*Kds szemszöge*
A csók közben lejjebb csúsztattam a kezem a derekához. Ő pedig a kezét a tarkómon összekulcsolva nyugtatta. Egy pár perc múlva elszakadtunk egymástól.-megpróbáljuk?-kérdeztem tőle.
-Igen!-mondta majd a nyakamba ugrott. Tudjátok mióta várok erre a pillanatra? Vajon most engedné hogy megbasszam? Ahj Dávid hiszen csak most vagyunk hivatalos együtt biztos nem engedné vagy még is? Jó maradjunk annyiban hogy még várok vele ha ő is akarja akkor csinálom csak. Amikor leszállt rólam a fürdőbe indult hogy letusoljon ugyan is 11óra van. A kicsike hamarabb szokott lefeküdni.
-Megyek lefürdök.-mondja aranyos hangon.
-Utánna nézünk valami filmet? - kérdem tőle?
-Nézhetünk.
-Okes. -mondtam.
///
Amikor Máté kijött mentem utánna én is. Kijöttem a fürdőből.
-Hallod kicsi mit nézünk?-kérdeztem.
-Nekem mindegy.
-okes.
Bekacsoltam egy filmet és összebújva néztük még el nem aludtunk.
*Reggel*
Az ébresztő riasztott fel minket.
Kinyomtam gyors hogy a kicsi ne legyen nyűgös. Csak néztem hogy alszik. Hallom hogy szuszog. Annyira cuki ahogyan alszik. Kikeltem az ágyból óvatosan hogy Máté ne kelljen fel. Az éjszaka folyamán nagyon leizzatam szóval elmentem fürödni. A fürdőszobából hallom hogy ő is felkelt már. Odamegy az ajtóhoz.-Fürdesz?-kérdi kissé álmosan.
-Igen!-mondom határozottan.
-Bejöhetek 2 percre? Meg akarom mosni az arcom.
-Gyere!-mondom. Miért szégyellősködünk?
Bejött, kicsit megnézett majd mosni kezdte az arcát. Kiszálltam a kádból a törölközőtt körbe tekertem magamon majd odaléptem hozzá és megöleltem hátulról.
-Szeretlek! - suttogom a fülébe. Amin elmosolyosik.
-Én sokkal jobban! - suttogja a fülbe.
-Biztos vagy benne? - mondom kicsit flörtölösen. Megfordul a karomba.
-100%-ig!-mondja. Mosolyogtam és megcsókoltam.
YOU ARE READING
Egy erős érzés ( 2okos Gay Story Kds x Ice) BEFEJEZETT
RomanceKds és Ice gyerekkoruk óta legjobb barátok,de van valami amit Kds már régóta titkol a legjobb haverja elől. Kds(dávid): 19 ice(Máté): 20 !!!18+ JELENETEK LESZNEK BENNE!!!