Selamlarr...
Yeni bir bölümle karşınızdayım...
Beyeneceğiniz bir bölüm olur inşAllah.
Hadi başlayalım:)Bölüm şarkısı:
Bambie Thug -Doomsday Blue(İntimate)BÖLÜM 6
-HAYAT-10yıl önce:
“Büyük baba”diyerek merdivenleri hızlıca indim.Büyük babam yaz olduğu için bahcede oturmuş ve benim yanına gelmemi bekliyordu.
“Al büyük baba”dedim elimdeki bardağı uzatarak.
Torunum”dedi için için gülerek.“Büyük baba ne oldu?”dedim meraklı bir bakış atarak.Hala gülerek bir yandan bana ve bir yandan boş su bardağına bakıyordu.
“Ay büyük baba”dedim elimi ağzıma koyarak “İçindeki su buraya gelirken düşmüş”.
“Biliyordum torunum böyle olucağını,ama bir şey olmaz ben şimdi büyükannene seslenirim”dedim ve elindeki bardağı masanın üzerine bıraktı.
“Ayşegül”dedi bağırarak. “Zahmet değilse bana su getir”.Söyler söylemez öksürük tutdu büyükbabamı.
“Tamam bey,tamam”dedi büyükannem.
“İyimisin büyükbaba”dedim.
“Bağırdığım için böyle oldu torunum”dedi.
“Anladım büyükbaba”diyerek ellerimi bir birine vurarak olduğu yerde bir kaç defa döndüm.
“Bana bir şeyler anlat büyükbaba”dedim.“Tamam torunum,hadi az dön sonra kötü olursun”dedi ve beni yanına gelmesini dedi.
“Sana çok güzel bir masal anlatıcam.Masalın adı ‘Derviş’¹ dedi ve yavaş bir sesle anlatmaya başladı:
"Evveli bir varmış bir yokmuş bir derviş ile bir kocakarı varmış. Derviş her gün kocakarının evine gelir: “Koca nine! Herkes eder, kendi kendine eder, yine kendi kendine eder” der dururmuş. Kocakarı bu dervişten bıkmış usanmış. “Usandım şu dervişten! Bir kurtulsam!.” Dermiş. Günlerden bir gün bir katmer yapmış. İçine ağu koymuş: “Şunu şu derviş müsveddesine yedireyim de görsün böyle tak tak ötmesini.” Demiş.”“Büyükbaba?”dedim kaşlarımı çatarak.
“Evet torunum”dedi büyükbabam aniden.
“Neden derviş öyle söylemiş ki?”dedim.
“Torunum onun anlamı kim ne yaparsa kendine yapar.Etrafdakilerden daha çok sana bir şey olur.Ne yaparsan kendine yaparsın”dedi büyükbabam.
“Şimdi ben annemin ev sevdiyi fincanı yanlışlıkla kırarsam kendimemi yaparım?”dedim.
“Güneş,kızım yapma öyle şeyler.Evde tabak,fincan bırakmamışsın.Evet ayrıca kendine yaparsın,annen sana kızar ve bir güzelce pataklar”dedi kah kaha atarak büyükbabam.
“Anlat büyükbaba devamını”dedim.
“Tamam”dedi ve derinden bir nefes alarak anlatmaya devam etdi.
“O gün derviş yine gelmiş: “Ben geldim koca nine. Herkes eder kendine eder, yine kendine eder.” demiş. Kocakarı ağulu katmeri dervişe vermiş. Derviş yine: “Koca nine herkes eder, kendine eder, yine kendine eder.” demiş ve çıkıp gitmiş. Gide gide bir yere varmış. Orası askerlerin geldiği yer imiş. Oysaki kocakarının askerde bir oğlu varmış. Tezkere ile geliyormuş. O kadar acıkmış ki, açlığından karnı zil çalıyormuş. Karşısına eli çıkınlı gelen dervişe: “Ne olur derviş amca?” çok açım, elindeki ekmeği ver.” diye yalvarmış. Derviş de ağulu katmeri vermiş”.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayetin Suçu
Mystery / Thriller"Bazıları katil olurdu,bazıları katil olmaya sürüklenirdi"... Onlarda katil olmaya sürüklenmiş öyrencilerdi. Bilmeyerek istemedikleri bir cinayete ortak olan Güneş ve arkadaşları ne yapacakları bilmezler ve her şeyin iyi olacağını düşünürler.. Ta,ki...