II. rész

742 18 3
                                    

*Máté szemszöge* 

Dávid elégé furcsa volt ma, de a furcsábbnál is furcsább volt. Amikor kijöttem a fürdöből csak bámult amikor meg rákérdeztem csak annyit mondott hogy "semmi csak elbambultam" ez kibaszottul fura nekem. Na mindegy is. A napokban megváltoztak az érzéseim mint ha nem is tudom már nem a nőket szeretném vagy valami ilyesmi. De remélem hogy ez csak valami hormon zavar (tényleg nagyon remélem). Ahogy probálok rájönni mi történik megszólal egy ismerős hang.

- Máté! hahó! itt vagy?!-mondta Dávid 

- Ohh igen itt vagyok csak gondolkoztam..

- Min gondolkoztál tesó?-mondta Dávid

- Mindegy! 

- Okés oké - mondta Dávid 

- Egyébként nézünk valami filmet? 

-Nézhetünk felőlem- mondta Dávid

Ekkor leült mellém az ágyon. Nem mondom ezt hogy nem fagyott meg a vér bennem mert akkor hazudnék. 

- Mit nézünk?

- Nekem mindegy csak veled nézzem!-mondta Dávid *mosolygott* 

Jézusom! Ez így nem lesz jó. Az nagy baj ha a legjobb haveromba szerelmes leszek. 

- Mi az mondtam valami rosszat?-mondta ijedten Dávid.

- N..nem d..de hogy! 

Ahj ez iszonyú kelemetlen volt.

- Minjárt jövök csak kimegyek a konyhába addig válasz egy filmet! 

- Rendben!-mondta Dávid!

Mi történik velem? Mi ez az egész? Miért diktál a szívem olyat amit nem szabad? Ahogy több és több kérdés gyülik fel annál összezavarodtabb vagyok. Hátra fodultam és megláttam Dávidott az ajtófélfának dőlve ahogy nézi hogy össze vagyok zavarodva.

- Jól vagy tesi?-mondta Dávid 

- Igen persze, csak fáj a fejem!!

- Vettél be gyógyszert?- mondta Dávid

- Persze.

- Akkor jössz?- mondta Dávid

- Igen!

Bementünk a szobába. Dávid valami jó kis Horrolt nézett ki. Szeretem a horrorokat de nagyon megijedek tőlük. Bekapcsolta majd néztük. Már vagy egy 1 órája néztük mikor is akora  jumpscare jelent meg a képernyőn hogy oda bújtak Dávidhoz. Dávid egyáltalán nem nézett furcsán sőt még rám is mosolygott. Nem tudom biztosan de lehet tetszek neki? Uristen de hülye vagyok hogy tetszenék neki hiszen a lányokat szereti. A nagy gondolkodásomba el is aludtam. 

Ha vannak benne hibák kérlek nézzétek el nekem este írom ezeket nagyon faradtan köszi ha megérted <3 

Egy erős érzés ( 2okos Gay Story Kds x Ice) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora