Koltuk (M)

117 22 15
                                    

ilk kez smut yazdım yarak gibi olduysa özür dilerim



Chanyeol bacaklarımın arasındaydı. Ve artık onun da benim gibi hissettiğinden emindim. Kolları iki yanımda koltuktan destek alıyordu. Yüzlerimiz birbirine oldukça yakındı. Ben nasıl kendimi tartıyorsam onun da aynısını yaptığını görebiliyordum. "Baekhyun..." dedi yine sessizce mırıldanarak. "Chanyeol..." diye karşılık verdim. Ne bir adım ileri ne bir adım geri gidemedik ikimizde. Orada öylece kaldık. Gözleri pek güzeldi. İçimdeki karmaşayı unutturmakta oldukça başarılıydı.

Az önceki cesur halimizden eser kalmamıştı ama hâlâ ikimiz de korkak değildik. Birbirimizden işaret bekliyor gibiydik ama ikimiz de işaret vermiyorduk. Sessizliğin içinde sanki zaman durmuş gibi takılı kaldığımız için Chanyeol yutkununca sesini net bir şekilde duymuştum. Bu adım atması gerekenin ben olduğuma dair bir işaretti sanırım. Bilinçli olarak bunun için yapmamış olsa bile ben öyle hissetmiştim. Kollarımı iyice sıkılaştırıp dudaklarını uzanabileceğim bir mesafeye getirmiştim. Kendimi zorlayarak dudaklarımı dudaklarıyla buluşturdum. Ama o kadar da cesur değildim. Gözlerimi kapatıp uzanmış ve ufak bir öpücük çalmıştım. Ardından geri çekilip gözlerimi açıp Chanyeol'ün tepkisine bakmıştım. Ama karşılaştığım manzara gözlerini kapatıp dudaklarından henüz şimdi ayrılmış olan dudaklarımı kovalayan Chanyeol olmuştu.

Dudaklarımız tekrar, daha sert bir şekilde buluştuğunda ikimizdeki ipler de kopmuş gibiydi. Chanyeol sanki aylarca susuz kalmış benim dudaklarım da damacanadan taze doldurulmuş soğuk suymuş gibi saldırıyordu dudaklarıma. Ona ayak uyduramadığımı hissettim. Zaten pek tecrübeli de sayılmazdım. Dudakları dudaklarımı eziyordu resmen. Alt dudağımı yakalamış bırakmıyordu. Bu sırada yanımdaki ellerini de kaldırıp belime yerleştirmişti. Ben de refleksle bacaklarımı arkasına doğru atmış ve kalçalarına bastırarak bedenini iyice kendi bedenime bastırmıştım. Belimdeki ellerinden birisi tişörtümün içine girdiğinde elinin soğukluğu tenimi ürpertmişti. Ağzım buna inleyerek tepki vermiş ve hafifçe açılmıştı. Chanyeol bir an bile tereddüt etmeden dilini ağzıma sokmuş ve benim dilimle yoğun bir tanışma faslına girmesine neden olmuştu.

Dili dilimi yalıyor, ıslak sesler çıkıyor ve ikimiz de kendimizden geçiyorduk. Chanyeol'ün eli her yavaşça belimi ve karnımı okşadığında kendimi inlerken buluyordum. Bir kaç saat öncesinde Chanyeol ile bu hâlde olacağımı söyleseniz size gülerdim ama şuan altında inliyor olmaktan hiç şikayetçi değildim. Boynundaki kollarımı bir anlık bilinç açıklığımda çözmüş ve ellerimi suratını avuçlamak için kullanmıştım. Ancak ellerim orada kalmakla da yetinmek istemiyordu. Chanyeol'ün her yerine dokunmak istiyorlardı. Yavaşça göğsüne doğru inen ellerim beynime yeterince oksijen gitmediğinden olsa gerek üzerimdeki koca adamı yavaşça geri ittirmişti. Ama Chanyeol derin derin solurken bile benden uzaklaşmamış sadece dudaklarımı ıslak bir sesle serbest bırakıp alnını alnıma yaslamıştı. Biraz soluklandıktan sonra derince ama sessizce adımı fısıldadı. "Baekhyun.". Adımı duyunca kapalı olan gözlerimi araladım. "Chanyeol.". Belimde olduğunu unuttuğum ellerini tişörtümden çıkarıp ellerini sırtımın arkasına doğru götürdü. Kimyamız tahmin edebildiğimden de iyi olsa gerek beni tutup kaldıracağını tahmin edip omuzlarına tutunmuştum. Jongini bile hiçbir şeymiş gibi kaldırabilen bir adam için beni atıp tutmak zor olmasa gerek. Ama yine de beni kucağından bir milim uzaklaştırmadan koltukta oturur pozisyona geçmesi beni çok etkilemişti.

Kucağına oturunca altımda eşofmanından hafifçe bana batan sertliği fark ettim. Ama Chanyeol odağımı hızlıca değiştirmişti. Kollarını belime dolayıp bana sıkıca sarılmasını beklemiyordum. Kafasını boyun boşluğuma sokup derince solumuştu. Ben ise bir yandan az önce yaşananları bir yandan da şuan yaşananları sindirmeye çalışıyordum. "Böyle hayal etmemiştim." dedi. "Neyi?". Olabilirmiş gibi daha da sıkılaştırdı kollarını. "İlk öpüşmemizi.". O an o gözlerime bakmak ister miydi emin değildim ama ben suratını görmek istiyordum. Ellerimden birisiyle boynunu tutup kafasını kaldırmasına neden oldum. Chanyeol'e yukarıdan bakmak da çok güzeldi. "Hayal etmiştin yani?" dedim gülümseyerek. "Etmiştim. Ama daha romantik bir şeyler vardı düşüncelerimde.". O böyle söyleyince kafamda sanki eksik parça bu duyduğum şeymiş gibi her şey birleşmişti. Hassiktir. Chanyeol benden hoşlanıyordu. Aniden içimi bir gerginlik kapladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İzmarit' chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin