*Ice szemszöge*
Egyre hevesebben csókolt. Vajon mi lehet a szándéka ezzel. Ennyire szeret vagy csak meg akar dugni szeritem a legutóbbi. Kínzom egy kicsit.
-Dávid!-nyögöm ki a nevét.
-Igen?-kérdi majd levegőért kapkod.
-Én most nem szeretném!!-mondom.
-Jó! Rendben! Bocsi!-mondja.
-Nem kell bocsánatot kérni. - mondom majd megcsókolom.Dávid elmosolyodott és elengedett.
-Reggelizünk egyet?-kérdi tőlem.
-persze. - egyezek bele.
-Akkor öltözünk fel és menjünk le valami reggelizőbe okés?
-Rendben.
///
Felöltöztünk és lementünk.
///
Már a reggelizőbe értünk és leültünk egy asztalhoz.
-Dávid! - mondom neki halkan.
-mond! - mondja halkan.
-itt ne szerelmeskedjünk légyszíves! - mondom neki halkan.
-okés! - egyezik bele majd nézi hogy mik kaphatóak. Kicsit megnyugottam hogy nem derül ki a mi kis piszkos dolgunk. Piszkos ez kicsit félre érthető, de nem tudom más hogy mondani. Kicsit fáj hogy ebben a világban senkinek nem jó semmi és egy férfi se szeretheti a másik férfit, mert nem ez normál. Ki mondja? Miért ne szerethetném Kds? És miért nem dughat meg? Na mindegy kicsit elkaladoztam.
-Te mit kérsz? - kérdi tőlem felvont szemöldökkel.
-Talán egy palacsintát. - mondom majd mosolygok. Megnéz majd mondja:
-Szerintem én is azt kérek.-mondja és leteszi az étlapot majd becsukja.
-Rendben.-mondom. Nem sokára meg is jött a pincér.
-Sziasztok, mit szeretnétek?-kérdi majd engem jól megnéz és rám mosolygott. Ezt Dávid egy hosszas csönddel és egy féltékeny, ideges arcal díjazza.
-Szeretnénk kérni 2 palacsintát ha lehet-dühös mosollyal rá mosolygott.
-Rendben. - A pincér zavart volt.
-Köszönjük.-mondtam. A pincér elment.
-Dávid ez mi volt?-kérdem tőle.
-Megnézett. Tudja már ki van itt veled és hogy ilyet ne csináljon, mert szétütöm a fejét.-mondja. Imádom hogy ilyen és attól be is indultam, de visszatartom magam.
///
Kihozta a pincér nekünk a palacsintákat. Bekapok egy falatot. Az ízek szétterületek a számba és ennek hatására felnyögök. Dávid rámnéz.
-Máté! Ne csináld ezt, mert nagyon durva erekció jött rám. Ha azt akarod hogy ne faljalak fel akkor ne nyögj okés?-mondja határozottan. Csak nézek majd flörtölösre vált a szituáció.
-óó tényleg? - felteszem a két kezem az asztalra majd megtamásztom a fejem vele.
-Este elkaplak!-mondja.
-Grr! Várom már!!-mondom. Rám kacsint majd esszük tovább a palacsintát mit ha mi sem történt volna.
///
Megettük.Pincer hozta már a számlát.
-Majd én kifizetem!
-De nem muszáj!!-mondtam. Vettem volna már elő a telom, de ő gyorsabb volt.
-Köszönjük szépen hogy náluk ettek!-mondta a pincér.
-Mi köszönjük!-mondta Dávid.
-Viszont látásra. - elmentünk.
---------------------------------------------------------
Sziasztok. Igyekszem kicsit hosszabbat csinálni, mert rövid részek voltak. A következő részben lesznek piszkos dolgok ahogy ice mondta 😉! Hamarosan jön!! (bocsi a hibákért!!)
YOU ARE READING
Egy erős érzés ( 2okos Gay Story Kds x Ice) BEFEJEZETT
RomanceKds és Ice gyerekkoruk óta legjobb barátok,de van valami amit Kds már régóta titkol a legjobb haverja elől. Kds(dávid): 19 ice(Máté): 20 !!!18+ JELENETEK LESZNEK BENNE!!!