Selamlar canlarr.
Nasılsınız?..
Bölüm öncesi özel bölümümüz gelsin dedim🫠..
İlk ÖZEL bölümümüze hoş geldiniz!..
İki üç bölümden bir özel bölümler gelicek..
İlk Özel Bölüm Güneşe ait......Hadi başlayalım....
Bölüm Şarkısı:
Cem Adrian-Mutlu Yıllar
-"DOĞUM GÜNÜ"-
Kelebekler çok güzeller ama.Kanatlarının üzerindeki o renkler çok güzel çizilmiş.
“Anne”dedi dudağı bükerek.
“Evet kızım?”dedi annem gülümseyerek.
“Benim doğum günüme kelebek al”dedim.
“Kızım kelebekler hediyye edilmez,onlarda canlıdır”dedi annem.
Büyük bir pasta almıştı annem.Üzerinde çiçek resimleri ve kelebek resimleri vardı..Kelebeklere bak sen..Onları kurtarmam gerek yoksa ölücekler...Anne!”dedim kızarak.
“Güneş,ne oldu ?”dedi annem.
“Kelebekleri kurtar çabuk.Pastanın üzerinde bir sürü var kelebek”dedim ve pastaya daha yakından bakmak için sandalyenin üstüne çıktım.Onları kurtarmak gerek yoksa ölücekler.Misafirlerimiz onları yiyerek öldürücek.
Annem kah kaha atarak gülmeye başladı.Kaşlarımı çatdım ve anneme baktım.Neden güldüyünü çözmeye çalıştım.Kelebeklerin ölmesini önemsemiyordu sanırım.Kelebeklerin sadece bir günlük ömürü vardır!...
Onlarda bir günü mutlu yaşamak ister...
“Anne neden gülüyorsun?”dedim ve ellerimi belime koydum.Pastanın üstünde yeddi tane kelebek vardı.Bir tanesi mavi renkte,bir tanesi kırmızı,bir tanesi sarı,bir tanesi mor,bir tanesi pembe,bir tanesi beyaz ve bir taneside siyah renkteydi.Üzerlerinde beyaz ve siyah renkte nokta vardı.
“Güneş,onlar hamurdan yapılmış kelebekler,yani canlı değiller kızım”dedi annem ve bana sarıldı.
“Anladım anne.Babam sence bana ne aldı?”dedim.Çok ama çok merak ediyordum.Çünkü annem sana çok güzel bir süpriz yapacağını söylemişti.
Pencereden bahçeye bakarak babamın gelmesini bekledim.Benimle neden çokta konuşmadığını bilmiyorum.Annem “Kafası çok karışık kızım”söyler.Annem doğru söylüyor,çünkü sabah evden çıkıp akşamları dönüyor.
Annemin söylediğine büyükbabamlar,amcamlarım,dayımlarım ve halalarım gelecekti.En çok büyükbabamın gelmesini istiyorum,çünkü bana yine masal anlatsın..Masalları ve benim anlamadığım kelimeleri çok güzel.Ne söylemeye çalıştığını bende bilmiyorum ama yinede çok güzeller.Hayat,güç,zayıflık,dost ve zorluk kelimeleri büyükbabam için ne anlama geldiyini bilmiyordum.Çünkü her zaman bu kelimeleri çok ama çok kullanır.
Bu kelimeler ne içindi?...
Büyübabamdan her zaman soruyorum ama söylemiyor. “Büyüdüğün zaman anlayacaksın”söylüyor.
“Anne büyübabam gelicek değil mi?”dedim bağırarak.
“Evet gelicek kızım,gelicek”dedi annem ve masanın üstüne tabak getirmeye başladı.Masanın üzerini hazırlamaya başlamıştı.
“Anne”dedim ellerimle yalvarırcasına bir işare yaparak.
“Güneş evet,kızım ne oldu?”dedi annem.Bu kadar çok soru sorduğumu biliyordu annem ve bu duruma alışmaya başlamıştı.
“Anne ne olur sana yardım edeyim”dedim.İzin vermeyeceğini biliyordum ama yine de şansımı denemek istedim.
Ellindeki tabakları birer birer masanın üstüne yerleştirmeye başladı.
“Hayır olmaz Güneş,boşuna çeneni yorma.Git oyuncaklarınla oyna”diyerek tabakları yerleştirmeye devam etdi annem.
“Anne ya!”diyerek ayağımı yere vurdum.
“Sanırım ilk defa akşamın çabuk gelmesini istiyorsun”dedi annem.
“Evet,bu akşam 12:00 bir yaş daha büyeceğim.Yeddi yaşım olucak bu akşam.Anne sanırım şimdiden büyümeye başlıyorum,12:00 kadar tam olarak yeddi yaşım olur değil mi?.Şimdi az az büyüyorum”dedim hayel kurarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayetin Suçu
Mystery / Thriller"Bazıları katil olurdu,bazıları katil olmaya sürüklenirdi"... Onlarda katil olmaya sürüklenmiş öyrencilerdi. Bilmeyerek istemedikleri bir cinayete ortak olan Güneş ve arkadaşları ne yapacakları bilmezler ve her şeyin iyi olacağını düşünürler.. Ta,ki...