Selamlar canlar....
Yeni bir bölümle karşınızdayım.
Bölümün adını bence çok iyi anlayacaksınız:)..
Hadi başlayalım...BÖLÜM 5
"Çocuk Canavarı"
Gerçeklerden kaçmayan her kese...
Her kesin hayatda yaptığı bir yanlışı vardır ve insan yanlışlara karışarak büyüyor.Eğer affedilecek bir yanlışsa bu.Ya da böyle söyleyelim "Yaptığın yanlış affedilir mi?"..
"Her yanlış affedilemez, Doğrular,yanlışları yok etmez. Yanlışlarda kazanır bazen. Doğrularla yaşayan dünya, Yanlışlarla yaşayan dünya"..
-10yıl önce-
"Ay,büyük baba benim kafam çok karışıyor ya.Anlamıyorum senin söylediyin kelimeleri,sanki aynı dilde konuşmuyoruz hiç"dedim dudağımı büzerek.Her zamanki gibi bu defada büyük babamın dilindenden anlamamıştım.Ne hakkında konuştuğunu hiç bilmiyordum.
"Anlayacaksın"dedi nazik bir şekilde. "Ben sana şimdi söylüyorum, ve sen on yıl sonra ne demek istediyimi çok iyi anlayacaksın.Yavaş yavaş olgunlaşır insan,önce küçük olur,sonra biraz büyür ve hayatın ne olduğunu anlamaya başlar.Taki,hayatın ne olduğunu anlayana kadar.İlk önce birisi tarafından küçük düşürülür,sonra biriyle kavga eder ve daha neler"diyere sustu büyük babam.Her zaman büyükbabamlara gitdiyim zaman benimle bir saate yakın böyle konuşur.Bazı kelimlerini anlamaya çalışırım,bazılarınısa,günlerce düşünürüm.Kafam karışır ve bir kaç gün sonrada unuturum.Ama her defasında aynı kelimeyi kullanır.
"HAYAT"....
Hayat kelimesi aklıma büyük hariflerle geliyor,ama nedenini bende bilmiyorum.Sanırım bana bi mesaj vermeye çalışıyor ve ben anlayamıyorum.Ya da anlamak istemiyorum.
GÜNÜMÜZ:
"Büyük ailenin gizemli kardeşi"dedi Cihan elini Muratın omuzuna koyarak.
"Kes be"dedi Sude ciddi bir ses tonuyla.
Hepimiz çok içersindeydik.Olduğum yerde öylece kalmış,haraket edemiyordum.Sanki birisi engeliyordu benim haraket etmemi istemiyordu.Bu kadar karışık olaydan sonra kafam elbetde yine karışmıştı.Bu sorunlarla nasıl başa çıkacağımı bilmiyordum ve öylece boğazıma kadar boğuluyordum.
"Güneş?"dedi Dilara şaşkın bir suratla."Bu nasıl bir şey kızım?.Sen ne yaşıyorsun?".
"Bende bilmiyorum ne yaşadığımı"dedim ve sustum.
"Nereye gitdiki şimdi o"dedi Murat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayetin Suçu
Misteri / Thriller"Bazıları katil olurdu,bazıları katil olmaya sürüklenirdi"... Onlarda katil olmaya sürüklenmiş öyrencilerdi. Bilmeyerek istemedikleri bir cinayete ortak olan Güneş ve arkadaşları ne yapacakları bilmezler ve her şeyin iyi olacağını düşünürler.. Ta,ki...