XIII.rész.

363 11 3
                                    

*Kds szemszöge*

*Reggel*

Hát elérkezett az az idő amikor el kell búcsúzni egymástól. Sajnos muszáj ugyan is ő vissza megy egerbe.Legszívesebben ideköltöztetném, de nem lehet :(. 

Na hát itt a búcsú ideje.-mondja szomorúan majd megcsókol.EGY HÉTIG NEM FOGJUK EGYMÁST LÁTNI, ÉREZNI.. Megölelem.

Viszlát egy hét múlva kicsi.-mondom.

Viszlát. Szeretlek.- mondja.

Én is szeretlek!!-mondom

Kilépett a lakásból. Fáj hogy egy hétig nem fogjuk egymást látni. Na mindegy gyors készítek egy videót ytb-ra. 1 óraja csinálom  videót amikor megrezzen a telefonom. Valami Petra írt privátban. nem szoktam nézegetni az ilyesmiket, de most roppant kiváncsi lettem. Felveszem a telefonom és megnézem mit írt. Ezt írta:

Szia Dávid emlékszel még rám?-kérdi.

Szia nem igazán. Ki vagy?-kérdem.

Én vagyok az akivel kavartál még 2021-ben.-mondja. Bazdmeg tényleg.

Tényleg. Most már tudom ki vagy.-mondom.

Na örülök! Csak gratulálni szeretnék nektek hogy milyen jó eredményeket értetek el ezzel az egész 2okos csatornával.-mondja.

Köszönjük!-mondoma nevében is. Várj most ez egy megcsalás? Most csak nem. Nem tudom. Nem érzek semmit. Megnéztem a képeit. Igazán szép csaj. Ahogy nézem már áll fel. VÁRJ MOST AKKOR MI IS VAGYOK ÉN??? Annyira össze vagyok zavarodva. SEGÍTSÉGET AKKOROK!! Jó inkább nem nézem. Nem akkorok még jobban belebonyolódni inkább vágom a videót. 1 óra múlva megszólalt a telefonom. Máté volt az. 

Szia kicsi mizujs?-kérdem tőle.

Szia én is ezt akartam kérezni tőled! Annyiraaa hiányzooool!!!!!-mondja.

Te is nekem kicsi!!-mondom neki. -De még mindig nem válaszoltál a kérdésemre.-mondom.

Ja tényleg.-mondja.- Éppen kaját csinálok vagyis megprobálom.-nevetett.

Na biztos jó lesz hiszek benne baba.-mondom.

///

Órákig csak beszéltünk és csak beszétünk. Mondjam el neki hogy beszéltem Petrával? Jó mindegy elmondom neki.

Hallod baba. 2021-ben volt egy olyan csaj akivel kavartam.-mondom.

Igen mi van vele?- Kérdi.

Rám írt-Mondom.

A kispicsa és vissza írtál neki?-Kérdi féltékenyen.

Igen..-mondom.

Ahha és mit?- felvonja a szemöldökét már idegesen.- Tudod mit küld el az egész beszélgetést! MOST!-utasít. 

Jó tessék.-mondom. Lehet hiba volt elmondanom neki. Na mindegy.

Mindjárt ráírok hogy az ÉN barátomra ne írogasson mert kiütöm a gecibe!-mondja. Imádom amikor azt mondja hogy csak az ővé vagyok ilyenkor addig csókolnám ameddig világ a világ.

Jól van baby ne húzd fel magad csak a tiéd vagyok.-mondom flörtölösen.

Hát csak az enyém. SENKI másé.-mondja.

Senkié csak a tiéd!!-mondom neki.

Azért!!-Mondja.

---------------------------------------------------------

Sziasztok Itt lenne a kövi rész! Jövök majd a következővel!!! ( Ha lesznek benne hibák akkor nézzetek el nekem. A Petráknak meg puszi XD)

Egy erős érzés ( 2okos Gay Story Kds x Ice) BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang