-Sessiz Çığlıklar-

238 49 139
                                    


                           -BÖLÜM 2-
                    -SESSİZ ÇIĞLIKLAR-
Selamlar.Nasılsınız???.
Cinayetin Suçu'nun ikinci bölümü olan "Sessiz Çığlıklar" bölümüne hoş geldiniz umarım çok beğeneceğiniz bir bölüm olur.
Okuduktan sonra yorum yazmayı unutmayın...
Sizleri çok seviyorumm❤️.

                           -BÖLÜM 2-               -SESSİZ ÇIĞLIKLAR- -11 yıl önce- “Şimdi gözlerini kapat küçük kız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                           -BÖLÜM 2-
               -SESSİZ ÇIĞLIKLAR-
-11 yıl önce-
“Şimdi gözlerini kapat küçük kız.                                  Korktuğun şeyleri hiç kimseye söyleme.Yoksa seni korktuğun yanından vururlar.İnsanın zayıf yanı,diger insanlara avantajdır”diyerek bana gözlerimi açmamı istedi.

“Neden insanlarr böyleler büyükbaba?”.

“Büyüyünce her şeyi anlayacaksın”dedi ve yanındaki masadan eline kitap alarak bana gösterdi.

“Bak bu,bu bana büyük babamdan kaldı”dedi ve bana bakarak gülümsedi.
“Büyük baba”dedim dudaklarımı büzerek. “Ben hala okuya bilmiyorumki”dedim.İlk defa anlamadık bir şekilde büyükbabamdan küstüm.

“Öyreniceksin kızım”dedi büyükbabam ve güldü. “Bunu sakın unutma torunum,yıldızlar gökyüzünün süsü değil,gökyüzü yıldızların süsüdür”dedi büyükbabam.

“Nasıl yani büyükbaba?”dedim şaşırmış bir şekilde.

“Yıldızlar her zaman yerlerinde durarlar,ama gökyüzü değişir torunum.Gökyüzü süsdür,ama yıldızlar eşsiz birer güneştir.Senin gibi,sen onlar gibi eşsizsin”dedi büyükbabam.

“Büyükbaba ben yine anlamadım!.Şimdi ben yıldızmıyım.Ama benim adım Güneş”dedim.Anlamamıştım.Her zaman küçükken yaptığım o şeyi yapmıştım,yine her kesten açıklama bekliyordum.

“Evet kızım,sen benzeri olmayan bir yıldızsın”dedi ve saçlarımı okşadı.

“Anladım,büyükbaba ben bir yıldızım,ama sende bir şey olmalısın”dedim ve büyükbabamdan bir açıklama daha bekledim.

“Benide sen bul kızım”dedi öksürerek büyükbabam.

“Sen dünyasın büyükbaba.Benim yaşama kaynağımsın sen.Seni çok seviyorum”dedim ve büyükbabamı kucakladım..

-GÜNÜMÜZ-
Bazı sırlar hiç bir zaman söylenmemeliydi.Çünkü o sırlar sonumuzu getire bilirdi.Evet sonumuzu getire bilirdi ve bizler gencliyimizden ola bilirdik....

“Allah kahretsin!”dedi Aslı titreyen sesi ile.Korkak olduğunu biliyordum,ama bu kadarda korkaklık yapacağını hiç beklemiyordum.Garip bakışlarla,dudağını büzmüş ve bir noktaya bakıyor.Kenardan biri bakarsa bir şey olduğundan şübhelenir elbettde..

Cinayetin SuçuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin