Vlll. rész

420 14 3
                                    

*Ice szemszöge*

A LEGJOBB BARÁTOM LE AKAR SMÁROLNI!!? Hagyjam vagy ne?
Ahogy közelebb ment éreztem egy érzést nem tudom leírni, de az biztos hogy jó érzés volt. Közelebb jött annyira közel hogy a szánk majdnem összeért. Hagyjam? Mi lesz ha meglátják?

-Dávid ne most...! Menjünk!

-Rendben! - Egyezett bele bár még nézegette a szám.

-Kösd be magad!-Utasít.

-Rendben.-Követtem az utasítás.

///

-Sziasztok.-mondja a tulaj.

-Szia, köszönjük hogy megint fogadták minket!-mondtam kedvesen.

-Szia, köszönjük szépen.-mondta.

- Na tesi indíthatóm a streammet?-kérdeztem

-Mehet. - mondta.

Elindítottam a streammet. Kicsit féltem hogy nem fogunk majd melegesen viselkedni. Reméljük a legjobbakat.

-Sziaaaaasztooook chaat. Mizu van veletek? - kérdeztem a chatet.

A chat pörgedte a W-at.

-SZIASZTOK CHATTT!! - mondja Dávid is. Kicsit megijedtem.

///

Vége is lett a streamnak még egyszer megköszöntük azt hogy jöhetünk és mentünk is vissza Pestre.

///

Felértünk. Beengedett elsőnek mit valami csajt. Durva. Odaálltam elé.

-Hm?

-Figyelj, hogyan is kezdjem. Te tényleg komolyan gondolod azt amit csináltál a kocsiba?-kérdem tőle.

-Igen.. - lepet közelebb ezúttal.

-Érzel irántam valamit?-kérdem.

-Hát..

-Hát?-kérdem

-Ígérd meg amit most mondani fogok nem teszi tönkre a barátságunkat rendben?-kérdi.

-Megígérem!

-Figyelj, tetszel nekem! De nagyon. Már régóta. Próbáltam kiverni a fejemből de mind hiába..-mondta majd sírni kezdett.

Megdöbbentem. Közelebb mentem és letöröltem az arcáról könnyeit.

-Ne sírj!-mondtam neki hogy nyugtassam.

-Nem tudok nem sírni. Te hetero vagy és ha összejössz egy lánnyal nekem végem van. Nagyon nehéz.-mondta.

Csodálkoztam hogy miért hiszi azt hogy hetero vagyok igazából nem is annyira már.

-Dávid!

-Igen?-kérdi.

-Én is szeretlek...

Erre felcsillant a szeme.

-Tényleg?-kérdi.

-Igen..

Elmosolyog. Majd a számra néz. Egyértelmű mit akar. Feljebb emeltem magam hozzá és megcsókoltam.

---------------------------------------------------------

Ha vannak benne helyesírási hibák akkor nézzétek el nekem. Köszönöm előre is!

Egy erős érzés ( 2okos Gay Story Kds x Ice) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora