---------------------------------------------------------
Na sziasztok itt vagyok a kövHolnap jön a folytatás!!❤️(megint a helyesírási hibákért bocsi de nincs kedvem átnézni)
Instagram:2okoseditss1
Tiktok'2okoseditss1
YOU ARE READING
Egy erős érzés ( 2okos Gay Story Kds x Ice) BEFEJEZETT
RomanceKds és Ice gyerekkoruk óta legjobb barátok,de van valami amit Kds már régóta titkol a legjobb haverja elől. Kds(dávid): 19 ice(Máté): 20 !!!18+ JELENETEK LESZNEK BENNE!!!